MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, november 29

Redo att garva, eller?!

My god...var inne hos the dog & läste på hans blogg, men jaha ja...att komentera funka inte MOBBAR DU MIG ELLER?! Jag e din snygga jugge länk innehavare & din sida bara jävlas?!

Anyway...råkade se en liten länk som jag klicka på va...och sen...my god vad jag har garvat, så grymt roligt telefon skämt med en telesäljare att jaa...jag knep den direkt & kommer maila den till folk till råga på allt, för jag dog nästan själv av skratt.

Det e bara sätta på högtalarn & klicka...

http://howtoprankatelemarketer.ytmnd.com/

4 Comments:

Blogger Lilla Knepet said...

Allt jag kan säga är TACK för dina ord!!! Det betyder oehört mycket!!!

onsdag, november 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

*L* Så lite så, men man behöver fokus & köra på åt rätt håll ;)

onsdag, november 29, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

Fattar inte varför min blogg bråkar. Till och med min egen blogg hatar mig.

fredag, december 01, 2006  
Blogger RedAngel said...

*L* Ja men det e typiskt blogger... den fucka sig helt för mig förut, så jag fick jävlas som fan med den för att få den på rätt köl igen!

Shit hapens...men fyfan va kul din länk var, my god önskar jag kunde hålla mig så länge som han & driva...men skulle börja skratta & busta mig!

lördag, december 02, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home