MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, december 31

bombom...shake the room ;)

Japps, jag har tydligen fortvarande den envisa förkylning som har hållit mig i ett stenhårt grepp i över en veckas tid. Jag har bett om nåd, krypit fram i tillvaron med luddtussar runt skalleponken & en sådan skallebank att jag kunnat grina för mindre!

De få gånger jag närmat mig burken så har jag tittat på bloggen, läst komentarer och bara näe... fan jag pallar inte ens skriva. Har alla mina fina julmail som jag inte ens besvarat...I feel baaad *S*. Och något fjällen finns inte heller på tapeten, hell no jag har lidit av feberfrossor & smärre hallisar och i det här jävla spökhuset man bor i så funka inte ens den satans massageprylen heller (ja inget snusk nu, jag menar för nacken).
Fan vad jag hatar adaptrar...man har en massa för allehanda prylar & lyckades slutligen lokalisera den som hör till massage grejen, hooka in den i kontakten och voila...den surrade på & jag knåda loss nacken en sväng & ryggen. Så jahapps...efter ett tag kände jag att nacken braka loss igen & skulle dra på endast värme funktionen så hora hela apparaten ut?! Fan vad sné jag blir...tvingade sonen att åtminstånde knåda loss nacken en sväng & han svimma nära på när jag knaka upp alla låsningar.

Försökte IGEN att dra igång den där prylen, mohaha...det verkar som på den sida av v-rummet som jag hookat apparaten till drivs av ondinta andar som leker elverket på sanktionsuppdrag med en, för nej nej där kunde man INTE koppla igång maskinen...det är på samma sida som min sköna stereo som har förmågan av att dra igång sig själv & även lampor både tänds & släcks...rätt coolt va, jag har liksom en verry avancerad teknologi där man inte ens behöver sätta på saker eller stänga av, för det sköts av sig själv?! Konstigt att elektrikerna inte hitta något fel, för den sidan verkar ju fuckad så det visslar om det! Aha...och vad mer i mitt spökslott, jo ni som läst förra året minns ju att min dusch drog igång av sig själv kring jul.... gissa tre gånger om även denna jul så har duschen freakat ut igen?!

Och jag hade precis haft de här pajsarna som e fixarfrasse som uteslutit andra fel på duschfan. Om det är någon freaky ande, så WTF vill den mig? Jag fattar tyvärr inte det roande med att dra igång duschen & sprinkla ner badrummet kring juletid, uppenbarligen en ny mysko tradition i detta hus?! Är det tomtefar him slef eller vem??? Det har vart ett jävla liv, det knackar i fönstren & knäpper och slammrar i köket, julpynt far ner från väggar & sånt?! Asså...hmm...kan de bara inte printa ut en A4 mess så man vet vad det handlar om?! Tur att man inte är lättskrämd av sig, jävligt faschinerande att kolla på julpapper som plötsligt rullar av sig själv på mattan & hoppar utan att det ens är korsdrag eller annat logiskt?!

Jag fattar fan inte vad som händer, har inte vart med om så HÄR mycket innan...det är ju så man nästan undrar om det finns en mysig säng på psykakuten *S* eller om man ska bjuda in de där medierna från det okända som kan lalla omkring & upplysa en om det nu är något man missat eller så, fast...det blir väl tvångströjan direkt hahaha!!! Jag är så nyfiken på vad det beror på, hur fan kan en dusch bara dra igång? Hur fan kan lampor tändas & släckas (notera att jag även testat med olika lampor för att se om det eventuellt kan va glapp i sladdarna...men nej nej isf så har även nyinköpta lampor exakt samma elfel?!) Hur kan en stereo sättas på & stängas av? Mig veterligen är det ICKE en bang & olofsen touch screen stereo hahaha...tyvärr I wish, men å andra sidan funkar min precis lika bra?! Mycket billigare & samma funktion, Im freakin impresd så jag pinka ner mig!

Få se här nu...just det, julen har vart så förvånansvärt lugn i år, inga dramatiska släktfejder eller gafel i låret bråk typ. Ah...så skönt...det gled på smooth som bara den förutom att vissa julklappar var defekta, så självfallet var det obligatoriskt kvittoraffs & mutter för att byta och dona. Vad mer är nytt...hmm...ja just det, jag kanske kommer synas i tv lagom till sommaren eller nått sådant, får se lite hur det blir med den saken lejter hahaha...men vafan, det verkar vara lite recykling...ett kretslopp så att säga. När jag fick sonen så var jag oxå med på TV en sväng *S* och jahapps...nu verkar det vara aktuellt igen, fast med början innan den andra sonen trillat ut (jupps I have checkd...det e en snopp till på ingående *L*...jag kommer nog aldrig få en trontagerska till mitt fagra imperium, så ja visst kasta namn på mig...jag har inte ett namn ännu på tapeten så förslag emottages dearly...men COOLA namn, inte sjuka eller gemene mans namn)
Det va väl en uppdate så här innan nyår...så passar på att önska er alla en god forsättning & att nästa år blir 10ggr bättre än detta ;)