MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, december 24

Somebody kill me...GUSTAV 43 kanske?!

Å men herre gud...jag har nästan tagit livet av mig själv...jag har plågats & mina ögon har gått i kors...jag har bett högre makter om att ÅTMINSTÅNDE ge mig en miljon för denna självförvållade plåga.

Men var det någon som hörde mig? Nej...jag fick vackert muttra under täcket och påminna mig själv om VARFÖR man aldrig mer ska göra sånt & varför det är en viss ålderskategori som mest av allt uppskattar detta helvete calld BINGOLOTTO!!!

Min kära lilla son...den stackars kraken har umgåtts för mycket med den äldre generationen, så att de gnuggat av sig sina hemska traditioner...och jag min enfaldiga åsna gick med på hans jamande om att köpa lotter...shit majbritt...psyktortyr direkt!!!

Och jag borde ha fattat det här med "uppesittarkväll"...att det liksom innebär att du är körd...du sitter limmad i soffjäveln & knappt hinner pissa eller ens käka för de vrålar & skrålar...det rabblas siffror så man får lätt dyskalki för mindre...amen vilken gubbjävel sa de nu...va det ivar eller vafan...aaaah 68....nej pausa skiten...bertil kan dra åt helvete....wtf?!

Och den där idolkärringen kärstin kristibrud...eller vad fan hon heter haramata hari prickad sak...ursäkta mig, men nu borde publiken få dissa henne rejält på sina sugrimm...vafan, min döda juggemormor skulle nog kunna rimma bättre med sin brytsvenska blandning än den kvinnan.

Å gud...det tog aldrig slut på helvetet heller...jag hade spanat på text tv...ah typ till 22, jaja...kan väl överleva bingo så länge...men helvete...nejnej....det FORTSATTE?! Tills MIDNATT?! Är de friska eller??? Och jamande bögar blandat med gospelgung...herregud jag är djupt traumatiserad för resten av detta år...och troligen en BRA bit in på nästa!!! Jag DÖR...tacka gud att man inte vann en ny lott, eller någon läskig prenumeration...då fan hade jag öppnat dörren & hoppat direkt.

Det måste vara någon läskig sekt det där bingolallandet...tänk att sitta bänkad varje vecka med lilla pennan i näven...ja pennna...de har ju EGNA pennor oxå?! WTF...jag tog en vanlig penna, kanske därför jag inte vann några mille & en sketen volvo...kan de liksom inte ha lite mer heta bilar...säg en sportig historia som går upp mot närmare 300 km/h så fine...jag kan psyka mig själv bara jag får en sådan. Mitt absoluta asflabb var vinsten till lågprismeckat Ullared...snacka om att jag fortvarande är traumatiserad av den resan & jag skulle knappast se det som en vinst, jag skulle skria i högan sky & smälla på luren, dra ner till göteborg & spöa skiten ur dom hahaha.... aaah, det va det ultimata scary scenariot de kunde leverera...nu kommer jag ALDRIG mer röra en bingolott GARANTERAT!!!

Men...va gör man inte för kidsen?! Torterar sig själv & sitter i kaffetermosarnas sektsoffa och duttar siffror?! Ska ta ett snack med ungen min...vill han ever spela sådant får han allt dra till grandpa eller något sånt, kan nöja mig med en trisslott...skrapa & klart...så...enkelt & bra, inget evighetsstrirrande & höra massa läskig musik *RYYYYYYYS* nä, nu har jag noterat detta i bloggen & runt nästa jul ska jag tvångsläsa detta avsnitt again...bara för att försäkra mig om att jag INTE gör om samma misstag igen!

6 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

"...idolkärringen kärstin kristibrud..." - I've said it before (och jag säger det igen): You're one awesome, girl!

God Jul och en bamsekram från Tomtegubben i Östergötland!

Samuel

PS Gör som jag gör: ha TV:n på, lyssna på radions uppesittarkväll istället och drick kopiösa mängder spri...eh, glögg så klarar man till och med av barnen mitt i all julstök! DS

söndag, december 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

ja men vafan hon går ju med prickar i pannan, verkar lite lätt störd & rimmar illa som fan...och HON ska dissa folk & heter något sånt Kersti eller nått?! Tss...kokobello!

Jag kollar inte på idol, vill jag få huvudvärk så kan jag göra annat än avnjuta skrål & vrål tills de hittar en typ Darin igen, eller vad de nu brukar hitta. Är det trallvänligt så hör man det nån gång i livet, behöver inte lyssna på en jury som e självgoda kålsupare hahaha...såg nått avsnitt & man bara happs & DU då...kan DU ens ta en ton?! Jag tycker de är onödigt elaka av det jag sett glimtar av...även om vissa människor bör få eldoser INNAN de inbillar sig att de kan sjunga. JAG skulle inte tro jag kan sjunga & skria i onödan, min syrra kan men inte ens hon skulle bevärdiga sig detta spektakel & skulle de dissa henne...mohahaha hon skulle tyärr slå ner hela juryn *ASG*!

Lyssna på radio??? Ehum...om man ens kan överrösta kidsens leksaker så kan man väl inbilla sig det. Här blir det inget julstök, man käkar sen kastar man julklappar på dem & sen...så brer lugnet ut sig & man får alladin asken för sig själv *S*...och hm...asså jag gillar inte glögg, ren whiskey funka finfint normalt sett, men jaja nu e man spritförbjuden ett tag framåt!

Go Jul på herrn med & hoppas han inte hicka glögg nu...

Å helvete va långt det blev nu...*S*

söndag, december 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Enda gången jag testade, hade jag 4 st 2-4åringar runt mig....Gissa hur det gick!! Jag jobbar hellre långvakt! Jag var sönderstressad i en vecka efteråt!
Ha det bra!

måndag, december 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Jag förstår dig Alis...jag klara knappt av det själv hahaha då e det ILLA ILLA & så har jag legat däckad med stans förkylning, så man e ju hjärnskadad av bara det!

tisdag, december 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Bingolotto nää urk säger ja dissar programmet fett...

onsdag, december 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja Agge, jag har alltid hatat det & det är så mkt annat runt om som man fan inte orkar med...det ska sjungas & lallas. Just gimme the numbers & dra...inte evighets plågeri!
Urkelpurkel...sonen ska inte få hänga med sina åldriga morfädrar & mödrar...det är ju bevisligen inte bra *S*

fredag, december 29, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home