MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, januari 9

What a wonderful daaaay...tralala...

Ja, man är ju som en bebis nu för tiden, man kommer hem och vad gör man...lägger sig i fosterställning och sover eller så sitter man som en zombie och nästan sover?! Jag hatar detta mörker, det tar fan död på mig. Nu vill jag ha lite mer ljusa timmar...eller så tänker jag skaffa super de lux lights och montera utanför fönstret så att man kan TRO det är dag kl.16 och inte bli så där trött och seg...

Inte ens fåglarna är normala...ja, förutom att man i december vaknat av fågelkvitter och resterande "vinter" oxå för den delen...men när man passerar ett gäng småfåglar i buskarna och de sitter kvar och kvittrar?! Ehum?! De brukar ju normalt sett dra och få hjärtinfarkt bara man tittar på dem, nu...nu satt de och kvittra och blängde ner en när jag snudda buskarna som de satt i?! Eller så var det bara det coola gänget pippisar jag träffade på...ghetto flygarna?! Jag testa dem oxå...hötte med näven mot busken bara för att kolla hur många som sket ner sig eller flydde i panik...INTE EN ENDA JÄVLA PIPPIFÅGEL FICK ENS NERVRYCK?! Man kan ju börja fundera på om de rökt på eller vad?! På sommaren öppnar man balkongdörren och de sticker bara man rör handtaget...de här fåglarna...de stirra ner en och bara...wtf do you whan biyaaach??? Passa dig så vi inte skiter dig i ögat och pickar till frillan på dig?!

Vad är det som händer?! Jävla hitchkokfåglar!!! Och så kommer man hem...så har ungen kraschat datan?! Men freaking fuck...och ni vet ju som bekant att jag får rabies av trasiga ting och gav mig i kast med att försöka få igång skiten! Nänä...nu är den så galen att galen är trevligt! Så jag peta fram den gamla burken. Genast insåg jag hur pass tekniken gått fram och vilken antik historia som legat i garderoben. Jag tror banne mig att hamstrarna är snabbare på sniffa till sig en paprikabit och storma burgallret innan man ens kommit fram än vad denna tingest är. Kollade mina fina komentarer här, klickade och gick ut i köket för att hämta en kaffe och...när jag kom tillbaka så har den INTE växlat sida än?! SÅ JÄVLA SEGT!!! Testa att spela lite på min gamlersida och jahapps...jag förlorade pengar direkt av denna sega jävla skitburk som reagerar som ett senilsnöre!!!

GAH...är det något jag har svårt för här i livet så är det sega saker eller att vänta...jag är plattan i botten människa, har ännu inte nått det där komastadiet där man kan pilla sig i naveln och lukta på blommorna...jag får smärre anfall snart *S*! Och en annan konstig sak...bloggern verka hakat upp sina verifikationer?! Visst mitt minne är som en utsliten sko...men trots allt anar jag en upprepning när jag ser den! Perkeles skitoskar...snart ska jag leka tekniker igen och se till att få igång den andra hickande burken. SÄKERT CS som har fuckat loss hela burken...eller den där jävla babben som låna min data...mmm...jävla invandrare som kommer där och pissar i tangentbordet hahaha

6 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

När man byter till nyare saker inser man plötsligt hur långsamt det funkade - och än mer inser man detta när man tvingas återgå till den ålderdomliga tekniken...!

Men, du: tror hela Blogger hade tuppjuck i går eftermiddag samt kväll.


Samuel

onsdag, januari 10, 2007  
Anonymous Anonym said...

Ska man behöva oroa sig för dig nu?? Hytta med näven åt småfåglarna?! Hoppas att ingen pensionär stod i fönstret och såg dig!! :)

onsdag, januari 10, 2007  
Blogger RedAngel said...

Ja du darkish...det är med tårar i ögat jag surfar på halvfart, snart är det bara ett modem anno 1999 som saknas hahaha.(och när jag skådade alla saknade bokstäver i detta inlägg så undrar jag...har jag VIRUS i tangentbordet hahaha)

Jo, jag märkte att blogger va galet de skulle väl jobba med servern IGEN eller nått...för samma verifieringar all over & sen fucka den loss totalt! Men min supersnabba burk är fortfarande mongo & vette fan, kommer ta mig ett par dagar att komma på VAD som felas! The kid bara aaa men den lagga & sen stängde jag bara?! MEN NEJ...går nu inte ens att starta i felsäkert läge & den verka fått hicka...satsmurfar!!!

onsdag, januari 10, 2007  
Blogger RedAngel said...

mohahaha...ja alis, man bör nog fundera vad som felas mig & jag är most wanted på pensionärernas topplista *S* and so what, finns en kärring som jag gärna tar en fight med...so bring it graypanthers...

onsdag, januari 10, 2007  
Blogger Min kopp te! said...

;o))) Å vad du är underbar alltså!!!
Jag måste få länka till ditt inlägg om småfåglarna från min blogg och lite varstans.!!!!!!

Känner SÅ igen mig i dig detta:
*GAH...är det något jag har svårt för här i livet så är det sega saker eller att vänta...jag är plattan i botten människa, har ännu inte nått det där komastadiet där man kan pilla sig i naveln och lukta på blommorna...jag får smärre anfall snart *S**

Sen säger jag fyfaen för den där förtala-serberna-filmen:-(
http://www.svt.se
brukar ju ha debatter om alla sina program.
-Kan du gå dit och skälla ner dem snälla?!!!

Jag letar nu ny dator på nätet och sambon säger att det ska finnas bra såna (för mig som bara ritar, skriver, redigerar foton och inte spelar spel då)
cirkus 3000kronor bara..nya alltså.
:-)
Massa mängder med kramelikramar!

fredag, januari 12, 2007  
Blogger RedAngel said...

hahaha okej Ankie det får du...

ja, man blir ju arg när de inte kan skilja fakta & sanning

fredag, januari 12, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home