MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, januari 19

mina spionprogram å jag...dedikerat till my pimp...


Min kära pimp ankie...*S* jag ser fan ta mig allt, man får tacka å bocka å buga (ja...det passa inte att skriva niga...fast man ska göra sånt som tjej) för att du promotar min blogg på fler ställen!

Får väl ta det som en komplimang om dina misstankar om min sk. adhd *S*... jag ser ju inte det som förolämpande precis, det vet du ju som sagt...men jag kan ju säga att om jag jämför de som har adhd som jag träffat och petit moi, så är det en skillnad trots allt.

Eller så har tex juggar adhd hela bunten *S*...för de jag känner är lika spontana & galna som jag, eller de jag helst umgås med för att fnittra loss! Men visst, jag kan nog ha snarlika drag med min envishet och mitt jävlar annama, och min galna humor och jag säger bara...hellre betraktas som adhd i sådana fall än att betraktas som en tyst liten grå mus i landet rutan rut där man viskar och inte vågar pipa högre än alla andra!

Och skulle jag nu råka ha en lättare släng av adhd...so what?! Livet är alltid roligare på den galna sidan :D...eller varför säger man take a walk on the wildside?!

Fnissa när jag såg ditt inlägg...you are my pimp Ankie, always ;)
(och ja, helt korrekt varning...jag kan nog svära en hel del barnförbjudna och egenkomponerade fraser som inte alla alltid uppskattar, men...det är bara en krydda för att röra om i soppan lite mer:)

Och förresten på tal om att se allt...fan vad man blir förvånad över att se sin sida som länkad hos andra bloggare som aldrig (mig veterligen iaf) hört ett ljud av.

Jag tackar...*S* det är alltid kul att se att folk gillar att läsa om mina galna inlägg här, men...det är ju desto roligare om de tillkännagav sig med nån komentar, så hittar man ju alltid nya vägar till andra bloggar att läsa..!

Fast jag är väl så där oblyg av mig...så jag kasta komentarer lite här & var om jag råka läsa nån blogg som jag gillar! Sen kan man ju hitta tillbaka igen & glutta lite mer...och jo, jag är lite lat på att länka, för det e så omständigt tycker jag...så vissa läser jag och komenterar hos fast jag inte länkat!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ok, du ska få en av mej. En stoooooooooooooooooor en (kommentar alltså). Dessutom verkar vi vara glada i juggar båda två - och det är ju bara ett plus. Dessutom har de stora *pip*.
Ciao, J

fredag, januari 19, 2007  
Blogger RedAngel said...

wooooaaaaooo...man tackar *S* glada i juggar?! I am one hahaha och det heter cao då på juggo ;)

fredag, januari 19, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home