MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, januari 22

Tjingeling i lådan...

Ja...jag & syrran har ju som sagt roat oss i helgen som få, så nu har vi suttit och garvat på tunnebanan innan jag åkte hem idag...vi ska skriva några böcker ihop...vi har konceptet klart och det blev så stort att vi kommer nog dela in det i 3 delar troligen.

Och det blir så mycket enklare när man är 2, för visst...kära Ankie...jag har mina "byrålåds ex" som så småning ska gås igenom av min vän journalisten med tanke på alla mina slarvfel med stavningar och mina mysko särskrivningar. Ska det bli, så ska det bli ordentligt

7 Comments:

Blogger RedAngel said...

öhö....skulle draftas men hopsan då?! skitsamma...orkar inte flytta p det =)

måndag, januari 22, 2007  
Anonymous Anonym said...

Hallå! Tackar för tips om datorer! Och roligt att höra om bokskriverierna!!!
Jag har bytt till google-varianten på blogger och skrev nyss en kommentar här som försvann då de bad mig logga in och så dög inte inloggningen så då försvann allt:-(
Man kan då bli nipprig för mindre.

Kramelikramar!

måndag, januari 22, 2007  
Anonymous Anonym said...

Tjenis..
Här sitter hon den dära från Skåneland på Arlanda o väntar på att sin kvast sak landa så jag kan flyga him igen.

*vinkar helt vilt*
Hoppas att allt är bra och tackar för inlägget i min blogg.

Va kul att jag kunde roa er lite under alla timmarna i lördag.
Inget skoj att bara sitta o finnas hela dagen.. Man måste få ha skojigt också..

Vi hade så sköj igår att de kom o sa till oss 4gånger att vi skulle vara tysta.. *Asg*
till slut gjorde de ett relax rum brevid oss och satt upp en lapp RELAX - tystnad .. *S* kan berätta att det inte blev tystare för det..
Tyvärr åkte jag o en hög till ut igår..

kom på att man visst skulle hånga med kamerna och få olika infall för att komma med [kommer säkert att visa en o annan i tve om just detta].. så jag får göra det nästa gång.. ska börja öva redan..

KRAM på er.. och åk nu mycket pulka.. pulka är skoj o nyttigt..

/KATJA

måndag, januari 22, 2007  
Blogger RedAngel said...

Tja Ankie..ja jag testa att byta men den ville inte & så klart m alla nya saker så...jaha...det blir ju skit. Det här inlägget skulle draftas för jag skulle forts. sen...men?! Sjukt värre!!!

Jupps...det kommer böcker..snaaart snaaaart (om ett år MINST)måste få ihop det först ;)

måndag, januari 22, 2007  
Blogger RedAngel said...

Nämen vafan Katja...åkte du ut?! Ja, men å andra sidan e du ju grym iaf...vem pallar med alla kameror?! Tyckte det mest va irriterande!

Och japp..ska man va med så måste man väl AOOOM...å få vibbar & galenskap hela tiden hahaha!

*S* Sonen tog kälken nu & stack ut... en annan har ju så ont i höften att man kan nog icke klättra i backarna än på ett tag hehe!

måndag, januari 22, 2007  
Anonymous Anonym said...

Ser fram emot dessa böcker verkligen...när kommer de?

tisdag, januari 23, 2007  
Blogger RedAngel said...

Jag räknar med ett år, Agge...för vi skriver åt varsitt håll...sen mailar vi mellan varandra & kollar av, fyller på.

Så det e en liten process *L*...men när vi fått ihop tillräckligt så ska vi hooka ett förlag, men vi vill inte ha press ännu utan bara klottra av oss!

onsdag, januari 24, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home