MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, januari 21

and the final...Part 3 goin´home at last

Japps...en hel dag hade jag garvat sönder mig & haft askul...det va fan värt att bara sitta där med alla glada. MEN...att de inte serverade kaffe måste jag säga är uruselt, tydligen hade personalen fått pimpla kaffe, men inte de sökande?! Jag menar...vissa hade rest land & rike runt för att ta sig dit, en annan hade ju enkelt...man hitta ju i sin egen stad & kunde dra hem några timmar. Men all denna väntan...och i en stekhet lokal...låt oss säga att syrebristen säkerligen fick folk att skåda nya visioner hahaha!

Och denna lunch de serva på platsen...ööh macka?! Jaja...ni vet ju...am the hungry one...jag höll på döööö, så lista ut att tills jag va avklarad så va jag nära svimfärdig! Och...alla sa att de tog det som en kul grej, men vissa som kom ut va plomonlila i nyllet av förtret att de åkte ut...jag bara garva. De måste verkligen tro de är VÄÄÄRSTA värsta. Roliga är att man kan känna av vilka som verkligen har begåvningar, tex klimakteriehäxorna..de va där på utflykt fick jag känslan av, hon som skria om gummiankan...naah, hon va där för visa upp sig i rutan & kasta sig efter kamerorna. Andra..de mös & pös av uppmärksamheten med kamerorna...själv ducka jag hellre hahaha! Men vilket snack man hört...astrala stuff, mediala portar...kanalisera mig hit & dit?! Nä, det va värt varenda sekund...det va askul & intressant! Och jag har lärt mig en massa om mina egna "visioner" så jag är inte helt fuckad...men inte helt DÄR (jag e lite rädd för att utveckla mer *S* jag vill inte bli rikspucko 2007 hahaha)

För egen del...men wtf...jag har haft skitkul...garvat som en häst och gjorde det som en kul grej...efter ha snackat med en massa människor så kunde man utgöra att möjligen 5% av de som va där hade verkliga gåvor. Sen var det linslöss, d-kändisar (låt oss nämna "du är va du äter-deltagare & tjockholmare som susa förbi en?!) och allmänt freaky "utklädda" nissar och lilla jag hahaha! Jag är mil ifrån från att vara "medial" på samma sätt. Även om jag uppenbarligen har rätt, men jag ser inte exakta saker så klockrent, Im not a pro...jag e fan glad över Katja kom med...för hade tex jag kommit med men inte hon...då hade det vart seriösa störningar & jag hade aldrig trott på programet att de ens har seriösa människor där...jag hade tvivlat raklång!

Anyway...vi rulla därifrån, ska hooka käk innan vi svimma...tänker oki mackidonken då? Kolla i slussen och bara NO WAY in hell i den dääär kön! Vi tar korvmojen (BIG misstagke)

Korvnisse: Vad ska du att dricka?
Syrran: Fanta
Han:Loka?
Syrran: faaaanta
Han: LOKA?
JAG:FANTA...Vad fan jag har ju beställt ett MEAL är vatten det enda som ingår då?
Han: Nä,fanta,cola m.m.
Syrran: Då vill jag ha FANTA Beställde sin korv med ENDAST vitlöksdressing..Jag tog tog en likadan fast med en cola..Idioten i mojjen skulle leka rolig återigen med sin bristande humor..Cola light?
Miss pregnant: SA JAG LIGHT ELLER??!

Efter att ha fått korvarna upptäcker jag att jag har minsann fått ketchup i min..Å sånt ger man inte till en gravid hungrig jäkel...Jag skriade...WTF...sa ju VITLÖKSDRESSING?! Amen du skulle ha samma som hon?! Ja men hon beställde med vitlöksdressing (din åsna)!
Babben i korvmojjen såg förvirrad, fattade inget..Upptäcker att syrran också fått ketchup..Så jag flippade ut...
-Ajde ge mig skiten daaaa...hungrig som jag va & irriterad över de två nötterna så palla jag inte vänta!
Vänder mig om & fräser jävla analfabet...samtidigt som syrran ska dra på sig ryggan & knockar en snubbe i kön så han studsar in i korvkiosken...och han la ett nervöst fniss...tänkte väl Å SHIT, snart blir man väl nerspöad av två arga brudar som inte fick sin korv som de ville?!

Om ni trodde tog slut där kära vänner så kan jag meddela att petit moi upptäcker att den lilla jäveln också lyckats pressa ner SENAP oxå?! JAG HATAR SENAP..
Så då börja jag gorma på perrongen att den jäkla korvbabben står på min DÖDSLISTA från och med nu *asg*
Vapå vippen att vända i trappen för att skaka ut dom ur korvmojjen..hahaha va satförbannad men pallade inte...men jag övervägde...mmm

Å som det inte va nog där så kommer SATANS SON ackompanjerad av sina två korkade vänner fladdermusen & Drakullas Dotter..Han börjar sjunga nenene NENENENENE samtidigt som han i slowmotion halar upp stöldgods (en jävla jordgubbs Mer)..Satans son med jordgubbstetra..hahaha..Vilken fjant, förvänta mig knark för fan som skulle flyga ur fickan...
Han fortsätter sjunga NEneNEneNE..Å säger det här finns med i den där filmen gjord av Stanley kubrick..
Jag: Vill jag höra på NEneNEneNE då kan jag hyra filmen så håll käften... tyst!
Sen började satans son diskutera vilka klipp man gör som gatumusikant (skattefria miljonvinster)Hans fiance DRAC ULLAS dotter kände sig bright för ett ögonblick å häver ur sig:Ja,jag tjänade 10kr på 10 min en gång..Höll på å skratta ihjäl oss..WOW,HELA TIO SPÄNN...Räkna snabbt i skallen...wow...60kr/ timme?! Till och med en städande polack kännar mer svart i timmen era jävla pappskallar?!

Låt oss säga...jag va jääävligt trött...denna lördag har gått till historien som helt galet rolig...