MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, januari 24

meeh...va jobbigt då :S

Livet som billös kan ju ibland va jobbigt värre...och när man får luringar så e det ännu bökigare! Hade bokat en tv-möbel till sonens rum...inte stod det ett ljud om att de INTE levererar hitåt?! Man fick kryssa i vart man ska hämta...jag tänkte japp lokala "post" affären lät väl perfa?!

Tiden gick & jag lackade ur...VART är mitt paket då? Ja då får man ett mess om att den kan man hämta åt helvete i en liten DHL håla?! Ehum...jaha du...och varför i helvete STÅR det inte när man beställer skiten?! Och varför tar det en månad innan de hör av sig? Mnja...jag är irriterad nu! Och så som bonus så har papsen flytt till sitt förbannade bohuslän igen...man bara Å VA BRA att du säger till innan?! Hatar folk som inte kan hålla det man kan komma överrens om (ska slå pappa på smalbenet *mutter...mummel*)

Kollade upp hur det låg till med shoppingmekkat Willys då...måste ju ha MAAAT...massor av mat! Ja, ta sig dit komunalt är ju...ehum, inte det lättaste direkt heller & så får man en timmes resa i vardera riktning?! Fan, funderar på införskaffa en pensionärsvagn så man kan släpa hem varorna likt en ekorre...hur ska jag annars få hem det? Åka skytteltrafik & "storhandla" en påse i taget eller?! Sånt funkar ju liksom inte med mig & mitt bunkrande...man skulle kunna tro att jag handlar för eventuella krigstider...har ju alltid cirkus 10 pappkassar med mig hem?! Och ändå...lite innan slutet på månaden har man ändå inte ett smack i skåpen?!

Kom på att jag skulle sno papsens nyckel till huset i spanien istället...ja, det blir mer semester på så vis...nu när juggosarna fått upp vittring på ens planer och man ska på rundtur så...hehehe...mnja jag fundera på skita i dem nått år till. Så glappkäftad som man är så råka jag yppa det för min kära mor som...oooo genast tyckte att hon å brorsan kunde haka på?!

VAD gick fel här?! Hmm??? Sa jag inte va där själv? Aj fan...! Och min yngsta bror & min son...de är som två gamla kärringar, de ryker ihop...de retas med varandra så de börjar slåss... de driver både varandra och en annan till vansinne! Mamsen tindra i telefonen...ååå men vi kan åka, grabbarna och bebisen....guuu så roligt! Tänkte...eeeh vi kan knappt överleva en helg ihop, hur fan ska vi klara av två veckor i solen månne?!

Visst, jag gillar min mams...men inte sååå jävla bunden till henne. Vi är så olika och hon vägrar inse att man är vuxen och att man kanske har andra intressen än hennes. Hon passar däremot bättre med en annan syrra...dom två kanske kan palla en semester ihop, vad vet jag?! Hon är en såndär som kommer hem till en och sticker fingrarna i blomkrukan...aaa när vattna du blomman sist, den e helt torr?! IGÅR MAMMA...! Är du säker? Tjoff så har hon hällt vatten och blomjäveln kroknar och jordflugorna hägrar några dar senare! För...man kan ju inte lita på det man säger...eller?!

Och nu iom min intollerans...ja, så slog hennes hypokondriska sida till...ååå men jag har nog samma? Men du kan väl äta mörkt börd istället? NEJ jag sa just att inget som har mjöl...amen pannkakor då? Ja men förfan...de har ju mjöl i sig! Å...ja ha..men proja (ett majsbröd) det kan du väl äta då? Jo, det kan jag...men jag har alltid hatat det...så nej! Amen...med lite extra olja i och... NEJ SA JAG! Å va du är tjurig! Men förfan...om jag inte gillar det...så varför skulle jag gilla det med extra olja i?! Smakar ju äckligt...det e det som e grejen...torrt å hårt...?! Så ska hon komma med mattips...man bara...ja mamma...men i den såsen så är det ju MJÖÖÖÖÖL...så det går inte?! Nehe...så kommer hon på något annat...ja mamma, det är MJÖLK i det så det går inte heller?! Men för faaan...jag har en lista mamma, jag vet vad jag ska äta nu...så snälla...jag fixar det själv! Mamma leker doktor återigen med 1mijlon nya råd?!

*SUCKAR HÖGT* och hon inbilla sig vi inte skulle döda varandra på en semester va?! *S* Jag dör ju nästan i telefonen ibland och bara...öööh ja fan, jag har tvättstuga...måste lägga på hejheeeej!

Jag får väl rymma till sommarstugan som vanligt då...*S*...eller hell no, jag ska boka mig en resa i tysthet...inte säga något utan bara packa mig iväg pang på! Det verkar ju vara omöjligt att bara få va själv med kids och bara softa?! Annars vet jag hur det går..hon ska lalla med bebben, lägga sig i hur man gör, när man gör det & varför...tillslut kommer man ramma henne i väggen för att hinna slå igen dörren och va ifred. *ursh*!!! Jag kom just på...när sonen va liten så när mamsen kom så väckte hon alltid honom...man blev ju skitförbannad till slut...KAN man få ha rutiner eller?! VA? Kan man fika utan en bebis på armen? VA?!

NÄ...jag ska ha eeeegen semester...kanske ena syrran kan haka på...men that´s it! *S* Å VA GNÄLLIG jag är idag då...men jag bara behöööövde gnälla av mig! AND...hitta orsaken till att det luktat illa i sonens rum i helgen, han va ju borta hos papsi...då lyckas ena hamstern gå å dö mitt i allt?! Fy satan...den dog väl säkert i torsdags då sonen åkte...för tills idag...har sniffat runt halva helgen (eller snarare söndagkväll då jag kom hem) och bara undrat va fan stinker...gått igenom lägenheten och sniffat likt en hund..men nähe?! Sen kom vi på det samtidigt...vafan...den ena har vi sett & hört...men vart e den andra?!