MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, januari 29

jävala förbannad..

Amen ett sådant tjaffs med bloggern jag har haft...har vart blockad från att kunna logga in, och den har tjaffsat om google konton, velat flytta på bloggarna...man bara jaha, va sägs om att ha en NO knapp, kanske?! Tänk om jag inte ALLS vill joxa med skiten?!

Icke då...den ville då skapa ett konto...akej daa din envisa skit...skapa ett då! Nehe...då fick jag stirra mig blind på en vit ruta istället?! Försökt i flera dagar, olika tider...men skiten har bara mobbat mig?! Har fått psykosstirra in i en vit skärm...man bara ÅÅÅÅ vad glad jag är på saker som inte funka som det ska?!

Gick via google & försökte hooka ett konto den vägen?! Jo men...det var ju ehum lätt...blev anvisad alla möjliga länkar som ledde in till skogen...den mörka evil skogen där du kan klicka dig fram en vecka utan att komma till reg stället!

Förbannad som få...så råka jag skåda verktygsfältet på browsern och bara...perkele..inställningar...amen SKJUT dig själv för faaaan...kollakolla...LOGGA IN?!!!

Och...tada...en halvtimme senare (jävla lögnhalsar...fick meddelande "det tar 1 max 2 min att flytta dina bloggar" my ass!!!).

Såååå...gubbfan är slängd på porten, jag har levt ett liv med min bearneisesås på ALLT som går (och jag ska inte ens nämna de sjuka kombinationer en gravid kossa kan komponera...för ni skulle nog tro jag va sinnes direkt) *S*...jag TÅL bearneise...jippiiii...smurfkäket ska dippas & jag ska bli en tjockis mohahaha!!!!

Har skruvat upp en tvbänk med gravt bristande instruktioner & känner mig superstolt och va mer kan uppdateras från mitt lilla liv hmhmhmhm...JO, Chribbe...jag har ju inte kunnat spamma dig med komentarer på en evighet, så jag passar på tillfället att gratulera dig & din blogg till 2:a platsen på årets blogg för...öööh vafan var kategorin...recentioner elle?! Anyway...Grattis :D

Och förresten...han som kom med bänken dhl-marodören...måste haft en alldeles egen megafon inbyggd i halsen...9 på morgonen VRÅLAR karlfan så jag höll på trilla baklänges, min migrän dansade redan salsa över skalleponken...man bara okej har du volymknapp eller?! SNÄLLA dämpa dig... VA JAG SNACKA INTE HÖGT...man bara neehe...okej du är hörselskadad till råga på helvetet och mina grannar har just fått första hands info utan att ens trycka öronen mot väggen?! Shit vilken mardröm!!!

Livet e grande och nu kan man klottra i bloggen igen...goddamn it! Inte för jag har något direkt vettigt att skriva nu hahaha...när man blir sur så tappar man ju uppenbarligen bort tankar på vägen!

Coolt, fin verification idag: kukvu...?! hahaha...mnjaaa så kan man ju oxå samanfatta det hela!

2 Comments:

Blogger Chribbe said...

Hehehe...tur att man läser din blogg då och då, hade ingen aning om andraplatsen. Men i sann tävlingsanda så måste jag säga att: Second place is first loser och Second Sucks!!! Man vinner guld, man förlorar silver. Hehehehe...nädå. Kul att man var på prispallen.

måndag, februari 05, 2007  
Blogger RedAngel said...

*S*...Jaha...är det här du blir uppdaterad?!
Ja...jag har ju alltid sagt jag e bäst, har ett getöga överallt!

tisdag, februari 06, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home