MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, februari 16

Postmannen lämnade några avier...

Jahapps...så kom paketet med lite varuprover från sempers glutenfria shit som dietisten hade tryck en lapp om i min hand, medans jag käkade på min macka med vitt bröd och räkslaffs på hahaha...och hon dog av garv & undra om jag försökte ta livet av mig?! Men wtf man e ju gravid & hungrig...så vart säljs de där glutenfria kladd mackorna?!

...Det va inte illa vad de packat ner för stuff, trode på din höjd man skulle få en kexbit, en milliliter mjöl och tre ton rabattkuponger...men icke då, en halv dinner med efterrätt och en dvd?! Fnissa lite...en dvd?! Jaha...men den kanske e bra

Och så kom mammabrallsen...se där, där fick man även godis?! Ja, som om man inte har annat för sig än att trycka saker i munnen dagarna i ända *S*...men vem tacka nej till sötsaker?! Inte jag iaf!


Etiketter: , , ,

3 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Oj, verkar kostsamt!

Men hur är det, kan man få någon ekonomisk kompensation ifall man har gluten?


Samuel

tisdag, februari 20, 2007  
Blogger RedAngel said...

Det är kostsamt som fan...allt är minst dubelt så dyrt eller mer..det tar evigheter att handla numer..man ska LÄÄÄÄSA vad som innehåller vad, man får inte skära bröd med samma kniv eller ha samma skärbräda...det ska förvaras i olika förbannade skåp.

Inte nog med att man är gravid och drömmer om vitt flufigt bröd..det ska vara sådana procedurer att man blir ÄNNU tröttare bara av det runtikring :S

torsdag, februari 22, 2007  
Blogger RedAngel said...

OCH...det har tagit mig EN vecka att komma åt att kolla här...den nya bloggern är mongo...att logga in tar en vecka till om man ska logga in på NYA...så man får dubbellogga på den gamla om man ens ska klottra inlägg!

SÅ GISSA VARFÖR JAG VART VÄLDANS FRÅNVARANDE..DET OCH MAGINFLUENSOR...

*S* men i´ll be back...när jag pallar

torsdag, februari 22, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home