MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, februari 28

I know you wanna..`*BEEP*

Har ju råkat zappa in på de här "Hjälp mig sätta på min partner jag vet inte vad jag pysslar med när kläderna faller i backen"-programen eller...förlåt mig sexinspektörerna mohaha! De kör ju den här svenska versionen och för mitt liv så skulle jag ALDRIG tillåta någon jävla kamera som visa upp mitt sovrum för hela svenska befolkningen & mina grannar och sitta där som ett byfåne och tvinna fingrar i förtvivlan över att jag inte kan fälla min partner & få min vilja igenom *S*!

Hur svårt är det på en skala att säga "I like it like this and that" eller "How do you wanna..."?! Och egentligen...man behöver knappt ens fråga, för man märker ju vad som går hem och inte. Lite fantasi har väl aldrig skadat i sängkammaren, men sure vill man leka fina lilla flickan som inget vet...så vad skulle man annars få än en fummlare?! Jag var ju inne på det här ämnet redan tidigare, då de körde de engelska programen & höll på trilla av pinn redan då de snacka om att det skulle komma svenska versioner!

Och de där inspektörerna...*S*...amen fyfan, jag skulle aldrig ens klara av att se seriös & djupt faschinerad ut (säkert snuskiga gluttare bara, egentligen *S*)...jag skulle börja garva, säga sådana saker att de blev tvärimpotenta på direkten hahaha. Och de sitter som två travhäst komentatorer medans de skådar vad som sker under/över täcket...yaiks!

Jag klarar inte ens av att se programet, blir bara så förvånad över hur...hur...ja vad ska man säga...dumma människor kan vara, hur blyg man kan vara på en skala för sin partner?! Kan man verkligen vara så skraj för sin andra halva att man inte ens kan diskutera ämnet?! Lordi lord...tack och lov att man inte är verbalt handikappad och nervös utan en galen egotripp som minsan vet vart skåpet ska stå mohaha!

Det är så man tycker synd om fummlarna som inte vet hur de ska gå vidare, eller ens våga testa saker, snacka om det...herre gud...Im a Divine Goddess...and I know it *L*...nä om man kanske skulle dra sig mot den andra skärmen & stirra på de tre X:en...hett hett...mr. Diesel and me i vardagsrummet låter fan inte helt fel!

Etiketter: , , , ,

4 Comments:

Blogger Fluffgubben said...

Så trött på detta fumlande under täcket, ursäktande och småpetande.
Schhh, inte så högt, grannarna kan höra,,
WTF???? Jag säger som en gammal greve sa till mig när jag var 10-12 år gammal; Sovrumme ska va stort som en matsal å välisolerat som en svinstia, för här inne ska man skrike, äte fitta o knulla, och KNULLA sa i göra pöjkar för knulla det är gött!

Eller hur :)

onsdag, februari 28, 2007  
Blogger RedAngel said...

hahahaha...mina grannar gillar INTE mig?! I wonder why *S* (och jag kommer ALDRIG att glömma fjanten i sommras heller för den delen...må han få sig ett redigt så han vakna på rätt sida om stan & vill han jama så ska jag sparka precis så han får rätt tonläge)

Och näe...förvirrade själar gör ingen glad, tyvärr...det är inte gulligt heller för den delen!

torsdag, mars 01, 2007  
Blogger Fluffgubben said...

Flinar..dom är bara avundsjuka - grannarna alltså :)

torsdag, mars 01, 2007  
Blogger RedAngel said...

Ja, måste vara det eller så jävla desperat tjuvlyssnare som sedan demostrativt vill gnälla om saken?!

AS IF THAT WOULD HELP HIM *S*!

fredag, mars 02, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home