MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, mars 12

Boge-di-BOO I see you...Spöket!


Hmm...fick en bild skickad till mig på sk. orb?! Förstorade bilden och inte fan är det en orb...det är konturer av ett ansikte i väggen, en fikagäst extra?! Tyvärr är bilden redan liten, så det gick inte att förbättra mer än så är...!
Så är det ett spöke i väggen månne? En ande som vill visa upp nyllet?! Hehe.. jag gillar ju sånt här lite strange stuff & jag må då säga...jag ser ett nylle...vad ser du?
Nu är ju bilden klippt...men det var väldans konstiga grejer med på bilden, samt på bild nr 2 tagen stunden efter så finns inte alls samma saker med?!
Är det kamerafel månne? Och det är digitalt taget så det vore strange med dubbel exponering...skulle gissa på mobilkamera, glömde fråga. Och är inte allt för insatt i kamerors värld!
Tyckte det bara var roligt & intressant, måste förhöra mig om det "spökar" där bara för att...*S* för jag såg allt massa strange saker på den oklippta bilden (kan ju inte ta med hela...tyvärr)
Och skulle ett fotoproffs råka trilla in, så säg mig din åsikt..WTF har hänt med bilden?! Eller ser du samma sak som jag...va inte blyg att klottra här ;)

Etiketter: , , , , ,