MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, mars 18

Oledolyckans på dig då...

Amen sheitt... olycksfågelns äventyr tar banne mig inte slut. Början av förra veckan fick man samtal om att ena syrran var på väg till akuten med knäskål ur led...bara vagga sig mot akuten för att kolla läget.

Hepphapp...så ringer hon inatt, under samtalet så troligen tappar hon balansen...försvinner i luren ett tag, för att någon minut senare kvickna till...och då har hon spräckt skallen och blodet sprutar?! TA HELVETE! Försöker lunga ner människan, men satans envis så går hon hem. Lyckas få henne att ringa sin vännina som kan kuta över & skåda skadan.

Denna lilla syrra inbillar sig ska vara med på min förlossning *S*...hon kommer för fan snart ORSAKA min förlossning! Vännen ser till att förpacka hennes häck till amulansen IGEN...?! Undrar om syster yster tror sig att ambulansen är hennes privata taxi?! TVÅ gånger på en vecka?! Det är så man dör...och när hon kommer in så jaha...hon möts av samma personal som i början av veckan.

Och fatta vad jag har drivit med henne...är det inte enklare att hitta nya ragg eller vänner på andra ställen? Måste sös-akuten vara hennes nya hangout? Och hädan efter när hon inte svarar i luren så kommer jag åka dit på direkten.

Även denna gång åkte hon in utan stålar eller ngt...så jaha...fethaja att jag drev sönder henne om att hon måste ha en akutväska runt halsen, några sl-biljetter...taxipengar...rent av en kompisbok så personalen kan fylla i sina uppgifter hahaha!

Och så blev hon både rakad & sydd...så det självklara skämtet om att snart pejla in radiostationer i hårtessarna var given, självfallet även vad hennes frisör kommer skria när hon sabbat frillan. Shitt vi garva som fan, tänkte att snart låser de väl in oss! Och precis som reklamen...där ligger hon med dropp utsmetad på sängen och JAG ber om en alvedon *S*! Höll själv på svimma nära på av blodtrycket & ungen sparka revbenen ur led!

Och jag var tvungen att lösa ut damen...så när jag ska hämta alla lappar & stuff säger läkaren att jag ska hälsa henne att hon ej tål starka drycker?! Tänkte ehe...va? Men läkaren garva & sa att sånt ska man säga åt sånna där små damer så de håller sig i skinnet & på benen!

Jag är Redzo- the night nurce hädan efter. Vilken syn jag haltandes pga bäckenuppluckrnigen och hon med sitt jävla knä...fyfan & jag hade släpat med en toppluva åt henne så hon slapp gå med blodig skalle hem!

Fyfan vad vi har garvat hela vägen hem...jag har mobbat henne & eftersom hon ska promt med på förlossningen så sa jag mmm...du kommer komma i egen jävla ambulans om du ens hinner & när jag sätter igång att svära och fräsa så kommer vi bli svartlistade direkt, de kommer grina och bara neeeej inte DOM systrarna!!! Fast det klart, hon verka ju tjenis med halva hospitalet så rent av kan man få fördelar hahaha! Hon borde ha VIP kort dit och eget reserverat rum, snart!

Räcker ju med att jag hade 10 läkare springandes efter mig sist jag skulle sys hahaha...men jag gav mig icke, inte av samma klena virke, jag flydde med min blödande kalufs så fort de nämde raka hår!

Och hennes kläder...MY GOD...splatterfilmer kommer inte ens i närheten av denna blodpöl, tur hade jag med extra ombyte...annars hade folk svimmat direkt. Behövde förhöra mig om hundstackarn vart blodig med tanke på hur fan hon såg ut! Men den hade klarat sig...och nu sover hon, vem fan vågar väcka henne...då trilla hon väl rätt in i soffbordet och spräcker nästa sida!

Tänk om hon någonsin lyssnade på vad man sa...TA DET LUGNT med benet, det kan vika sig rätt vad det är, dansa för fan inte om du ska envisas att gå ut och sup INTE så du inte känner smärtan...och va gör hon?! Precis tvärt om OCH spräcker skallen?! Dagens ungdommar...FNYS.. inte kloka för fan! Och jag är dödare än död...man våga fan inte somna, man måste passa på henne och jag tror jag sovit hmmm....4 timmar på sin höjd, trode jag skulle föda av chocken... hennes tystnad då hon däcka...sen vrålet efter 5 minuter...my god!!!

Och varje jävla gång hon såg sitt blod vråla hon så man dog! Jag mitt smartass ber henne tvätta av såret & titta...sen kom jag på Å FAN...då hinner hon se sig i spegeln....satan, då kommer hon vråla & svimma!
HÅLL.... tryck på såret, kyl & blöt en handuk...lägg dig ner och ANDAS såså...se bara till att vara pigg så du kan öppna dörren!!!

My god, jag kan blir traumacenter arbetare...ja, det syns iaf inte i teleon att ögonen håller på ploppar ur skallen på en och man tänker 37 lösningar samtidigt! Jävla unge...nu ska hon fan ta mig sitta hemma på sitt ass, om jag är hennes sköterska så ska hon få se på annat *S*..men hon försöker redan finta av mig! TSSS...då ere bara trycka på såret så svimma hon hahaha

Etiketter: , ,