MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, april 2

Bränd pippidupka...

Så skönt att värmen äntligen är här (även om det kändes mindre nice att vakna till ett sovrum i temperaturen +30...hade ingen aning om att jag numer vistas i tropikerna) och att jag trots min fagra nålskräck dundrade iväg för att bli förvandlad till söders egna igelkott...god damn, det verkar som det funkade!

Några dagar efter akupunkturen så slog smärttröskeln till again...sheit, trode att nu är det kört igen, nu kommer axelinflamationerna slå ut mig & ryggfan går av, händerna krampade...tänkte att jaha ska man behöva springa dit varje dag hädan efter för att behålla tillståndet?! Men icke då, lagom till helgen så gav det mesta med sig...säkert som en träningsvärk eller något liknande.

Bara att damma av grillen & hooka dinner åt girlsen när man ändå var på topp igen (and lite bastu på det...aaah)!
Så vad har man roat sig med?! Jo man sätter igång att skura fönstren, städa upp alla småhögar man samlat på sig eftersom man knappt kunnat röra på sig hittils, börjar baka som besatt!
Vilken känsla...IM BACK!!!

Och så skiner solen igen...men kan det bli bättre?! Ska till läkarn idag & kolla blodtrycket men hell, jag tror det måste vara bättre nu...i feeeel goood nana na na naaaa!!!

Har delat balkong med en liten pippi, vi har hållt lite koll på varandra...tänkte att jag ska plocka fjädrarna av den om fanstyget börjar käka upp våran lilla frösådd, den tänkte nog att får jag inte sitta & sola här så skiter jag dig i ögat! Så vi blängde lite misstänksamt på varandra & den verkade tycka att cykeln var mer intressant att undersöka eftersom den kanade runt där & skuttade?! Kanske en bantande pippi på jakt efter nya motionsrundor?! Who knows *S*!

Har inte haft tid att klottra här eftersom när solen skiner så sitter inte jag vid en burk & nu när man återfått rörligheten så god damn...gäller att utnyttja tiden väl.

Sonen & jag hade värsta softarsödagen...vi klia oss i skallen & kravla ut på balkongen...sen kom vi på att mmmm.... kanske baka lite scones till frulle inte skulle sitta helt fel och det gjorde det inte...så goddamn nice att bara dregla runt i tillvaron!

Nupp...nu ska jag käka lunch i solen & njuta av att man kan röra sig UTAN att det gör satont!!! Hoppas hoppas att tillståndet håller i sig, fan ta alla bilolyckor & skit...nu vill jag fortsätta i detta painless stadium resten av året åtminstånde!!!

*S* Ja...mindre intressant att tillägga för tillfället, men jag njuter av mitt nya tillstånd och av solen så det så!

Etiketter: , ,

3 Comments:

Blogger Gloom said...

Och värre kommer det att bli... skall bara vänja er lite först!!!

måndag, april 02, 2007  
Blogger RedAngel said...

*S* Väntar med spänning...hur galet ska det bli?! hmhmhm?!

måndag, april 02, 2007  
Anonymous Anonym said...

Härligt!

måndag, april 02, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home