MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, mars 21

Sex underligheter...

Jaha...så blidde man utmanad av chribbe...satan oxå och hela 6 underligheter om mig själv ska man komma på?!

Hmm...tänka tänka...vad kan anses som underligt då *S*...hmm...

  • Blir asförbannad när folk skickar äckliga kedjebrev med små hot & då måste jag skicka vidare för jag inte vill ta reda på om jag dör imorgon eller någon släpper en skock vilda pingviner i min brevlåda eller jag drabbas av evig otur i kärlek (förutom ipekkona som dreglar & tror sig få gratis telefoner eller sånt skit dom RADERAR jag)...och jag bifogar en text att den jävel som skicka ett endaste sånt brev till tvärblockar jag och kommer never ever prata med igen *S*...JAG VILL INTE HA SÅNNA BREV & NEJ MAN VINNER INGA JÄVLA GRATISTELEFONER HELLER ERA PUCKON!!!
  • Ska snart utsätta mig för akupunktur fast jag har nålskräck (svimmar nästan bara av att skåda en, rymmer hellre än att ta blodprov och inte het på smärta, troligen låg smärttröskel...)
  • Doppar eller smetar för tillfället bearnaise på ALLT...folk tittar kostigt på mig, men då langar jag upp kulan på bordet så blir jag genast ursäktad för min tillfälliga galenskap. Jag har alltid en bearnaise i rockärmen hahaha och Lohmanders Bearnaise is da shit...smakar ÄKTA!
  • Kväver mig själv nära på då jag ska svälja tabletter/mediciner, men att trycka en hel kaka i munnen funkar kanon?!
  • Har benägenhet att sno drinkar från packa metall i brallan-snubbar då jag är dragen, fast jag är övertygad om att DOM försökt sno MIN drink & skulle kunna dö av envishet att JAG faktiskt har RÄTT
  • Har en GPS radar i arslet och går sällan vilse, kan åka till ett land & år senare så hittar jag exakt dit jag vill även om jag bara gått/åkt dit en gång...behöver ingen karta om vi bilar eller existerar en karta så är jag som nån skogsmulle & hajar direkt ... är nog egentligen en exotisk fågel som fastna i en snödriva här i norden eller var det i något annat liv kanske. Annars vette fan hur det kommer sig

Japps...det var väl vääääldans underliga saker om mig och nu utmanar jag Fibbler, Mörkrets makt, Ankie, Agge och Alis...och ALLA andra som smyger förbi i godan ro

...do it or ELSE och självfallet så kan du skicka mail till comviq med 10 pers så får du sääääkert 150 spänn kompis påtankat en vacker dag mohaha

Etiketter: , , ,

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej jag har redan svarat. Å jag hatar det! Tänker inte göra det igen, även om jag kommer på 6 grejor till.

torsdag, mars 22, 2007  
Blogger RedAngel said...

hahaha okej då, då slipper du! tänkte på det att sånna här listor cirkulerat & har inte så stor koll på vilka som gjort dem.

Och japp...tänker man efter så finns det säkert en massa mer hahaha...men man vill väl behålla NÅGOT hemlish *S*

torsdag, mars 22, 2007  
Blogger Chribbe said...

Det var svårt att komma på sex grejer. Jag är så jävla normal nämligen (och de riktigt skumma underligheterna trycker jag aldrig i print, då kommer de från Beckomberga direkt och hämtar mig).

fredag, mars 23, 2007  
Blogger Fluffgubben said...

Grått hår på musen? Är du SÄKER på att det inte är damm?

;)

//Norman

fredag, mars 23, 2007  
Blogger RedAngel said...

hahaha..mnja man vet aldrig...TROR du jag ens skådat så pass???

Har inte sett mina fötter på ett tag nu jueh, eller så har jag en hamster i brallan bara?!

Den e ju lite grå *S* med slingor å så...*HOST*

fredag, mars 23, 2007  
Blogger RedAngel said...

Jupps...först satt man å klia sig i skallen..hmmm 6..ööööh...sen kom man allt på lite fler men TJI...de får allt finnas LITE hemlisar kvar!

fredag, mars 23, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home