MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, april 2

Konst?!


Detta masterpice ska föreställa Madonna & hennes karl Guy?!
Och till råga på allt så har hon suttit modell för konstnären Peter Howsons...öööh undrar om det var för den här tavlan, det framgick inte av texten iaf?!
Och stjärnan är nöjd?! Hmm...om jag hade gått till en konstnär & suttit modell för en tavla...och han sedan stolt skulle presentera detta verk så skulle jag dänga den i huvudet på han och undra vad fan han gick på hahaha!
Jag skulle inte anse att denna tavla är vacker, eller ens lik...hon ser ju ut som en halslös cromango monster och snubben ser ju ut som en anabolatorsk som grillats för länge i solariet?! Det var den fulaste tavla jag sett på länge *S*. Beror väl på vad man vill åstakomma med sin konst...men jag gillar vackra saker eller roliga...cool konst...men detta...
Naah...jag har lite svårt för sånt här konstnärligt...proportioner som inte stämmer och när man avbildar någon (kolla bara armarna) och det inte ens går att skåda det. Skulle det inte ha stått vilka de var så hade i alla fall inte jag kopplat ihop mads med detta freak?!
Yaiks...*S*...behövde bara smacka upp detta...

Etiketter: , ,

4 Comments:

Blogger Chribbe said...

Du som gillar konst måste kolla in mina och Nislons videoinstallioner på http://www.myspace.com/zerosecondstolaughter för det är helt enkelt det roligaste som visats i modern tid.

tisdag, april 03, 2007  
Blogger RedAngel said...

*asg* ni är ju så jävla sjuka...my god, snacka om konst ;)

tisdag, april 03, 2007  
Anonymous Anonym said...

Nä usch och fy konst ska vara vackert...fast ok gillar Salvador DAli oxså, men inte är det Madonna iaf..
Ha en bra påsk för resten
Kramiz Agge

onsdag, april 04, 2007  
Blogger RedAngel said...

*S* Jo agge, det ÄR miss MADS i egen hög person...även om det är fult som stryk!

Men håller med...konst ska va vackert...eller roligt men FULT nehee...tycker inte jag iaf!

fredag, april 13, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home