MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, mars 28

sleepy...så ögonlocken klipper...

Känner mig precis som kissen här, skulle kunna somna över alla kastruller & skålar...bara krypa ihop till en liten boll & sova sova sova...
Måste fan vara sjuk eller nått...eller så är det förfallet som gör sig påminnt *S*...efter 30 så brakar man...man blir en gnällig trött gammal gumma.


Ska nog boka en tid hos läkaren, så piggnar jag nog till ska ni se. Bara tanken på blodprover & allt pillrande & tryckande kan få en frisk som en lärka. Så länge jag slipper se nålarna, för då somnar jag direkt!
Jag känner mig som en halvdöd pensionär...eller kanske bara utsliten...har ont överallt, säkert reumatism...fingrarna kommer krokna på mig, snoken med...kommer bli en förvriden satmara som hasar över parketten, med papiljotter i håret & en cigg i mungipan.

Kommer bo i en morgonrock från sekelskiftets början...en äcklig urtvättad färg...ett mönster som en blind skulle bli seende av, tofflor som sett sina glansdagar....ögonen konstant hängande i knävecken, medans asset gubbar över tröskeln när jag glider i min dimma...så e det! Im freakin one step away from it! Armarna hängandes två meter bakom mig...troligen kommer jag snubbla på tittsen, eftersom de kommer ge vika för tröttheten & smeta loss sig...förfallet är här... I can feel it in the air!

Med raspig röst, kommer jag sega ur mig en mening högst per dag, mer än så klarar inte min söderrökta hals av att prestera...så är det när man är utsliten!
Urk...min själ är på semester, den sitter just nu & sippar på en paraplydrink i ett soligt land, flirtar & lever rövare, dansar till sent på nätterna...solbränd & vacker till skillnad från det vita spöket i förorten som ålar sig fram på sista batteriet.

Själv är jag en spillra på parketten helt enkelt...tejpar upp smilbandet, försöker se lite pigg å läcker ut...nyper mig i kinderna...så där...rosenröd pluttinutt...nä fan...tror jag nog ska leka bebis en sväng, ta en liten nappy så jag återfår lite jävla energi, det här är fan KAOS...så här kan det ju inte vara...TA DIG SAMMAN DIN TRÖTTA FAN!!! HOHO VAKNA SA JAG!!!


Nytt på bloggen: Idag har vi peptalk...vi väcker de döda...ser till att zombien dansar mambo i skymningen...vi skådar ett förfall, en frusens själs nära döden upplevelser outas & hon hoppas finna sina energier...en redbull kanske skulle ge henne vingarna tillbaka, den där stackars lilla ängeln som kraschlanda på sofflocket om någon sekund!




Observera stör ej skylten, inga äckliga samtal mottages, inga dörrknackningar besvaras... så gitta din sjuke fan & återkom lite lejter...eller så kommer den galna kossan hångla upp dig som straff!

Puss å kram din gammla gam...LÄGG DÄ NER :P

16 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sov du lilla videung
än så är det vinter
Än så sova björk och ljung
ros och hyacinter
Än så är det långt till vår
innan rönn i blomma står
Sov du lilla vide
än så är det vinter.

Solskensöga ser på dig,
solskensfamn dig vaggar.
Snart blir grönt på skogens stig,
och var blomma flaggar.
Än en liten solskensbön:
vide liten blir så grön.
Solskensöga ser dig.
Skolskensfamn dig vaggar....

Sssccchhhhh....hon sover så tött lilla Red...mmm...VART FAN ÄR HENNES JÄBVLA PLÅNBOK????!!!!!! TA DEN Å SPRING!!! SPRIIIINNNg!!!!!*ASG*

tisdag, mars 28, 2006  
Blogger Chribbe said...

Lugn Nislon, lugn. Det är ingen idé att sno hennes plånbok. Du vet väl att polacker inte har några pengar, de är här och plockar blåbär för tusan...låt henne behålla de 50-öringar hon har....

tisdag, mars 28, 2006  
Anonymous Anonym said...

Lingon Chribstern...det är väl lingon de plockar?

tisdag, mars 28, 2006  
Anonymous Anonym said...

Imate li slobodnih soba za veceras?

tisdag, mars 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

VÄLKOMMEN TILL SPRÅKA...NU HÅLLER VI KURS, SÅ FATTA LEXIKONET & LEK TURIST:

Ouff..ima ima...ali kod nekog izlapen, skroz i udaren čarapom ...hmm...Ko je to?!

I wonder I wonder..mohahaha sug på den din HÅR-ROCKeller var det flintajolo,va?!
Signerat TRI PRSTA

*S* What ever, when ever...

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nisse...blir lite rädd när du sjunger, du har ju inte riktigt skrivit in när du byter röst!

Så hur ska jag veta när du freakar ut i Persbrantsyl & sånt?! SÄTT DÄ NER Å TEXTA GUBBFAN

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

...hum hum...asså...sen att pudelrockande nu mer flint från tjeckien lider av split personality ...
Ja...han har haft näsan nära någons röv för länge & drömmer fortvarande om Tatjana som snodde hela hans egenhändigt ihopplockade bärranson, så happs...jaa...vad kan man säga, fuckd by a polack and he never gone back, is brain is still hijackd!

Tragiskt...men vitrockarna kommer snart & sätter på RIKTIGA strängar på guran :P och ger han ett hoprep att yla i!

Taaaatijaaana...min lilla rooos, varför stal du min plånbok & mina skoooor...snälla kom tillbaka, jag har ju lärt mig att baaakaaaa.
Mina lingon är sedan länge ruttna & mitt hjärta krossat i mina ådror flyter gasooooliiiin, ja jag är ditt lilla sviiiiin!
Snälla taaaatijaaaanaaaa...jag bara vill dig kraaaaamaaaa, snälla kom & jaaaama...jag vill dig bara kraaaaamaaaa.
Jag har öppnat en bankboooook, jag är din lilla toooook

And so on...verry sad song...vi lider med dig! Skänk en 50öring till den lidande tjecken, så kan han ta dig på häcken MOHAHAHA

Fan, jag är en poet...en sann sådan mitt i eldsvådan, klämmer jag Chribba i lådan ;)

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

:-) Ja det är antidepp Seroxat.
Har käkat
1 cipramil, ej effekt, men gjorde mig lam.
2 saroten, blev ej lam , men sömnig dygnet runt,
3-Effexor gjorde mig helt stillasittande, men på gott humör och fick hjärtklappning.
4 Remeron= fick ödem i hela kroppen och det var inte trevligt.
Kunde inte gå, mitt under vår flytt från 3:an till 1:an.
Fastnade på vägen och som tur var kom M i bil och kunde lyfta in mig i den.
Fick dricka kamomillte och pissa i 1 dygn så blev det bra.
Aldrig mer Remeron i alla fall, för det hjälpte ingenting.

Seroxat har en lugnande effekt och har faktiskt hjälpt även mot depressionen, men jag är lamare än nånsin=kan inte tänka klart eller laga mat eller göra nånting.:-(

Nu hoppas jag på amfetamin i stället, eftersom det påverkar dopaminet och det är nog där skon klämt i hela mitt liv=obalans med dopamin och lite också serotinin.
Signalsubstanserna.

Nu måste jag ju läsa dina dagboksinlägg, eftersom Nislon här fått för sig att sjunga Lilla videung så måste det vara nåt i hästväg va?
;o))))
Kramelikramar!
En som legat i soffan i ett dygn.

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja du, jag vet inte...men Nisse fick vårkänslor & sjöng en nanna visa...det var väl DET som väckte mig...satans karl & skrämmas, sen kom "i wanna be evil too"- rock & försökte sig på någon gammal polackhistoria som traumatiserat han för livet!

Ska skicka han en egen lyktstolpe, så han kan dansa lite in da rain! E väl så man gör med hjärtesorg?! Eller vad säger filmkritikers efter sniffat pol(ska)(kal)i-songer?! Mohahaha!

Jo men ankie...det var ju det jag sa...sånna påverkar, men akej vet ju inte om du kan byta hux flux! Affe låter bra *S* du kan deala extra på sidan & bli en ritch bitch?! Hell ankie *S*! Nä men seriöst, det blir man väl uppåt på.. fast knappast i de microgram som man ger ADHD!

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

Just d Nisse...jag har shoppat...hänger du inte med?!
Så jag kan rulla dig i färg & sen i hundhår...eller så kan du bli nya tapeten...fast..mnja dina färger blir så...fel bara...
så får du gå the walk of SHAME, för dina syndiga tankar!!!
URSH GUBBTJYV!

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Tapeter med hundhår`?!:o))
Lysande tanke nu då jag har ågren över de tapetval vi gjort..Tror nu att alla är fula.
Den i köket blir roströd..men va fan tänkte vi med då vi valde?
Var för trötta helt enkelt.

Där borde vi slått i oss lite affe faktiskt ;o))))

Allvarligt!
Detta affe gör för oss med adhd är vad flera gram gör för en pundare.
Nämnen nu var jag ju inte allvarlig i alle fall;o)

Man blir normaldvinklad i skallen då.
Jämnvikt.
Hinner tänka efter före.
Hinner lyssna färdigt osv.
Man får ju ångest av alla klavertramp som görs i impulsivitetens namn, så dåligt samvete slipper man ockås och ångest då.
:-)
Kanske blir man mer mottaglig för terapi också , när man kan sitta still och lyssna i kanske mer än 1 sekund?
:-)
Jag måste gå i terapi en gång för alla, fast jag inte har lust alls , men jag behöver verkligen lära mig vanliga NTVs (normala tills vidare människor) skumma *underförstådda språket* så jag slipper göra bort mig jämt och ständigt och bli osams med folk som TROR att jag hånat dem underförstått osv.

Nu har jag fucking ont i ryggen också...Men är lika glad för det..hihi..Har massor här att läsa ju..
NUuu tror jag att det totalglömdes vad skriva skulles.
Det var om "viktiga" diskussionen.
Pang på röbetan bah!
Skitbra argument och sammanfattning av det hela fick du till igen.
Vet bara inte om Sofia är med på noterna längre?

Måste äta nåt nu.

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehehe...ja hon verkar vara på semester nu, eller nått!

när jag hitta "ursprungsinlägget" så kände jag bara att...hoppla kerstin, nu drar vi fram kvisten & smiskar lite i luften!

Ett slag för smalisar, ett slag för tjockisar och...ett slag för ogenomtänkta påståenden utan redig fakta på bakhasorna!

ELLA ELLA...här kör vi så det ryker!

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger Chribbe said...

Hahahahahahaha!!!! Lingon...hehehe...*torkar ögonen* But seríously folks... Puppy *huvudet på sne* Puuuuuppy.... *blinkar med hundögon* Puuuuuupppyyyyyy.....*viftar med hockeyfrillan* Jag har ingen aning om vad du skrev på polska (fast jag tror att det var en kärleksförklaring). Din sång var jättefin däremot. Hon hette Nebusjka och var från Krakow. Söt tös. Annars stämde det *S*. Krakow förresten, är det inte i närheten av den polska by du härstammar från? Mohahahahahaahahaw!!!!! *försvinner i natten med skrattet ekande bland höghusen*

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hmm....Chribba...så du menar att du inte ser skillnad på tjeckiska & polska längre? Vafan...då är det ju värre än vad jag trodde!

Ja, se där...krakow...ja, jag visste väl att det var sant! Hur går det med språkpalören? Kom du inte på ngt vitsigt att klottra som svar? Vill du ha en översättning?

MOHAHAHA...(and my laugh travells faster than light, spinn you around man make you wanna cry...så du bara vet)*ASG*...och du...vilka höghus...du bor väl i blodpudding längan?! Fan, du är desorienterad idag...krakow stal your mind på vägen?!

CCCC så du vet ;)

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger Chribbe said...

Din blogg ligger ju bland höghusen så det är därför mitt skratt ekade så.
Och det fattar du väl att jag inte orkar sitta med lexikon och slå upp ord. Det är ju bara du som är galen nog att hitta en tjeckisk hemsida och copypasta att man ska sova med fiskarna. *S*
Så du vill ha lite poesi? Alrighty then...
Imse Vimse Puppy
var visst jugoslav
Nån sa hon va från Polen
ett argsint svar hon gav
Men lilla Puppy
nu är det ju såhär
Vi vet ju alla att du
Chribbe mest har kär
*stående ovationer* Tack ska ni ha, tack tack. I'll be here all week! *asg*

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...Ey, ska man göra det ordentligt så måste man ju fila de språkliga kunskaperna!

Fan...mera sånger & hyllningar om mig...bra bra, jag kommer bli en LEGEND...en LEGEND SÄGER JA!!!

Kolla...redan hm...är det två sånger om mig? Fan, bra kämpat Chribbe...gimme more mooore moooore!!!

onsdag, mars 29, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home