MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, mars 23

...only when Im gone...I do stupid things alone

Ja shitt majbritt...man lämnar bloggen obevakad å vad händer, den krullar upp tånaglarna på sig själv & fucka loss?! Hmm... störande moment...ska sparka lite på den, miss evil segraren as I am, så Chribbe sluta grina nu...JAG E BÄST!!!

Ska se om jag kanske kan kicka igång min
puppyart blev så sne sist när jag inte kunde ladda upp mina alster, så jaaa...jag tog bloggsemester (finfin lögn...har vart upptagen...hahaha)

Så...vad har jag roat mig med? Hm...jo, har man inget annat för sig, så kan man ju handla en lampa från IKEA, bara för att göra livet mer invecklat menar jag! Köpte en 20 meter spottlight historia, happs..började knögla in sladdarna & jahapps skruva lite här & där...så ba VÄNTA HÄR NU, vart fan är fästanordningen???

Jaha, det är ett ägg på 10kg som ska borras upp på väggen & ansluta kablarna e ju pice of cake...MEN WTF vart e skruvarna? Rassla prassla & fundera...hmmm...jaha okej om jag skruvar av plastmackapären i taket & drar ut sladdarna så kan jag ju fästa dem i "sockerbiten"...pull som sugar on me, för jaja visst kan jag det...MEN VART E SKRUVARNA SA JAG?! Vart i helvetia är fästskitarna man har då, istället??? Måste jag borra den i väggfan? Vart fan e alla små sketna plugg?? Amen YAIKS...kvinna hejda dig, shoppa nagellack nästa gång...e ju fan så mycket enklare! Och...varför ska den va så jävla långt från taket, ska jag skita i gardiner nu...så där många cm...ah andra väggen...meh...ser ju sjukt ut *tänka tänka*? Hmm...?!

Naah...roligare att skarva sladdar...får slakta en annan lampjävel så man får en kontakt...palla åka & köpa en sån oxå & borra upp TRE hål för att fästa ägget, fyra för sladdjävlarna?! WHY BUT WHY GOOOOOD??? Och min dimmer kan jag ju skruva runt på hur äckligt mycket jag vill, för så länge inte jag har ett väggfäste till det förbannade sketna supertunga ägg fan...HÄNG DIG SJÄLV I 20 METER KABEL, DIN KOSSA!!!

Vart fan fick jag den här jävla idén ifrån?! Puckoass...fuck fuck fuck vad jag hatar saker som inte e SMIDIGT! Ska ta med mig det där klotet & spela bowling med ikeas kundtjänst...ge hit skruvfanstygen...låt mig ta en avancerad gissning nu, det låg säkert en korg runt hörnet med dessa skruvar som man får köpa separat, bara för att man ska åka tillbaka & kanske köpa krama kudde & bästis filt, greppa en chokladask vid utgången?! HATAR IKEA!!! Den här gången ska jag ha med mig hjulen oxå..ta mig fan!!!


(need I say att jag en gång för några månader sedan köpte en kontorsstol för nästan 3000 jävla tusen, tror ni man fick med rullhjulen?! Näe...oups i JUST mitt paket så var de BORTA, GONE... need I say att jag besökte alla sketna butikjävlar för att köpa separata...för jag INTE orkade åka till Ikea...need I say att jag slakta en annan kontorsstol & poka upp hjul?! Need I remind my self VARFÖR man ska kissa på ikeas entré?! VA? DO I?! Jävla senilsnöre!!!)

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men snälla Puppy...det vet du väl att såna sysslor är det bättre att männen tar hand om. Du kan ju baka en bulle eller två, eller fixa en paj eller dammsuga så kan jag svänga förbi och dunka upp din lilla lampa innan du hunnit säga: "Jag är polack." Eller så kanske du kan ringa nån av dina polska killkompisar så fixar dom. *asg*

torsdag, mars 23, 2006  
Anonymous Anonym said...

nej fyyyfan!
Puppy är en pärla, inte skit!

torsdag, mars 23, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Hämnades stolen på dig?
Dödligt?
Varför är du annars inte här?
;-)
Tänker att du nog målar tavlor som du sen spikar upp på puppy art och det är därför du inte är här..:-)

Ska kika där sen.
Har hittat fler tester för alla som är såna inbitna testfanatiker
Kolla i dagens inlägg i min blogg.

Är en layback girlfriend jag.
Sug på den med smör på!!
;-)

fredag, mars 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

IKEA. Can't live with it can't kill it. Gilla priset hata byggsats! *S*

fredag, mars 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Pffft...Chribba din lilla bitch, mina killpolare ringer mig...det e jag som ÄGER verktygen & kunskaperna! Jag e mer tekniskt lagd än de flesta killar jag känner!
Im all inclusive...hahaha, tar gärna över killarnas territorium & gör det BÄTTRE ;)

Föredrar att borra hål, lägga golv eller bygga än att baka *S* sorry, that´s my call! Nästa mission är att sätta upp min fina infravärmare på ballikongen vaaa!

Så Chribba ta du på dig kjolen & sätt på dig förklädet, så behåller jag brallorna & hammaren *ASG*!

lördag, mars 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ankie...I´ve been bizzy...många jobb just nu, rätt årstid för det!
Så jag har mest däckat hemma raklång, inte pallat att skriva!

OCH...TADA...köpt hem blommor *S* så nu har jag påskliljor till förbannelse, planterat om nästan alla blommor & förbereder mig för SOMMAR hahaha (lätt överdrift men..)vart på kasta skit humör & rensat som fan hemma! För när det blir varmt e jag nästan aldrig hemma, solen solen soooolen är mitt liv!!!

lördag, mars 25, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Fasen åxå..
Skrev lååångt här och så blev jag urloggad och inget sparades.
I bland så gör ju blogger det, men inte denna gången.

Skrev om detta att jag också älskar att snickra och valde träslöjd då sylärarinnan var fläng i skallen och hånade mig för att jag inte kunde trä symaskin:-(

Vad skönt att plantera och göra lite vår.
Ute smälter snön och bara för att vi byggt så är det lervälling på tomten, men jag ska övertala M om att åka och köpa jord och åtminstone plantera nåt runt vår lilla veranda.
:-)
M sa att han verkligen INTE hade tid att gräva i rabatter så då måste det bli jag som tar hand om det och jag kan ju inte för värken i händerna:-(

Men jag SKA ha ner nånting. Det har jag bestämt.
:-)

Trodde att du ev vilade lite efter alla många inläggen senaste månaderna, men det gör du alltså inte.
:-))
Kramelikramar!

lördag, mars 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Fan ankie..jag e masterwoman... jag syr, jag snickrar, jag bakar & lagar mat... målar tavlor...är fan en mångpysslare med allt möjligt!

söndag, mars 26, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

:-) Yes du är min idooool!!!!!!!

söndag, mars 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

NANANANA...JAG E EN IDOOOL NANANA ANKIES IDOL...HAHAHAHA

tisdag, mars 28, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home