MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, mars 20

stanna kvar...det är BARA 1 samtal före, det är svärmor...

Men så grymt jävla skönt det är då...suttit i telefonkö i typ 20 minuter...så ba ah, ett samtal före, du behåller din plats i kön! Man ba okej da...I hold!
Efter 3818:e gången fanstyget rapar upp samma fras...JA JAG VET, du har ett sketet samtal före...jo tack, sitter kvar som ett mongo med lätt kramp i axeln efter pressat luren där!

Jo du, det ringer på min andra linje...men så klart jag väntar på att du ska lägga på, så det blir min tur nu...vad har ni att snacka om egentligen? Va? Kan man inte vara smidig? Måste man berätta sitt livs historia istället för att kort & koncist hålla sig till sakfrågan, kapa linjen & låta en annan komma fram! Om det nu är ETT samtal före, så uppenbarligen är det ett privatsamtal -ring på mobilen för fan, håll käften...och så har de en störande trudilutt...sådär som man trycker på knappsatsen för att ringa *rassel rasssel pling ring* det är ett samtal före, du behåller din... SKALLE om du inte slutar snacka nu!!!

Men gud så jag hatar att sitta i telefonköer...det är ju tidstjyveri på hög nivå samt att man blir torterad av den inspelade monotona röst som pladdrar på var annan sekund! MEN det som är värst...är nog när det plötsligt bir tyst...man ba SATAN, vad hände nu då?! Bortkopplad?! Helvetia...ringa om & nanana...lyssna för miljonte gången att joho då, de bryr sig...de håller en plats åt dig så du kan pilla i näsan & dra dig själv i håret runt en timmes tid sådär innan du får snacka, så då snackar folk av sig, vad det verkar som...berättar sin upplevelse med telefon kön, hur det känns att sitta med svettiga händer & krama luren, knappt andas IFALL nån svarar?!

Jo då...Im on hold...har väl gått 35 minuter nu, är det okej?! Nej, skaffa fler receptionister...ge dem bonus för korta köer & snabba svar istället era snålarslen. Fattar väl att Britta alone inte klarar trycket, ska man behöva berätta det? Ah, kanske så jag ska göra när jag kommer fram: Du jag har lite idéer om förbättring på DIN arbetsplats...vill du höra? Nej! Skiter jag i jag har hört BertÅkes nasala röst i närmare en timme nu OKEJ...

Sen kan man roa sig att blogga medans man hänger kvar, praktiskt faktiskt, tidseffektivt som bara den!

4 Comments:

Blogger Malin said...

Telefonköer suger!!!
Big time!!!

måndag, mars 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

Skämta inte...man kan ju göra roligare saker än att hänga sig i en telefon...

måndag, mars 20, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Men NU hör jag ju mosika!
Fint!
:-)
Jag såg ett så ballt avsnitt av vänner där Phoebe sitter i telefonkö i ett helt dygn.
Man ba-VARFÖR?!!
Hon får besked tillslut om att det är hon som står på tur.
Ja det var ju så att hon stod på tur, men kom aldrig fram ändå.
Helt grön i ansiktet lade hon på luren till sist..PUH!
:))
Minns då jag satt i taxikö och bara svor det fulaste ord jag kunde för att då kanske nån skulle svara och jag bli pinsam, men inte ens det hjälpte.
;))

måndag, mars 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Jupp det & tvättstugor tillhör livets onda ting!!!

måndag, mars 20, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home