MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, mars 19

Kretsloppet...död åt vissa lirare...

Det verkar vara ett kretslopp, även bland bekantskaper & avdankade ex när våren är på ingång! Vet inte om fler upplever samma sak, men det slår banne mig inte fel! Antingen är stan för liten eller så har man inget bättre för sig!

*L*...fick plötsligt en massa sms av ett avdankat ex?! Han är verkligen fenomenal på att dyka upp ur tomma intet, egentligen så undrar jag av vilken anledning?! Det är ju knappast så jag vart snäll mot han, eller haft en "kompis med ditt ex" relation med han. Jag tror mer på clean cutts. Så varför plåga sig själv med att jama som en horny liten marskatt?! Hmm...vette fan vad som felas, men blir man avhyst over and over again...har man inte en självbevarelsedrift som slutligen talar om för en att du...det finns inte en chans om hon ens var stångfull & inte fått något på 3 år?!

Fan...jag får alltid efterhängsna ex...my god, kommer aldrig glömma "kotte" som försökte mygla sig tillbaka konstant, trots att man sa straight up in da face...PISS OFF, STICK, DUNSTA, DRA, FÖRSVINN, DÖ...bara gååååå för fan!!!

Finns bara en av mina ex, som jag kan vara vän med...bara för att han tjata om det & tyckte att vi ändå kunde vara vänner, fast vi inte hade ngt mer, för vi alltid hade så jävla kul & snackade som två gojjor. Vart först djupt fundersam... kompis med ett ex?! Vad fan är det? Ett sätt att tjyvhålla kontakten...att kanske fyllehångla med, eller vad? *S* Ja, hur pass vänner vi nu är.. hörs väl då & då, mest om någon av oss ska resa eller om det är något speciellt som hänt! Men det funkar faktiskt...förvånad som få, sånt shitt har jag aldrig trott på!

MEN den andra lilla paddan...där snackar vi inte kompis, där snackar vi en desperado som inte fått sig ngt på ett tag & plöjer i lilla telefonboken! För rätt var det är kommer de berömda "jag saknar dig" bu freakin huhu, ursh...sånt orkar jag faktiskt inte med. Killar snackar alltid om hur tjejer är efterhängsna...mohahaha...killar är fan VÄRRE! Plötsligt står de utanför dörren med en DVD under armen å säger "jag hade tråkigt, va gör du?" man ba PISS OFF, smack med dörren!
*SUCKAR* och det är samma jävla visa varje år...så fort snön börjar smälta...så smälter de upp sina telefoner WTF?!

Men det sjuka är, att det är då man stöter på folk som man inte träffat på evigheter oxå, men det är trots allt positivt..eller *S* mnja...inte alltid, vissa känner man bara att okej...kunde du fan inte bara passerat, gått på andra sidan gatan eller nått! Fan vad jag är snäll av mig *S*...men det är ju faktiskt så. Gud, när man fimpar av kontakten, så betyder det ju just precis det...PISS OFF! Ska det vara så svårt att förstå?! Måste man skriva en bok om det?! Jaja jag har mitt temperament, men vafan...ibland är det bara svart eller vitt som gäller!

3 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Håller med.
När mina känslor dött så är dom stendöda, oftast.

Då har jag noll och intet utbyte av kamratskap också.
Kärlek är ,av nån anledning, för mig=lika delar kärlek, som vänskap.
Men dör känslorna så dör båda delarna.
Mysko värre.

Förstår dina lite ilskna tankar kring hur dessa beter sig.

Ganska skoj att tänka sig att de är marskatter dock.;o)))

Det är också därför jag inte begripit att killar som gjort slut med mig innan JAG tröttnade, DOM knasbollarna skulle vara med mig dygnet runt i alla fall.
Men hallå.??
-Är man nåt olika då?

Tack för att du glutta på hemsan åt mig.
Nu funkar det också för mig, så det var väl nåt tillfälligt.
Kunde inte öppna sidor genom att trycka på länkar heller i går.
Men nu går det.

söndag, mars 19, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Killar är ett mysterium ibland...eller vaddå mysterium, fan de är ju på pippish jakt & tror att man skulle drömma drömmar kanske!
Pfft...när man spottat ut tuggummit, så plockar man inte upp det igen...jag har en enkel filosofi, som jag står fast vid!

Eller som man kan säga, gud förlåter men inte jag *S* men det betyder same shit som spotta tuggumit

Fick en komentar av ngt pucko om att den var hård & ja om det är hårt så är det inte av gud eller vad han pep...gissa om man klia sig & bara...OKEJ...ditt problem är?! VAD?! Asslicker in till döden?! NAAAH...hellre veta vad man spottar än att jaga sin egen svans ;)

Och som sagt...man knullar inte sina kompisar, så att vara kompis är lite...weird tankebana för mig!
Jag...bestämd?! Näe *S* bara massor!

söndag, mars 19, 2006  
Blogger RedAngel said...

Och BARA för jag skrev den här kommentaren/inlägget..så vad händer jo det ringde en till (mitt i natten, skall tilläggas= lätt mördad) & ba heeeej kommer du ihåg mig?!
WTF ja det är ju DU...jo tack jag minns, han ba aaaa va göööör du, ska vi träffas?!
MEN D R A, ring vidare...det är mitt i natten & NEJ jag e INTE sugen på träffa dig igen OKI!

Vafan är det för fel på grabbsen?! Va???

måndag, mars 20, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home