MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, mars 15

Puppy shomakker (ja, det e ghettostavning pucko)

Jupp...jag har haft ASKUL idag...herregud, jag älskar fan köra bil. Har tillbringat en timmes bilkörning med att gasa & sladda....and I lajk it!!!

Min bilskollärare garva åt mig, och ba okej då...kör ett varv till, ett till...i typ en timme *S*. Jag har i princip plogat en cirkel...låtit snön spruta runt däcken & fnittrat som ett lyckligt barn på julafton! Testat med anti spinn system, utan & goddamn...ihihihi...

Jupp, så snart ska jag baxa mig en bil & bränna runt i cirklar, rycka i handbromsen och leva rövare! Goddamn...jag trodde fan jag kommit över mina dumheter...men icke då. Naah, att häva sladdar & leka på styva linan passar mig perfa!!! Ska ägna resten av mitt liv åt gasa & leka stuntförare...ska bli rallyagda *ASG*.

Kan tänka mig att de som hade sina bilar parkerade där jag spinna runt, satte kaffet i vrångstrupen & satt med lasersiktet mot mig OM jag skulle plocka deras bilar medans jag snurra runt som en blådåre...för det hade fan jag gjort, om jag sett någon göra det samma & min bil satt i farsonen...men hey, Im the best...missa alla bilar med flera metrar när jag hävde sladden....

Jag trode i min enfald att jaha ja, jag kommer släppa ratten & skrika som en gris när man sladdar, bilen kommer säkert volta & jag kommer döööö...så där bimbolajnen...men icke...ögonen glittra & bilskolläraren bara skaka på huvet & ba okej...nu i den här cirkeln så gasar du mer... ja men herregud, det var...det var...UNDERBART roligt! Även att bumpa runt i snöfåror & kana runt på vägar...fan, vaddå köra på sommaren, det är ju aktion på vintern...pulkabacke varning hahahaha, JA jag är dum i huvudet!!! Vaddå trodde du jag var normal? En vettig över 30 taggare med barn, sansad tantish?! Hell no...jag är...KNÄPP & lättroad.

MEN...jag gillar INTE när andra gör det, med mig i bilen...bara om jag får leka själv, annars är det inget kul alls! Blivande master of disaster? Ja, kanske det kanske...men säger bara passa dig nästa vinter om du ser en brud köra som ett skållat troll & snurra med bilen,. rycker i handbromsen & snurrar runt...det är troligen bara lilla jag som klappar händerna & fnittrar förtjust över min nya upptäckt, kommer fan aldrig tröttna på det!

Snörökta hälsningar från PUPPYSHOOMAKKER...din plåga på parkeringsplatsen (för tillfället)....soon loose on the streets in stockholmo....eat my DUST driver *S*