MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, mars 14

nätraggandet...nya vinklar & vrår, särstudiens dimma


<-Denna bild är stulen från spraydate, bara så ni vet *S*



Hmm...efter ha snackat med minst en miljon killar, gubbar, pojkar, män, bisexuella, lesbiska, par som söker en extra, killkompisar som söker en brud och råpsykoser under min tid som sprayräv, testat olika presentationer...liksom experimenterat med den manliga delen av befolkningen där (även om avvikande sexuella varelser vistas på min sida och försökt pocka på min uppmärksamhet)

Det faschinerar mig fortvarande att folk blir skogstokiga på min presentation, en väldigt ironisk & kortfattad bild av mig, med diverse buggar & små vita lögner.

Tjejer kan komma in och bara...känna sig tvugna att komentera bilden, antingen ett försök till ryggdunk & bli kompis (vilket iofs jag högaktligen skiter i, jag har vänner & söker inte fler heller)
eller...de där som stör sig på en *S* dom är skönast, när de piper om att du tror du är så snygg va! Självklart skickar man ett svar: Skillnaden mellan dig & mig är..att du tror, men jag VET!
Jo du...då påbörjas kriget *S*...man ba ja ja...andas lite för fan!

Sen killar: Vad söker du här då, sötis? Man svarar ironiskt: En rik gammal gubbfan med så många triljoner på banken & så nära döden som möjligt så jag kan simma i hans dollares dagen efter han lämnat mig!
Får svar: STACKARS DIG, tycker så synd om dig...du...du har väl hört talas om KARMA!!!
Man svarar: Det är nog mer synd om dig, som inte förstår sig på ironi DIN PANTADE FAN!

Satte upp en "bikinibild" en tecknad virituell modell av typ mig, enligt måtten inmatade! Ja, du det var som att släppa lös flodvågen! Det rasade in mess om: Ja, när du sätter upp foton på dig själv halvnäck, så fattar du väl att snuskgubbarna kommer höra av sig!!!

Jo kära spraypolisen, det var en TECKNAD bild din överkåte fan...gnugga ögonen & vakna innan du larmar! Shitt...killar upphör inte att förvåna mig!
*S* Satte upp "upptagen" på min profil hahaha...ja du, då finns det relationspoliser som direkt jamar om vilken fruktansvärt fräck flickvän jag är som smyger så där?! Så klart måste man besvara sådant...man ba TROR du på fullaste allvar att jag skulle sitta här & min "man" skulle koka potatis undertiden eller?? Ska jag dejta en kärring eller & sen leta nya offer under tiden??? Hur tänker dom???

WTF, upptagen... jo du lille vän, det kan betyda massor...kan betyda att jag kanske inte söker nått egentligen, eller...jag är inte 1000% singel (=barn, hund som har företräde) eller jag jobbar så mycket att jag vette fan vad jag vill?!

Sen klassikern, killar som:
1. Tror man bara snackar med dem & de är guds gåva till kvinnorna
2. Tror de har halva inne, för de fått tex msn eller en bild
3. Kastar ut sitt mobilnummer som det vore godis, tror på fullaste allvar att man kommer ringa
4. Blir galna om man inte besvarar deras mess på 0,3 sekunder, tjatar om dejt konstant
5. Börjar dra en repa om hur mamma skulle gilla mig OCH jag är framtida frun?!
6. Tror att man vill knulla för man säger Tjenare tjeeena

*S* SEN...killar som försöker hävda sig som...(när de fått reda på att man har barn) den ultimata snubben, sonens nya pappa?? Hmm...jag undrar hur man tänker då? AH, bruden är singel & hennes kid behöver en pappa?!

NEJ...sonen HAR en pappa och du kan ALDRIG bli det haha...sorry, jag dör varenda gång av garv, varför i helvete skulle JAG söka en ny pappa??? Goddamn vad folk har höga tankar om sig själv! Sonen är inte faderslös, bara för att jag är singel?!

Och...vad killar kan ljuga för att "få till det" men DAMN, är det en bunt kastrerade höns som härjar??? Eller killar som frågar...får jag pussa dig på kinden?? WTF nej, eftersom du frågar så...NÄ, vad är det för jönserier??? Be a fuckin man about it, inte en jävla darrande chicken!
Lovar dig, If i don´t like you & din puss så kommer kulorna rassla i brallan av smärta, då vet du 100% att du inte gör om det! Vad är en puss på kinden?? Seriöst? Ska man fråga om det??? Herre gud, jag e juggo & vi hälsar med hela TRE pussar på kinden, det e ju ingen RAPE direkt!

Och brudar som viker ut sig?? Men shitt, är du verkligen så jävla ful att du måste visa brösten för att ens få en dejt?! VA? Eller...kostade tittsen så mycket att du vill ha valuta för dem? Hahaha...eller killar som undrar: har du helkroppsbilder på dig? Bilder på ditt ass? Bilder på dina titts?? Ey kompis...är det inte enklare att ses IRL så ser du hela jävla paketet direkt och nej, det är inte tvång...man kan säga tack för kaffet & glida vidare om det helt enkelt inte passar?! Hmm...är det så att folk är rädda? Eller??? Rädda för att avvisa eller bli avvisad?! Men shitt...hur gör du om du ska byta jobb? Pinkar ner dig om de säger att du inte kvala in?!
Och...bilder är så grymt lätta att manipulera, så du har ändå i princip ingen chans att veta HUR ser människan ut EGENTLIGEN, eller...så finns det en miljon bilder på nätet att fibbla om & säga...Du det här är jag *BLINK*?!

Nej, dejtingvärlden förvånar mig faktiskt... är jag den enda normala, som har lite sunda värderingar innanför pannbenet ÄVEN om jag driver en massa *S*...men vafan, livet är för seriöst ändå...så varför inte bara garva lite?! Nej fan...jag är inte alls sugen på träffa ett freak från nätet som redan dragit en rövare från början!

Nisse frågade mig idag om jag var nöjd med att vara singel? Jo, det är jag faktiskt...känner inte att jag är i så desperat behov av någon, ett stycke extra kött i soffan. Men det klart, finns väl tillfällen då man känner att mmm... fan vad najs att bara ligga & gosa i sängen en morgon, eller...laga värsta middagen & bara svulla som två grisar och göra...absolut INGENTING! Att kanske byta en helg med polarna mot...en helg med en darling.

*S*...men...med en darling kommer massor annat...krav, oliktänkande, viss planering, olika förväntningar, små saker, irritation, att meddela sig när man ska ut på krogen...rentav en svartsjuk fan som helst vill poppa popcorn med en?! Extra tvätt att släpa på, tjaffs om vart saker ska stå & varför...eller sånna saker. Och NEJ...*S* känner mig inte så het på gröten faktiskt...ju mer jag spaltar upp hahaha....nä fan...det är fint som det är!

NOPP...nu är det sängen som hägrar...stoooor och BARA MIIIIIN, sen pfft ska man till jobbet...fyfan inga slödagar imorgon...*gnäll*

17 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjenare tjeeena *ASG*

tisdag, mars 14, 2006  
Anonymous Anonym said...

Nu dejtar jag inte eftersom att jag inte behöver, men SD verkar jättekul. Jag kliver ur min roll som gift och låtsas en sekund att jag är singelsnubbe. Så här skulle det se ut om JAG dejtade...

"En rik gammal gubbfan med så många triljoner på banken & så nära döden som möjligt så jag kan simma i hans dollares dagen efter han lämnat mig!"
Svar: Jag vann precis 100 triljoner på Keno. Jag är visserligen inte gammal, men mitt hjärta är svagt och självklart är jag villig att skriva mitt testamente till enbart dig. Träff på onsdag för en fika? Öh, du bjuder...har inte fått utbetalningen än...

"Satte upp en "bikinibild" en tecknad virituell modell av typ mig, enligt måtten inmatade! "
Svar: Du ser riktigt fräsch ut på ditt foto, kanske lite väl retuscherad, det är verkligen otroligt vad man kan göra med photshop idag. Är det taget i Hollywood? Ser så ut.

"Satte upp "upptagen" på min profil hahaha..."
Svar: Jag är också upptagen till helgen, men vad sägs om att vi kör på onsdag istället?

"1. Tror man bara snackar med dem & de är guds gåva till kvinnorna"
Svar: Vadå, snackar du med andra här på SD? Ditt otrogna lilla stycke...

"2. Tror de har halva inne, för de fått tex msn eller en bild"
Svar: Vadå halva, har väl hela inne? En snabb fika på onsdag och sen hem till dig för ett snabbis i sängen eller soffan eller hallen eller köksbordet eller duschen eller...och när jag säger snabbis menar jag snabbis. Du får 20 sekunder, inte mer. Kan du inte komma på den tiden får du skylla dig själv.

"Kastar ut sitt mobilnummer som det vore godis, tror på fullaste allvar att man kommer ringa"
Svar: Vadå tror, jag vet att du ringer. Och sen blir det smörsång i luren!

"Blir galna om man inte besvarar deras mess på 0,3 sekunder, tjatar om dejt konstant"
Svar: Vadå tjata om dejt? Vi syns på onsdag va? Onsdag sa jag? Sa jag onsdag? Ja det sa jag, onsdag alltså. Så då ses vi då. På onsdag. Svara då. Svara! Svara!!!

"Tror att man vill knulla för man säger Tjenare tjeeena"
Svar: Nu börjar du krångla om det också! Vi har ju redan kommit överens, onsdag = fika och knulla. Onsdag sa jag!

"Och...vad killar kan ljuga för att "få till det" "
Svar: Jag har aldrig ljugit i hela mitt liv. Här en snabb resumé vad jag gjort. Som 16-åring var jag med och startade Metro i Stockholm. Som 18-åring klättrade jag hela vägen upp till toppen av Mount Everest utan syrgas, och räddade tre personer som inte orkade ta sig ner. Som 20-åring hade jag redan jobbat som VD för Volvo, Saab och SEB - samtidigt. Som 22-åring var jag lite uttråkad och seglade jorden runt ensam. Fast jag seglade inte, det är för enkelt, jag rodde. Som 24-åring skrev jag manus till Sagan Om Ringen och gav det till Peter Jackson. Jag tipsade också om att han borde göra King Kong och gav honom ett första utkast till hur filmen skulle kunna bli. Som 26-åring uppfann jag bloggandet. Som 28-åring var jag första människan på mars. Sen reste jag tre varv runt Pluto. Som 30-åring har jag gjort allt, och nu är det dags att Spraydejta lite. Så...då syns vi på onsdag?

tisdag, mars 14, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Chribba...såg det ut som jag behövde en kopia av det jag skrev, fast i manlig tappning??


Och Nisse...tjeeenare tja i lingonskogen!

tisdag, mars 14, 2006  
Blogger RedAngel said...

and Nisse...va sägs om crash date? Naah, kommer stänga mitt konto där sorry Nisse *S* but puppan lämnar the building (as fuckin soon as I can get in, så klart da!)

tisdag, mars 14, 2006  
Anonymous Anonym said...

Fattar inte vad du pratar om Red, sorry, Crash date? Utveckla gärna. Varför skulle du villa ha en "date" med lilla pissenisse? Jag är ju bara en fitta. Tjabba.

tisdag, mars 14, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...tycker du att det funkar? Fan hakar upp sig hela tiden, chatten ballar ur, sidan ballar ur...och lallaland befolkningen...

Nej, jag orkar verkligen inte mer & är ju som sagt inte fachinerad av shittchattande mer!

onsdag, mars 15, 2006  
Anonymous Anonym said...

*S* sd är värdelöst. Måste finnas bättre chatrooms och så som INTE stänger av hela tiden. Fy fan vad sämst

onsdag, mars 15, 2006  
Blogger RedAngel said...

Precis...så jag tänkte ÄH...jag orkar inte med mer shittychatt och...de facto att jag inte är så sugen på att ränna runt på dejter så är det nog lite fel forum att sitta på *S*...en teaser lixom hahahaha

onsdag, mars 15, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag är nu officiellt SD avhoppare vilket betyder att jag måste lämna stan, dodga kulor, byta namn alternativt kön och fly...bara fly för livet! Ingen lämnar sd levande..INGEN!!!

onsdag, mars 15, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nisse...erkänn att du e en puppyass wannabe, jag gör avhop & Nisse springer efter?!

Damn copycat *S*...WTF, måste du HÄRMA MIG?? VA?!

Spring du Nisse, själv tvärnitar jag & blänger ner samtliga som ens ANDAS avhopp!

onsdag, mars 15, 2006  
Anonymous Anonym said...

Såklart att du behövde min syn på saker och ting, hur skulle du annars på allvar lära dig hur en man funkar? Genom att läsa vad Nislon har att säga? Tillåt mig skratta. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Och kom ihåg: If you see Chuck Norris on Spray Date he will date you, if not he might just roundhouse kick you in the face 'coz he is Chuck Norris, and you are not.

onsdag, mars 15, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jag kan peta Chucky med min klack i ögat, så kan han få se på grejor!

Har han aldrig haft en klofemma i ansiktet, så kan jag hjälpa han att förverkliga detta!

Just nu är jag bara ute efter en bil...Chuckys bil, så jag kan spinna runt i snön & dra i handbromsen! Det är det enda som intresserar mig *S* spray kan suga röv å ha det bra...the STAR has left hahaha

Maybee I´ll be back...maybee.. och stirrar ond bråd död i ögat! För tillfället...NOPPE!

*S* Bara för du har BUKFETT, så betyder det inte att du är en man Chribstern! PET PÅ MAGEN!

torsdag, mars 16, 2006  
Anonymous Anonym said...

SD sög ju som fan ju! Kan inte rå för att du är en trendsetter Red. God damn it woman vad ska en handsome man göra för att hitta en decent purse shop i city va?? VAAAAAA???!!!! *s*

torsdag, mars 16, 2006  
Anonymous Anonym said...

Chuck Norris behöver ingen handbroms, istället roundhouskickar han bilen så att den spinner.

torsdag, mars 16, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Nisse...jaha du bra fråga... har du INGA idéer själv eller?! VA?! Bara för att jag har licens i shopping, svart bälte mohahaha!

And..jaja Chribba, vi vet att du flintstonestartar bilen & blöter ner fötterna, KÄFTEN BIYACH okej!
JAG E BALLAST!!! BALLAST SÄGER JAG DIG!!!!

torsdag, mars 16, 2006  
Anonymous Anonym said...

Gäääääsppppp....Jag är för tuff, cool, ball, hipp, inne, happening, the man, the dude, the coolness, the king of swing, jag är helt enkelt så jävla money att jag inte ens vet hur mycket money jag är...för att ens besvära mig med att svara på din sista kommentar om Flintstonesbilar och annat...*S*

fredag, mars 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hmm...Chribba...vart stod det att du var cool förresten?! Hemmappapor ska enbart baka sockerkaka & snyta små liv, inte spela speciella!!!

GÅ TILL DIN BLOG FÖR FAN...FOUI... FÖRSVINN...

lördag, mars 18, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home