MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, mars 14

Men...vad vill du mig?!

En datadialog...en dialog med en dator...
Du har inte tillåtelse att visa denna sida
-DET HAR JAG VISST...det e ju min sida?! Vad snackar du om din rabiata databurk?!

Du kanske inte har behörighet att visa den här katalogen eller sidan med de referenser du angav.
-Du, min telefonkatalog ger du fan i, den ligger på hatthyllan & vilka referenser ska du ha? Ska jag pressa upp legget för dig eller, va snackar du om för referenser??? Ska jag behöva ringa morsan för att intyga att JAG E PUPPYASS!!!!

Om du vill kunna visa den här sidan försöker du kontakta webbplatsen med hjälp av någon av de e-postadresser eller något av de telefonnummer som står på startsidan för
Homepage
puppysass.blogspot.com.
-Nähe du...här lämnar vi inte ut ngåra telefonnummer eller e-poster, är du sjuk din galna burk, va? Har jag inte kramat dig tillräckligt idag eller?? Vad är det med dig??? Leker du hemliga polisen med mig??

Shitt...nu glömde jag vad jag EGENTLIGEN skulle skriva...får återkomma satans blängburk & hålla på & bråka med mig.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Min favoritgrej är om nätet går ner av nån anledning (t ex att de missar att fixa flytten man bett om för tre månader sen) och man ringer telia för att de ska fixa. Då säger deras automatiska röst nåt i stil med: "du kan även surfa in på www.telia.se och göra en felanmälan"...NEJ DET KAN JAG INTE ERA DUMMA JÄVLA IDIOTER!!!!!!!

tisdag, mars 14, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG* BÄSTA!!! Jupp, alltid dom där jävla hänvisningarna till nätet va!

tisdag, mars 14, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home