MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, mars 13

gnällarslad surmupp spyr galla...

Jag e fan less...less på det mesta faktiskt. Less på mina hoods, less på bristen av mina multi miljona som man fan alltid ska tjaffsa sig till, less på min lya, less på att se den förbannade snön, less på hundjäveln, less på min soffa som fan känns för liten...less på mina miljoner idéer som ska vara så förbannat omstädniga att genomföra...less på mina drömmar, som säger mig BYT BRANSCH...öppna en liten lokaljävel & prångla prylarna istället för att slita skiten ur dig...less på vissa människor som alltid ska ha en jävla åsikt...less på piska folk i brygga...less på sverige...less på fjäskande jävla asses...less på datorer som alltis ska fucka sig...less på att jag kan PISSA på mina bilder, eftersom jag smartarslad inte brände av dem eller langa upp på nätet...

MEN...*S* så brukar det vara vid den här årstiden...inget nytt direkt, när det e mörkt & kallt så blir jag...precis lika dan hehe!

OCH...framför allt, är jag så jävla less på en viss person som ta mig fan kan irritera mig så det blinkar käftsmäll i neon. Herre gud, denna kvinna skulle jag fan kunna ta för håret & smälla så jävla hårt så hennes skalle trilla på plats! GODDAMN vad hon har retat upp mig den sista tiden!
Förbannade kossa!!!
Men..okej då...hennes liv suger så hårt redan & gud straffar henne all over again & nej..vi är icke besläktade...det är grannjäveln jag snackar om! Ta mig fan...hon är som ett needy jävla tapetklister i asset efter mig. BRÖL hjälp mig med det här, hjälp mig med det där...kan du hjälpa mig med det där...MEN FÖR FAN TA DIG SAMMAN DITT JÄVLA NERVVRAK & GÖR NÅTT SJÄLV!!!

Å herregud, vi rök ihop som fan förra veckan...hon la en komentar som hon visste skulle straffa sig, man spelar inte smartass med mig om man verkligen inte har belägg för det. Och nej, jag är en realist, inte en pengakåt jävla lallande dreamer som inbillar mig sådana sjuka saker att det fan inte finns på kartan!

Måste fan fräsa av mig...men kvinnan är fullständigt LABIL! När en snubbe (som hon f.ö. e nere i) köper en najs liten present till henne...näe, då skulle han ha gett henne PENGAR istället, eller en DYRARE gåva?! Och pengar är fan det enda som rör sig i hennes huvud?! Nu menar jag inte som normala tänker ...utan EXTREMT... hon tror på fullaste allvar att någon skulle pynta hennes tillvaro i livet?! Men tjena hora?! Kan du inte klara dig själv, ditt handikapp?!
Och ljuger gör hon... jämt & ständigt...jag klarar fan inte sånna människor...hon lever i en rosa bubbla där hon förskönar eller drar på drama växeln "me so poor" jag mår fan ILLA på henne!

Och enligt sig själv så svävar hon mellan U landsfattigdom & danderyd i sina omskrivningar av verkligheten! Det roligaste är när hon leker "danderyd" hennes hem är inrett IKEAsida 17 anno 98 & hon shoppar ständigt H&M eller pinsamma kopior av dyra märken! OCH...sedan hon lärde känna mig, så har hon blivit min "mini me" det läskigaste var när hon kom förbi efter ett besök hos frissan...hon hade både klippt & färgat sig lika dant?! Jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen än mindre säga?!
Det e fan SCARY...kvinnan är 40 jävla bast & en sinnessjuk copycat, som försöker få mig att aliera min livssyn enligt hennes twisted verklighet?!

7 Comments:

Blogger Malin said...

Shit vad jag asg...
Du vet att det finns en film med sån handling....
Läskigt!!!!

Nått jag lärde mig när jag bodde i stan var just att inte blanda mig med grannar. Vi har bott här i 4 år och jag känner inte en kotte förutom mina svärföräldrar...

måndag, mars 13, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Rysare!;-/
Vad hemskt!
Lura i henne att du gått med i ultravänstern och bytt fot och aldrig mer ska prata kläder eller nåt typ.
Nä jag vet inte vad man gör.
Håller på Malins råd om attinte blanda mig med grannar, mer än nöden kräver, för hux flux kan de förvandlas och man får ett helvete.

Har också för mig att jag sett en film där en kvinna blir copycat av en annan som hon beundrar...Måste komma i håg...återkommer.

Kramelikramar!

måndag, mars 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

På tal om nåt helt annat som inte alls har med det här inlägget att göra: I need help. Peddotalangen C på min blogg vägrar ge sig. Han har skrivit ännu en harang om varför peddos är lysande, outstanding människor. Jag har gett han svar på tal, men förenen eder folk och glid in på min blogg. Kolla under kategorin "Pedofiljävlar" och kolla inlägget "Peniskapning i Norge" och läs alla kommentarerna. Vi måste stå enade och visa äcklet att det inte är ok att vara peddo.

måndag, mars 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

korv e jättegott att få, grillad kokt å kanske rå, å med ketchup på...gonatt! *S*

måndag, mars 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

hahaha...ja, det e väl bäst så Malin, play it safe. Vette fan vart hon kom ifrån...men hon lämnar mig fan inte ifred...ska attackträna hunden på henne!!!

måndag, mars 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ankie...UNG KVINNA SÖKER... jo då, freaks finns det gått om!!! Men som HENNE...ah hon e OBETALBAR!!!

Snart krymper hon sina barn & färgar håret på dem...dödar den andre & matar sin hund med anabola så den kanske blir lika stor som min *S*...IIIIK!!!

måndag, mars 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nä förfan...ska PISSA på den där PEDDOJÄVELN...gud vad är det för mongo?!
Eller...Chribba...det e inte du som..hm...försöker boosta din sida med galenskaper?!

*ASG* from nu e ALLA freaks... PARANOJDEN PÅ FLOJDEN...SURFA LÄTT SOM EN PLÄTT..

måndag, mars 13, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home