MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, mars 13

To gadd or no gadd...

Jupp, som ni som hänger med i skvallerpressen på puppys sida vet om...så har jag ju spanat tattoos. Ja, inte åt mig då...men har alltid vart sugen på att göra en, men har så svårt för att kunna bestämma mig för VAD ska pryda denna underbart vackra kropp?!

Vad skulle kunna förhöja & försköna? Hmm? Ja, det e en jävligt bra fråga! Sen är jag så anti söt tattoos...absolut inga fjärilar eller puttinuttiga små äckliga tecknade figurer.


Visst tycker jag att SvampBob fyrkant är rolig...men inte så rolig att jag skulle printa han på skinnet direkt! Och jag är inte så fachinerad av att kladda dit en tår under ögat, så mycket mafija är jag inte & mina kills e ju mer verbala *S* så naah...inte ens det funkar!

Aha...men man kanske ska skriva något? Hmm... slippery when weet & placera i ljumsken? MOHAHAHA...naah, tror inte det va! Har kollat på latinska meningar...men asså beam me up scotty verka inte heller så jävla hett, även på latin...eller din mamma är en hamster & din pappa luktar fläder?! Nä...sånt shitt kan jag ju säga istället...behöver väl inte ha en minnesanteckning på asset om det!

Sen...så gillar jag örnar...snyggaste fågel som finns...ze falcon...beautiful...men på MIG..*ASG* NEJ! Så tänkte jag...aha, tiger...jag gillar tigrar & pantrar...finfina kissar...men som tattoo hell no, alla e ju asfula & pinsamma! Sen finns det ju de där små kriminella grabsen som har en svart örn & mnja..nä..har inte tänkt att bli deras lilla groupie direkt & få polisspan rätt i asset så fort jag entrar en bank! Hepps...
Så tänkte jag...aja...lite sånt astrologishitt då? Ja...nu e ju jag oxe då rå...så en tjur i nacken...det blir för uppenbart, jag e ju fan tjurskallig & kan frusta som en blådåre & skrapa med foten ändå! Hmm...om man kanske skulle rita något, asså dra ihop en variant av saker jag gillar?
Nej Nislon..tänkte faktiskt inte tattuera ditt visa card på armen...sorry...i ett annat liv kanske!

Sen såg jag asfina bilder, som en snubbe gjort...men asså...dom e fina att titta på, men jag ska faktiskt kunna titta på dem resten av mitt liv utan att undra WTF WOMAN...WHY BUT WHY?!

Sen nästa mission...vart ska man sätta den? Hmm...asså det e coolt med en text på handleden, insidan. Vännina har en liten tribal vid armvecket...men tycker det ser ut som hon har något skit på armen, innan man fattar vad det är & när hon gifte sig så såg det verry strange ut med den som kontrast till allt vita fluff & romantik!

Ja, jag har ju inte planerat att gifta mig...men asså...man ska ju faktiskt kunna ha det till alla tillfällen & alla kläder, tänker jag. Har funderat på en liten grej i nacken...under håret, så den finns men...ändå inte *S* eller kanske på höftbenet...fast lite längre ner om ni hajar, så där så att JAG vet att den finns & få förunnat att skåda mästerverket.

Min ena syrra har en fet drake på armen...eller från axeln, eller ja...stor e den...men jag har inte det behovet av att visa upp. Gör det mer för att JAG vill. Sen gjorde hon en på höften...ungefär på det stället jag tänkt...det va faktiskt snyggt, precis vad jag alltid tänkt! Brorsan har gjort VÄRSTA snygga tribal på armen...stor som fan, från axeln & sen sticker den liksom ut nedanför armbågen. Älskar den...den är verkligen snygg, manlig & maffig..men som sagt...jag e tjej & mina "symboler" är så pass manliga så det passar inte riktigt & NEJ en jävla panter som klättrar & borrat ner klorna med lite blodstänk...är inte snyggt, inte på MIG!

Sen kommer mamma döda mig, spelar ingen roll hur gammal jag är...hon tyckte jag var galen då jag piercade naveln...fatta nu..å herre gud, du e ju över 30 din kärring, är du galen, ska du se ut som du kommer från fängelset direkt...bla bla blaa! Jo du & värre saker än så lär man få höra *S* ask my sister...men där blev det ju oxå jaja sexuellt tveksam natur, så klart hon ska se kriminell ut...vad annars!

Naah, jag ska fundera på saken (igen...även detta århundrade kommer jag suga på ska jag, eller inte, vad ska jag...eller inte) OCH Chribstern...jag vet, det låter, det blöder & det gör ont! Men testa föda barn *S*...det gör ont även det...UTAN bedövning!

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

fan, hittar bara snyggare och snyggare tattoos.. Lider fan av gräset-är-grönare-på-andra-sidan sjukdomen..

Men min spindel må jag ha och min på underläppen. Fuck the rest!

måndag, mars 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jo, det finns en hel del schnygga saker...så kolla noga, hitta den utlimata den du bara ÄLSKAR!

Hitta några alternativ åt dig, som om man ritar om vissa...skulle det va asgrymt...men pallade inte igår. Ska göra om ett par, fick lite idéer när jag såg dem...ska se sen, om jag kan fixa till speciellt en såg jag STORSLAGNA visioner om *ASG*...you know me... kreativ as hell!

måndag, mars 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag har min tatuering på axeln. Det tycker jag är det allra bästa stället, i alla fall för mig. Men som du sa - det är ju individuellt!

måndag, mars 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

*L*..jo precis...man måste ju hitta sin spotte OCH det ultimata motivet!
Vill inte bli som vissa grabs som gråter över sina ungdoms misstag & vill bränna bort skiten, de kan inte stå för sin briljanta idé elelr den trend som rådde just då (läs: indianfjädrar & seglarmotiv MOHAHAHA...jupp dom e ÄLDRE som sagt)!

måndag, mars 13, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Jag vet jag vet!!!!!
*vifta veva vifta gunga vifta hoppa, busvissla vifta vifta*
MITT visa-card da???
;o)

Eller en fästing..nä jag bara skojar..he he..vad hemskt med en fästing ..äääuuurk...
Hoppas du kommer på nåt.

Ögat var fint på fotot t.ex
;-)
Kramelikram!

måndag, mars 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Tycker inte tattoos gör så jävla ont. Sticker lite i början men känns ju inte efter en stund. Beror förmodligen på vart på fina kroppen den skall sitta...Jag har en SNYGG BLACK DRAGON på min högra skuldra, precis likadan som min syster har faktiskt. Det här är faktiskt så jävla sjukt. Jag skaffade mig en tattoo och sen kom syrran och visade sin tattoo på krogen och vi skrek bägge två!! FAKTA 1) Ingen av oss visste att den andra skaffat en tatuering, 2) Det var över 30 mil mellan våra tattoo ställen 3) Av alla tusen tatueringar som fanns att välja på så hade vi ovetandes tagit SAMMA JÄVLA TAURING på SAMMA PLACERING PÅ VÅRA KROPPAR!!!! 4) Det var 6 månader emellan tatueringarna FATTA!
Så nu har vi likadana tatueringar på våra skuldror jag och min boxarsyster och jag vill veta vart den dolda kameran är alternativt vem som har lagt en voodoo på oss...

måndag, mars 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* ja...mitt öga är ju själens spegel & SE SÅ VACKER JAG ÄR!!!
Kommer väl på något...kanske en EAN kod i nacken, för att locka köpare?! *ASG*

Ja du Nisse...det kallas för syskonkärlek & stil baby ;) ni valde same shitt & e happy ass hell över det. MEN...*S* jävligt cool story faktiskt!!!

måndag, mars 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ska du gadda dig är det våga vinn hela vägen som gäller. Många börjar smått (som jag, den första var en liten ying-yang) och sen blir de större och större. Jag gillar fortfarande min första (och har lyckats göra den armen riktigt asiatisk med lite kinesiska tecken och en fet jävla japansk drakjävel från bröstet upp över skuldran och axeln och ner en bit på underarmen) men skulle jag börja om idag skulle jag tänka på helheten och göra ett par riktigt stora grejer på en gång istället för att ta det pö om pö med massa små. Så en helrygg eller båda överarmar helt täckta, det är bra skit. Och alla som säger att tjejer inte ska gadda sig kan sätta sig ner och knipa igen. En tatuerad brud är såååå sexigt, oh yeah baby. Bring it on!

måndag, mars 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jo du Chribban...har faktiskt redan tänkt så, Im a bright chick!

Sa åt broder innan han gadda sig att TÄNKA noga vad han gör & det han väljer ska man kunna ev. bygga vidare på om man så önskar...man ska inte börja slaffsa & sätta massa puttinutt här å var & sen ba A JUSTE...NU VET JAG...så HÄR vill ja ha!!

Och jupps...börjar oftast med en & slutar med fler, men Im a painter vill ha helhet isf!

måndag, mars 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Gadda schmadda! Vd är det för fel på henna? *S*

tisdag, mars 14, 2006  
Blogger RedAngel said...

Henna?! Därför att det stinker fan skit & sen försvinner det!

Det är tattoos för fegarslade va :)
å jo du, jag fick en henna tattoo i marocko, av en uteliggare eller wtf dom är...och, jaha ja så var den handen obrukbar för shopping!

Hindra min framfart sådär med en stinkande lerhög! Ah, om det åtminstonde va en fågel som sket en i handflatan, det ska ju tydligen innebära att man blir rik?! Med henna?! Då får du nog crap bara hahahaha

onsdag, mars 15, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home