MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, mars 14

This Is me...mohahahaha

Goddamn...e så develish trött idag att jag fan inte orkar lyfta lilltån...eller NÄSTAN hehe... så skulle jag ladda upp min VERRY stulna bild men...NÄHE...inte ens det funkar!?!

Så skulle jag cutta mitt SD konto...så NÄHE...inte ens det kan man göra?! Hmm...VEM har pinkat på kablarna?? Why but why?!

AND...today I found my table....har hittat just DET bord jag vill ha till vardagsrummet...at last, jo då...jag e picky som fan, vill hitta exakt det jag tänkt mig!
Nu ska jag bara haffa en åkare & voila...det kommer glänsa såååå fint hos mig!

Har absolutley nada att tillägga för ögonblicket, me...Ill be back later...kanske!

4 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

-Det kanske beror på värmeböljan att du mår som du gör?
Jag är totalt torterad i kroppen och som alltid
i händer och armar;-(
Orkar inte ens gå in i vårt nya hus, fastän de lät lyset stå på för vår skull.
Ja DÅ fattar du HUR illa det är.

Blev av med elen och vi planerade att kampa framför braskaminen med grillkorv, pizza , godis, men så kom en jäla elektriker och förstörde Ankieplankies spännande äventyr;-)

Vad kul med ett nytt soffbord.
Det måste du visa sen på foto..snääälla!!!!

Jag funderar på att gå till *lilla soffbutiken* på östermalm då de fakstiskt har rätt humana priser på maffiga soffgrupper och soffbord.
:-)
Men det blir väl blocket tillslut.
Vet ju int hur många pengar vi får över då lån ska betalas för 2 hus+ en till månadshyra..jeeaah!
Kramelikramar!

tisdag, mars 14, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...ja du, en annan har jobbat arslet ur led, sovit för lite & är allmänt trött på snön!

Hundfan väckte mig igår natt... så jag fick fan knarka ner mig, för att somna om!

Och nu...övertrött, men suttit i telefon till tre på natten...fick ett mitt i natten chock det ringer samtal, tänkte nä nu jävlar har det hänt något...men...så var det bara en syster som hade tråkigt?!

Ringa halv 2?! DAMN...mna svimmar ju nästan & undrar vart fan det brinner!

Gud vad skönt att huset äntligen är på plats *L*..tråkigt att du mår så piss att du inte palla kolla! MEN du vet, det går över... ta dig samman kvinna *S* sparka undan kottarna & börja drömma dig bort med inredning! Drömmar är gratis ;)

Ja, hade fan inte med mig kameran idag...men ska plåta det, tar bara en hel evighet att få hit det *L* importprodukt!
Ett china inspirerat bord som är så förbannat vackert...exakt vad jag tänkt mig, men...måste kolla upp träfärgerna...det ska stämma med resterande möblemang vettu, annars får jag väl köra någon lassyr eller ngt shitt...ska fråga papsen WTF man kan göra OM det inte stämmer!

onsdag, mars 15, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

;-) Ja här pratar vi också lasyr.
Har så många möbler i furu och det matchar inte nya golvet som är mörkt träslag.
Betalade flera tusen extra för det för det lät så spännande med mörkt golv, men herregud till furufärg passar det inte så nu ska furumöbler förvandlas.
Med mörk lasyr och ev vitmålade ben på bordet?
-Kan det bli snyggt tro?
;-)
Kan inte skriva just nu så jag måste återkomma..Kramelikramar och gomårron!
P.S Skrattade loss några sköna nerver då jag läste om din mormors påhitt osv..Vilket störtskönt inlägg !!:-)D.S

onsdag, mars 15, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hmm...furu...*S* ärligt jag är "allergisk" mot furu, helt totalt inte min smak alls!
Men ja...det borde väl kunna gå att slipa & dra på lite bets i en mörkare nyans?! Det är ju trots allt trä & trä suger ju åt sig vätska?!

Något som är grymt snyggt...om man nu orkar pillra, är att göra krackelering på ytan...tex ha mörka ben & köra en krackelering i en ton som matchar= sprickorna blir lika mörka som benen!

Men...då är det lite jobb bakom, men det är snyggt slutresultat. Man jobbar med färg & olika lacker, du kan ju kolla på nätet om det står ngt om proceduren... annars har jag ngt om det.

Eller som jag sa hos nisse högblank svart färg *S* vet inte, men är så jävla inne på det, sitter & funtar på måla en "byrå" i det & måla upp ett kines mönster eller tecken...antingen i guld eller rött på dörren.
Smälla upp stolarna med ett stycke pvc eller skinn & nitar samt skumgummistitsar, om man nu inte har "antika" stolar som man vågar våldföra sig på!

Man kan ju alltid printa ut via datan & på plastfilm ngt mönster eller schablon man gillar & smacka på eller...typ klistra på bilder/bokmärken kinda prylar beroende på vad man gillar!

Det va tipset för nu...be back later!

onsdag, mars 15, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home