MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, mars 16

en till liten elak tanke att skicka ut i sajbern...

Efter ha skådat de felknullade pippers, som de visar på SexInspectors...så kan jag inget annat än att GARVA ARSLET UR LED?! Men vad är det för patetiska handikapp de äger i england?! Seriöst??? Å damn, kvinnan med camen som vältra sig som en valross i sängen & var lite besviken...för ja, de komenterar inte så mycket på webben.

Nä men vakna, det sitter 114 smugrunkare & skiter fullkomligt i vilka ställningar du kan...så länge du visar lite titts and ass...så är de happy, gärna en gynekologisk när studie med webcamen och lyckan är fullkomlig!

Och han...den där snubben, som vill att frugan ska va torr...annars är det inte kul att ha sex?! Hmm..ursäkta om jag tänker både högt & vulgärt...men...förlorade du svendomen till dammsugaren eller??? Vad är det för FEL på snubben?? Vet han vid den jävla åldern inte hur brudars apparatur funkar?! Undrar just hur de ens fick barn...hon dammsög dan efter & PANG, där satt limpan på 38 graders bakning eller???

Och hon under kudden?? Jamen...SHEITT...mohahahaha...och sen...att VISA upp sig på TV?! Är skammen inte stor nog att du inte får nuppa, nu ska grannarna pressa öronen mot väggen & höra om tipsen funkade eller?! OCH VAD HÖRDE JAG...DE SKA GÖRA EN SVENSK VERSION?!

*ASG* fyfan...finns det VERKLIGEN par som vill visa upp sig på TV när de sliskar kotte eller? När de drar fram pingisracket & spankar gubben blå? Och vilka problem de har sen då?! Det som de engelska visat upp, ja..det förvånar mig faktiskt hahaha...goddamn! Och ponera nu att du sitter hemma & smygtittar på Inspekörn...så ba..NEJ SHITT, det är MIN GRANNE?! Men är det inte Britta från jobbet?! Hmm..är det därför hon är så surarslad, ja undra på det...hör vad hennes man säger, stackarn!
Eller värre...en släkting...kanske DINA FÖRÄLDRAR får för sig rida på sexvågen & berättar om vilka problem de har, de får fan inte till det där hemma under täcket, sen kommer kameran & filmar...*ASG* NEJ TACK! För fan, to mutch info!!!

Finns det INGET som är heligt längre? Ska man ha kameror i sovrummet nu & visa upp sitt skumpande ass för hela svenska befolkningen?! Om man inte kan nuppa...så...sök hjälp UTAN kameran *S*...om du nu inte har en läggning och måste dokumentera varenda flås, för framtiden!

NAAH...behövde bara säga det...*S* det är ju SJUKT för fan, har inte kunnat se ett helt avsnitt...bara för att jag tycker det är...för ...personligt att hänga ut sig på TV sådär! And thanx god...äger inga mystiska problem att deala med, skulle jag stöta på en snubbe som hade, så finns det 2 alternativ 1. Snacka 2. Dumpa *S* Tyvärr, skulle det inte lösa sig efter rett ut det... HASTA LA VISTA BABE...ring the inspectors...ring inte mig ;)

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är bara att insedet finns folk till allting,mvh Osten

torsdag, mars 16, 2006  
Blogger RedAngel said...

Så klart det finns...men...hell, det måste väl fan finnas gränser!

Hur mår man egentligen efter det? Jag menar..det kanske lät som en fin idé att få hjälp, men på affärn när ALLA känner igen en *ASG* näe fan...URK & kidsen i plugget...jag menar...ALLA vet ALLT!

*S* Jag ser hellre...vi som var med i sexinspectors- Livet efter the expose

torsdag, mars 16, 2006  
Blogger Malin said...

Jag tittar inte på det för bara jag hörde om det så tyckte jag att det var pinsamt!!!

torsdag, mars 16, 2006  
Blogger RedAngel said...

Har kollat lite, men det mesta blir faktiskt att zappa...för... det känns ju så crepy sjukt *S* så jag är tydligen inte den enda som inte pallar att se hela :)

Syrrorna tycker oxå att det verka sinnes & pinsamt...så mnjaha... svenska versionen känns MER crepy då, för risken FINNS att man ser någon man känner...och HUR jävlar ska man bete sig då? Om man råkat se? Herre gud...*S* kommer ju INTE kunna se dem i ögonen hahaha

Jo då, jag e lite fin i kanten trots allt *S*, lite sådär... pryd i slutändan!

torsdag, mars 16, 2006  
Anonymous Anonym said...

saknar dig på sd. du verkar inte tappa formen. fortfarande lika fabulous.
R

torsdag, mars 16, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Misstänker att även jag är pryd.
Kan inte se då dom har sex i t.ex Big brother utan att rodna så det kokar omet och detta programmet du berättar om verkar ju helt bara fööör mycket.
Ja vad fasen gör man om den prudentliga granntjejen plötsligt dyker upp i ett sånt program och man ska prata sen som vanligt då efteråt..nääääeeeeee hemskt ju....
Ändå är jag född och uppvuxen på den tiden då fri kärlek var nästan lag på att praktisera och då skämdes man inte i första taget.
Inte jag heller, men jag tycker ändå nutiden går över en gräns som jag inte kan sätta fingret på vad det är riktigt.
Det är värre än flower power-tiden, flera ljusår äckligare.
Kanske var det lite av kärlekens glans över sexet på 69-70-talet och det här fattas liksom värdighet och kärlek i?

Nä! Det stämmer inte heller riktigt.

Jisses.
Du sätter myror i huvvet på mig.
Har ju ingen tv fortfarande så jag vet inte ett dyft om vad som går där, men ja nu vet jag i alla fall 1 stycke program med betoning på "stycke" då kanske?!;-))

torsdag, mars 16, 2006  
Anonymous Anonym said...

*S* Äsch, om folk vill skämma ut sej så, varsegod. Jag gillar att garva.

torsdag, mars 16, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hemliga "R" ...e pa znas...en star e en star va *S*
Jupp...kan tänka mig att spray är sig inte likt utan mig hehe...himlen gråter ju alltid när en ängel lämnat den ;)
(and we got a ego BIG all the way to the sky)

Don´t cry for me gothenburg, puppyn vältrar sig i sin slum :P

fredag, mars 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hmm..Ankie...vettefan, men går inte det på tv4, men rätt sent 22-23, för inte barn ska se snusket?

Hehe...skall erkännas att jag SUGER på att hålla reda på vilken kanal som visar vad, jag zappar & hamnar där jag hamnar!

Det enda som var kul med big brother, var ett inslag med en palme look alike, fast...det såg jag på veckans nyhet inslaget. Tycker att det suger röv & fattar inte varför man ska titta på dem!

Kan fånga pissmyror i en syltburk & det e nog mer spänning & mer bright lights än där! PFFT säger jag bara, mediakåta särbarn i baracker borde förbjudas *S*!!!

fredag, mars 17, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home