MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, mars 19

Då var det dax...

Nu skall jag plåga er alla, med mina gamla slagdängor från juggeland...få öronen på er att blöda, medans jag själv bara mmmm å vad bra, me lajk...å hå hå...för här är jag en våldshärskare, mitt herravälde ska klinga vackert *S* ett smycke till min blogg! Har ju faktiskt förvarnat att dagen D kommer...och HÄR är den...enjoy or cry and die


Perkele...blev en intressekonflikt bland låtarna...så aja den andra loopar frivilligt, så den får va kvar då...får sätta hit den andra later...skithugo!

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, det är ju jag som har sponsrat puppy med den här underbara låten.
Ni kan skicka tackbrev till;
bästajuggen@hotmail.com .


Den som inte uppsakttar kan dra åt helvete(då menar jag jugge-helvetet inte svennes).

Allt jag hade att säga..

måndag, mars 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG*...hmm...tyvärr så är filelodge ett ypperligt ställe att klippa sönder mina jamande låtar, hacka upp skiten & servera ett petit smakprov!

Bästa Juggen...jag älskar denna underbara låt om mig själv, en hyllning åt MeanGreenQueen.. det viktigaste är ju med, trots allt!

Den som inte uppskattar får väl hamna på trauma akuten, det är MIN blogg & JAG betämmer att ALLA ska älska den PUNKT! Så var det med den saken!

För den som känner för en hel låt, kan smakprov erbjudas under fliken personal & klicka på audio så får ni en alldeles egen juggelåt att avnjuta!
Så...klaga inte...Nisse kommer bränna ner 2 ex, det vet vi redan *S*!

måndag, mars 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

ahahaha...ja, även den audion har skitit i det blå skåpet! DAMN LODGER!

måndag, mars 20, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Nu sitter jag och väntar på
1 juggelåt
2 powerpointpres som en kompis gjort då hon föreläser om adhd/autism.
3- på att få upp min nya g-mail.
Behöver du ett sådan Gmail-konto?
hela 2 gigabyte , men hos mig står det att jag har 2.7 Gigs?;o)

att jag inte får upp den beror ju på att jag laddar ner pps-filen.
Annars är det lättspydda tangenttryckningar, trevliga funktioner osv.
:-)
Rekommenderar varmt.
Så hojta till på denna mejlen
Mejla lilla smala söta Ankie nu
hehe;)
Jag fick inte upp juggelåten. Vafalls? Var det det du menade med hackat å sånt?
Jag gillar grekisk musik och turkisk ännu mer så säkert gillar jag juggemusik också..Kan ju va bra då man besöker mean green q...ha ha.
Kramelikramar, nattpigg Ankieplankie

måndag, mars 20, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

måndag, mars 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

Wow...en lyssning och jag stack ner till krogen, köpte pleskavica, drack slivovice och kallade mig Radovan. Sen släppte trolldomen tack och lov och efter en Jäger eller tre var jag mig själv igen. *S*

måndag, mars 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

Mohahaha...Chribba, så klart du blev förblindad av balkan beatsen!
Det var ju det som var meningen, öka försäljningen på pljeska raklång!
Har ju mina förgreningar överallt...

måndag, mars 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja du Ankie..har ingen aning, vet bara att jag SPYR på filelodger...man laddar upp en hel låt, men man får en halv?! Jävla komunister *S*!!!

När jag la den som audio så tyckte blogspot att det var för många tecken & konstiga?! Det var fan att vara kräsen då *morr*

måndag, mars 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

Det svänger..SVÄNGER SA JA!

onsdag, mars 22, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home