MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, mars 25

test test å lite mer test...

How You Life Your Life
You tend to deprive yourself of things you crave, for your own good.You say whatever is on your mind. Other people's reactions don't phase you.You prefer a variety of friends and tend to change friends quickly.Some of your past dreams have disappointed you, but you don't let it get you down.

Min födelsedag bettyde tydligen:

You understand people well and are a natural born therapist.

A peacemaker, people always seem to get along when you are around.

You tend to be a father or mother figure to friends, even to those older than you.You enjoy your role, and you find that you are close to many people.

Your strength: Your devotion

Your weakness: Reliance on others for happiness

Your power color: Lilac

Your power symbol: Heart

Your power month: June


Your Stripper Song Is

Pour Some Sugar on Me by Def Leppard

"Love is like a bomb, baby, c'mon get it on
Livin' like a lover with a radar phone
Lookin' like a tramp, like a video vamp
Demolition woman, can I be your man?"

Break out the baby oil, you rock it old school.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

My stripper song is:

Master and Servant by Depeche Mode

"There?s a new game
We like to play you see
A game with added reality
You treat me like a dog
Get me down on my knees"

Yawn, dancing is so boring without a little spice.

Hahahahahahaa!!! Din var mycket tuffare Red.

lördag, mars 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG*...hm...Nisse ska INTE strippa, det hör jag det

lördag, mars 25, 2006  
Anonymous Anonym said...

Läderjackan på och jag kommer ut till er närmaste krog! Det finns stålars att hämta fatta. Om jag drar in tjockmagen så kanske jag kan hitta en femkrona i mina tangas när schåwen e över! *S*

lördag, mars 25, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

:-) Tja! Jo det är jätteroligt med huset.
Sitter och lusläser anonnserna på blocket halva nätterna och hittar så många möbler jag vill köpa, men vi har ju ingen stans att ställa dem om vi nu råkar på nåt klipp.

Såg 2 maffiga jättestora djupa sköna amerikanska soffor för en spottsyver, varav den ena var bäddsoffa...Vänta...ska hämta länk om det går så du får se dem...
Jo här...Men jag vet inte om M kan med att dom är rutiga iofs:-))
2 st soffor ala maffiga

Jo spisen. Du såg väl det större fotot som man får upp då man klickar på de mindre fotona?
Spisen är urstor inuti, med stora bakplåtar och djupa breda plåtar och jag är SÅ glad att äntligen få laga käk och baka igen.
:-)
Den spis vi haft i stan är bara 1 st kokplatta och här på landet en pytteugnd med 1 plattor..
Hade kanske kunnat eldat upp ugnen i järnspisen med , då den är typ 2 dm bred ha ha ha:o)

Det är lite B-stuk på vitvarorna, men inte helt och hållet.
Kylen och frysen gillar jag samt att det är en
5 kilos tvättmaskin men energivärdet på den var typ C:-/
Man hade kunnat välja annat men det var så fruktansvärt dyrt och vi hade redan valt öppen spis, skorsten och takkupa och massa annat smått och gott.

En vacker dag så kommer du med få ett hus. Det är jag säker på.:-)
Kramelikramar!

söndag, mars 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Dom där påminner om mina soffor i stilen...fast mina är typ gråblå...eller vad man ska beskriva dem som hehe...hitta dom på blocket...kolla här: http://www.blocket.se/vi/7657181.htm?ca=11_s exakt fast...gråblå älskar!!! Så skönt med biffiga soffor!!

Jo, men spisen såg ut som en 3 plattors...*S* du vet kärring detaljer som man kollar på ;)

Fyfan va sniko...c klass på tvättmaskinen, vad störande...sånt kostar ju i längden, när man har hus!
Kollade & såg att nu har dom ju typ tvättmaskin & torktumlare i en... för knappt 5000...sitter & suger på en sådan...hehehe

Asså...så det är så att man måste välja deras produkter eller? Hade de mer förmånliga priser om man plocka ihop från dem? Jag menar...det kostar ju multum & så vill man ju ha best of the best, fast i den prisklass man pallar ekonomiskt!

Jo då...jag e kärring...efter 30 snäppet har man fått tankar om hus, jag som alltid riktat mig på bo i stan va *ASG*...men på senaste tiden är det hus som drar!

MEN...lär inte bli i sthlm...man kan få värsta palatsen för under halvmillen bara man kollar runt i svea rike! Men..helst vill jag ha närhet till stan *S*...så man har nära till allt...du vet idyllen & stan!
Kollat hus i tyresö...goddamn vilka villor det finns där & nära sjön...men...fnys, vilka priser för en liten koja! Jag ska ha YTOR...YTOR...ska ha en ateljé har jag bestämt mig! Hittade ett hus i danmark som var perfa...skulle gå loss på cirkus 490.000 & läget var perfa om man vill sälja från ateljé & kanske kombinera med ett fik eller nått sådant! Ja...jag har massor av idéer...

Syrran å jag snackade om kanske ett hotell eller ngt i den stilen...så vi spanar som fan efter det perfekta bygget! Jag är lite småsugen på krogen igen, men det går fan inte när man har kids!

söndag, mars 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nisse...det kan bli massa rassel i kallingarna om du...får femtioöringar ;) hahaha...OUFF va sägs nisse! Jag fyller år snart, kanske kan låna dig som strippa?!

FAST..jag väljer låt...du får dansa till en juggo slagdänga *ASG* wanna se that beerbelly move mohahahaha! Va sägs? Juggar på fyllan e givmilda, kanske blir en 20:a i kallingarna?! Hett eller???

söndag, mars 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Om jag skulle strippa på din fest så skulle den dö fortare än du kan säga "vart fan la jag revolvern!" Däremot så har ju Chribbe en bra mycket tuffare östbringa med allt som hör till. Låt honom peta dina girlfriends i ansiktet med sitt skägg och work that Prague body hahaha! Alternativet är att vi gör en double performance men då skulle Chribstern få alla pengarna i pungpouchen och jag bli utan! *S*

söndag, mars 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Nisse...jag lovar jag avvarar en 50öring så du får lite rassel i kallingarna hahahaha...oroa dig inte!

Ouff...TVÅ STRIPPOR?! Fan, det kan bli en het fest det där...men då jävlar är det att röra på dököttet!

tisdag, mars 28, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hörru Puppy, jag har Pour Some Sugar On Me hemma. Det är bara att svänga förbi när du känner för det. Jag och frugan är inte snåla på dricks heller...enkronor Puppy, enkronor sa jag! *S*

tisdag, mars 28, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home