MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, mars 25

Som om jag inte visste det redan...men TEST ME!

You Should Be a Joke Writer

You're totally hilarious, and you can find the humor in any situation.
Whether you're spouting off zingers, comebacks, or jokes about life...
You usually can keep a crowd laughing, and you have plenty of material.
You have the makings of a great comedian - or comedic writer.
*S* Ja, även om jag slappat den senaste tiden & inte klottrat så mycket, men aj lajk funny och jupp som Chribba säger om att se film i skallen då man skriver, det gör jag med...även om jag läser så ser jag alla personer & situationer som en film i skallen, min egen skall-entertainment :) måste göra shizo testen oxå *ASG*...kom jag på nu när jag skrev om se film i skallen, man kanske e lite mer fuckad än man trodde mohahahaha

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

;) Men otroligt vad detta stämmer in på dig!!!!
Kul!
Kramelikramar!
Ankie

lördag, mars 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...jupp det gjorde det va...som handen i handsken om någon ens tvivlat!

PUSTAR...försökt att boka biljetter, men hell med barn så...WTF...man hinner inte ens BLINKA så jävlas de & slåss...INGEN SEMESTER!!! *FNYS* De får stanna hemma, så drar vi vuxna!

lördag, mars 25, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home