MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, mars 27

Bom bom bang...try to burn the bitch up...

Jahapp...idag har jag försökt spränga mig själv & min omgivning...eller åtminstonde testa om brandövningskunskaperna sitter i ryggmärgen!

Happs...hur kan man på bästa sätt testa det tror ni? En lätt släng av sockerbehov i kombination med besök & uppvisning av allehanda shoppade tilltag, adda lätt guldfiskminne?
Sugen på att testa? Här har ni mitt egenhändiga experiment att impulsivt testa...kanske komma på bättre saker?!

Gör så här:
  1. stoppa ett stycke fat med 4 st mini donuts i micron, vrid upp på cirkus en halv minut...
  2. Avlägsna er från köket, tillsätt ett stycke guldfiskminne
  3. Visa upp dina målade väggar, shoppade saker
  4. Kliv ut i hallen & skåda köket på behörigt avstånd
  5. Iakta en tyst minut & fundera över vart röken kommer ifrån...skåda gärna rökutvecklingen några sekunder
  6. Inta postition bryt nacken & spring som en känguru mot köket, häckhoppa över en påse tvärnita framför micron & öppna
  7. Be till gudarna att det inte flyger en donut & brännmärker dig i pannan, likt en indier av högsta rang!

Ett ypperligt läge att testa både micron & om brandlarmet behöver nya batterier (minnesnotering: svar JA) Skåda din lägenhet i en dimma...en ÄKTA dimma, rätt coolt..eller nått sånt kanske?!

Sen är det oxå ett superbt sätt att kolla om man verkligen har städat huset korrekt!

Skapa ett korsdrag & förvånas över att det kommer damråttor från helvetet blandat med hundpäls strl mindre chiuaua. Nytt husdjur upptäck med skrikande fasa & vips åker den sexigt röda lilla damsugaren fram & man kombinerar inrökt munk med bend over and show some ass medans du liksom glider fram & tillbaka i jakten på det nya husdjuret som dansar över parketten!

Så...nu kan jag konstatera att min micro easy kan grilla bakverk, en skvätt sprit på & jag hade kunnat servera flamberade sotklumpar med fyllerieffekt...nu var det ju bara ordinärt brända bullar...absolut inga finesser!

Om det luktar satan? Jo då...så nu måste man byta gardinjävlar...fan ta guldfiskminne & socker behov. Så kan det gå, när man roar sig med bakverk...brandkåren nästa...men det e ju ändå bara lönnfeta små gubbar, så inte ens en dejt kan man mygla till sig på sina bravader. Så...impulsen att skåda om en micro kan brinna på riktigt avbröt jag snabbt...minns sist jag fick visit av Stickan, Sture & Bert...vill INTE träffa dem igen *ASG*

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ta ett fyllo. Låt honom sätta igång ugnen och slänga in några formfranskor med ost på. Låt honom sova i 7 timmar och sen vakna...

I know the feeling Red fast micron stängs ju i allafall av efter en stund *S*
Måste köpa brandvarnare NU

tisdag, mars 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Va...vafan bor du, här installera dom sånna gratis va!

Det är faktiskt en ny lag som säger att fastighetsägaren är SKYLDIG att sätta in brandvarnare!

Men det klart...din ägare tycker ju inte om att ni ens tvättar i tvättstugan ju...

Men Nisse...betänk detta: I micro under en halv minut så BRANN BULLJÄVLARNA?! Hallå BRANN?! I min gamla micro hade det kanske tagit 4 minuter...asså...det e skillnad!

Asså jag vet att man inte ska ha metallföremål i micron dock testat med gulddecor...det blixtrar så fin då...blått aliensken & sen låter det som man poppa popcorn hahaha & sonen testa micra en bil, då brann micron *ASG* jupp...på den gamla micron sitter en svart stor minnesfläck...som en varning DO NOT MICROWAVE TOYCARS, THEY BURN EVEN IN HELL!!!

tisdag, mars 28, 2006  
Anonymous Anonym said...

Småbilar är goda. Jag är föredrar Hot Wheels framför Corgi, men ibland finns det bara Corgi och då får man äta dem. Bäst är när man kör in dem i ugnen först. Micron kan funka, men ugnen ger lite bättre effekt.

tisdag, mars 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

Chribba...låter som din ängel även har mörka matlagnings sidor han med!
Lite...PIMP MY RIDE-CHEF*S* tror min körde de där bugati eller vad de heter...de som kör scala på riktiga bilar, så modell 25cm bil i micro blixtrar rätt tufft!

Som en egen diskokula lixom...hahaha

tisdag, mars 28, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

;o))))Men jeeeeeeesuss!
Dina storys beskrivningar är totalt unika i hela världen!
Kanske en seritidning ändå vore nåt?
Success! =Guarantied!!! Lovar!!!!!!!
Du kan ju både skriva och rita.

I bland undrar jag om jag inte skäms nästan som inte betalar dig för dina härliga blogginlägg
;-)

Undrar en sak bara.
-Vad var det i munkarna som fick denna konsekvens?

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Måste visa en discolampa som jag lagt bud på på tradera.
här

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

Professor RED speaks, tells and spells:
Men ANKIE DÅ...fy skäms, har du inte vart på alla lektioner i skolan?! Skolkade du från kemin??
SKÄMS PÅ DIG!!!

Socker brinner som satan & förkolnar rätt snabbt...och det var vanliga munkar med socker på & hål i mitten...fast mini varianter!

Och Ankie..allt som är gratis är bäst ;) men det kommer en bok! Hahaha...ah, jag har kommit på mitt nya alterego, att skriva under i bokformen: (även en hyllningskritik)

Virginia Redzo - Always a laugh to bring into your bed. She will heat up your system, make you cry and belive it, it´s a true story...only the names and places has been changed to protect little sweet animals and men with small dicks!
All that for only 99 dollars per PAGE...she wanna get ritch fast and die young ;)

Hahaha...super va...jag är helt enkelt OUTSTANDING!!!

Säger det...INGEN kan älska som JAG...ja, mig SJÄLV så klart *ASG*

onsdag, mars 29, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home