MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, mars 29

Sanningen om kvinnor...*S* måste ju bara adda!!!

  • Vad är skillnaden mellan en kvinna och en rottweiler?Läppstift.
  • Hur många män krävs det för att laga en dammsugare?Varför i h-e skulle vi fixa den, vi använder den ju inte.
  • Vad är en hustru?En enhet man sätter på i sängen för att få hushållsarbetet gjort.
  • Varför skapade gud kvinnan?För att bära sperma från sovrummet till toaletten.
  • Varför har kvinnor bröst? För att män ska prata med dem.
  • Varför blundar kvinnor när man har sex med dem? De tål inte att se en man ha trevligt.
  • Varför fejkar kvinnor orgasm? För att de tror att män bryr sig.
  • Vad är defintionen av "att älska"? Något en kvinna gör medan mannen knullar henne.
  • Vad är sex tum lång, två tum bred och gör kvinnor vilda? En femhundring.
  • Varför får kvinnor mens? För att de förtjänar det.
  • Vad har du gjort för fel om din fru kommer ut ur köket och skäller på dig? Gjort kedjan för lång.
  • Varför är alltid bruden klädd i vitt? För det ser bättre ut om diskmaskinen passar till ugnen och kylskåpet.
  • Hur många mansgrisar krävs det för att byta en glödlampa? Ingen. Låt kärringen diska i mörkret.
  • Vad är kärlek? Illussionen att en kvinna skulle skilja sig från andra.
  • Vad är det för skillnad på kärlek, äkta kärlek och uppvisning? Spotta, svälja, gurgla.
  • Varför döper man tornados efter kvinnor? De dyker inte upp så ofta, men när de gör det för de ett jäkla oväsen och när de går tar de halva huset med sig.
  • Vad är det för skillnad mellan din fru och ditt jobb efter fem år? Jobbet suger fortfarande.
  • Varför skapade Gud lesbiska kvinnor? Så att feminister inte ska kunna fortplanta sig.
  • Varför kan man inte lita på kvinnor? Hur kan man lita på något som efter fem dagars blödande fortfarande lever?
  • Varför kallar kvinnor det för "PMS"? "Galna ko-sjukan" var redan upptaget.
  • Varför använder kvinnor makeup och parfym? För att de är fula och luktar.
  • Varför fjärtar män mer än kvinnor? För att kvinnor inte håller tyst länge nog för att bygga upp ett tryck.
  • Varför släpade grottmännen sina kvinnor i håret? Om de dragit dem i fötterna skulle de ha fyllts med lera.
  • Vad är det för likhet mellan kvinnor och laxermedel? Båda irriterar skiten ur dig.
  • Vad är värre än en mansgris? En kvinna som inte gör som hon blir tillsagd.

*ASG*...Nä, den var bara föööör skön för att inte smackas upp!!

5 Comments:

Blogger Chribbe said...

Har sett den där förut, men den är lika kul varje gång *machomanligt asg*

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Jag vet de finns ju över hela nätet...jag garvar jämt åt sånna här, har en till som jag ska adda later...så skön oxå!

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Tyckte den med håret och leran var bäst;o)))

torsdag, mars 30, 2006  
Anonymous Anonym said...

May I add att feminist inte är lika med lesbisk. Jag må vara en sur jävla humorbefriad bitterfitta, men såna här listor gillar jag inte. Och det borde jag hålla för mig själv gissar jag... :)

torsdag, mars 30, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Jaja Em...inte grina nu...den e lite av min favvo.
Man ska ta det med en klackspark & här följer mina top favvos & alla kan inte älska allt...

Varför kan man inte lita på kvinnor? Hur kan man lita på något som efter fem dagars blödande fortfarande lever?
ONLY THE STRONGEST SURVIVE...NO PAIN NO GAIN...så e re ba, SÄTT DÄ NER, som Nisse skulle sagt!


Varför döper man tornados efter kvinnor? De dyker inte upp så ofta, men när de gör det för de ett jäkla oväsen och när de går tar de halva huset med sig.
-Ingen kan rasa som en kvinna kan & naturkrafter jävlas man inte med, de ska respekteras va!

Så Em...get my point of view?!

MEN *gnuggar händerna* håller på leta efter en annan lista, maybe you like it better...vette fan vart jag slängt in den!

torsdag, mars 30, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home