MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, mars 29

RINKYKINKY raj raj & sladdertackan sprider dynga...fnissar högt

Det började med ett mail, en VB med ett desperat rop på VG översätt detta åt mig...

Okej då...skicka så läser jag. En vän hade fått ett mail...var upprörd över innehållet, ville polisanmäla & se till att avsändaren hamnade på svarta får listan hos Ayna (=polis)man!

Jag skrattade så jag grät...hon var upprörd...skriade om onormal...galen...brottsling, försökte förklara för henne om mannen med potensproblem, eller att det kanske rörde sig om lite problem med att hävda sig själv.

Det var inget konstigt med det, det var bara lustigt sätt att inbilla sig att han var casanova, romeo eller svaret på de otillfredställda kvinnorna där ute i etern.


Jahapp, den anklagade sexförbrytaren hade försökt att dokumentera hur han var i sängen...så inga eventuella missförstånd skulle ske ... villket de så klart redan gjort, mailet hade förtydligat extrema perversiteter, kvinnomisshandel, förnedring & ja...fan vet mer...jag grät av skratt, kanske missade en ytterligare upprörd harrang utav att jag rullade runt på golvet med kramper!

Så vad hade mannen skrivit? Jo, han var lätt sexuellt dominant...han ville att hon skulle hänge sig completly åt han...iförd handbojor & ögonbindel, kanske lite smisk...men asså inte som misshandel, det ska inte göra ont...man ska njuta av det!? FY VAD LÄSKIGT?!

Han betonade detta light, lätt, lite i 47 olika formuleringar, gav en detaljerad beskrivning av herr supah dupah lovers scenario...hur han entrade sovrummet...hur hon skulle ge sig hän åt han & lustarna...okontrollerat!

Jo visst...okontrollerade raseriutbrott är vad han åstakom, för att inte tala om mina okontrollerade skrattlustar som plötsligt svepte mig av fötterna...ah, denna passion...denna man....

Till saken hörde att denna kåta singelkarl drar upp detta i telefonen innan första dejten AHAHAHAHAAAA...jävla puckosmurf!!! Och sen urskuldrar han sig på 2 A4 om hur det ska hänga ihop!

Herregud...jag dog...och jag med mina tankebanor...jag såg ju FILM förfan om hur han snava in i sovrummet & fick sig på arslet med handväskan, blev knuten med slipsen i sängstolpen medans hon med darrande händer ringer snuten...ska anmäla honom, bokföra honom för sexuellt abnormalitet & att han troligen är en våldtäktsman, en buskrunkare!!! Hur hon skriker din perversa gris, slår honom blå å gul medans han får panik (för i hans beskrivning är HAN och ENDAST HAN dominant) allt går åt helvete...han ber böner om att hon inte ska hitta masken...inte hitta piskan...för då är det kört! Jag ser framför mig hur polisen kommer...försöker se seriösa ut..försöker utreda denna perverterade hingst med en klacksko i häcken försöker förklara missförståndet!

Amen shitt..jag kan fan skriva en hel bok om deras dejt hahahaa!!!! Han poängterade ofta om att han var LITE dominant i sängen, en man ska va dominant! Började tänka...hum hum...asså jaa...men ÄR inte män typ lite dominanta...fast inte som han tänker, utan naturligt? De kan ju dra tag i en, pressa en mot en vägg, kanske vänder på en...eller ja sånna saker! Det ser inte jag som de har en KINKY läggning, det är väl fan normalt...ELLER JAG ÄR EN PERVERS GRIS AHAHAHAHAHAA...å fyfan!!!!

Men seriöst...det är KNAPPAST något jag skulle titulera som dominant, eller...iofs då är JAG light dominant själv *S*, när jag vänder på steken...hmm..jaja, men skit i det nu...seriöst...se det framför er...hur killen är mjuk som en pippiunge...du bestämmer hela tiden...hm...jaha du, och så är det ofta eller? Jag menar nu ur normalt perspektiv...inte madame Inga med piskor & attiraljer. Så som han målar upp det...då är typ missionären en väldigt dominant sexlek...mannen styr ju liksom...ah, gud asså bara hänge sig åt sina lustar & sen...ÖH vakna du eller?!
Han är en vanlig jävla lirare som vid sin ålder kommit på att OJ DÅ...med en handboja & observera nu: sidenscarf (han har sett film eller?? repriser på 9½ vecka kanske??? VÄLDIGT KINKY DOMINANS!!!) det är dominanta prylar det...och HON...hon har uppenbarligen inte läst veckotidningar since år 2000:s början! Varenda Svensson har ju en handboja skräpandes i ett hörn, om man ska tro medias tryck om det!

Dominant för mig...ja, det är helt andra nivåer det...light oxå...skulle inte kalla mig för en lätt dominant utövare bara för att låta speciell, när det fan inte är mer speciellt än att fisa i soffan! Eller...vafan jag kanske är dominant som fan..men jag har bara inte märkt det *S*...måste göra en analys, ringa några samtal & räkna upp blåmärken, ögonbindlar & smällar på rumpestumpen hahaha...KINKY...jorå....verry KINKY!!!
Comme on you sexy basterd...I will bitchslapp you around the bedroom...but JUST...in a light way...hahaha

Fan...skulle ju sätta upp en bild på titts åt Nisse...ah, måste hitta något att adda later *S*...men Nisse...BAAARA LIGHT så du vet asså!

2 Comments:

Blogger Chribbe said...

Jahaja! Nisse får titts och jag får en sång om en polsk lingonplockerska. Man tackar! *grr* *asg*

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Japps..så kan det ju gå! Jag är ju inte SNÅL iaf...eller hur, jag GER er finfina saker...så vad lipar du efter?! VA???

*FLIIIN* såg att du oxå addat din blogg på kartan :P jupp bra tipps, så folk vet vilken mardröm de dealar med

onsdag, mars 29, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home