MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, mars 29

Har du börjat säcka ihop? Checklist för Pantrar i silver

Har du någonsin funderat på om du börjat bli till åren? Din 30 års kris har infunnit sig? Du känner dig tveksam? Du behöver bara checka min lilla lista, bocka av & se resultaten...

TESTA DIG PÅ MITT EMINENTA ÅLDERSTEST...
  • Du sätter på glasögonen oftare än din partner?
  • Ditt barskåp är fyllt av "finsprit" mer än billig vodka?
  • Du funderar på en GPS, till bilen...inte så tokigt?
  • Dina crémer heter Anti- något eller Q12 vitamin super complex young look-a-like?
  • Du har köpt din första eye créme...men bara för att "dölja bakfylle kråksparkarna"?
  • Din dejt har slutat gymnasiet, för ett år sen...eller??
  • Du kör laglydigt, använder blinkers oftare än gasen?
  • Din telefonbok innehåller mer läkarnummer, än heta dejter?
  • Din "lilla svarta" är en nattsärk modell nå tån?
  • Du stönar, när du böjer dig...?
  • Du föredrar middagar, framför fylleslag på krogen?
  • Dina högsta klackar är ett par jesus-sandaler med tuggumi under hälen?
  • Du ångrar alla ggr du inte följt dina impulser?
  • Din vilda kväll innebär nu mer, den stora jakten på fjärrkontrollen?
  • Du har börjat släcka lampor, tänka på el priser?
  • Du har försäkringar för allt på allt...?
  • Du granskar pensionsfonder nogrannare än trenderna?
  • Glimten i dina ögon...är numer reflexer från dina brills?
  • Du funderar på skaffa slipade solbrills, så du kan se vart du går?
  • Dina samtalsämnen handlar mest om prisskillnader på tomater?
  • Du har frikort hos kiropraktorn?
  • Du minns i detalj, vad du gjorde förra helgen?
  • Du har slutat räkna grå hårstrån?
  • Dina danskvällar består av 5min på dansgolvet & i det närmsta nära döden efter det?
  • Killarna i din ålder har mer hår i öronen än på skallen?

Resultat:

0-5 Jaja...det är nästan så man börjar bli orolig för dig, men i nästa stund halsar du bärs med tratt...så okej, you still got some miles left

6-15 Ursäkta mig, men antingen skärper du dig, eller så kommer jag fan peta en pinne i magen på dig, varenda gång du sover. Måste ju kolla så du lever?!

15-25 Herregud människa, köp dig en spade förfan!!! Logga in på fonus & börja förbereda dig för din begravning... för nära för att ens kunna skämtas bort!

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Jag måste köpa mig en spade, men en enda punkt stämde icke=denna_
*Du ångrar alla ggr du inte följt dina impulser?*
Har aldrig. Jag säger ALDRIG missat att följa en impuls och är otroooligt glad över det.

Måste tänka efter..Jm!.Kanske inte den gången jag hade sex på "gången" s a s, men annars så ångras intet;o))))
Hälsningar!
Anonymious

torsdag, mars 30, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja, ibland känns det väl mer som om man är förbi spadtaget, man e fan med fötterna under jord redan!
Idag...är en sådan dag...nästan, trött som få men jaja brottas med tvättstugan ändå!

torsdag, mars 30, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home