MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, mars 29

tjeeenare tjeena...

Jahapps....har ju så klart vart & kikat runt lite på bloggar, sånt är ju så kul...hittade svallerpressens shimoda ponke, fan han verkar besläktad med mig *S* flinade igenkännande åt hans hängivelse att packa upp sitt nya fynd & knocka sig av bara farten.

Fast...hos mig brukar det ibland inte vara min egen upphetsning som resulterar i en smäll, man kan ju få en rottis i häcken & falla handlöst...kyssa föremålet ofrivilligt, eller...min son...han är fenomenal på att FLÅSA en i nacken när man shoppat, typ slita kassarna ifrån en & sen ser man en liten rumpa som kraffsar i kassarna & sliter upp saker, kollar ...slänger tillbaka, letar efter nästa.

Vet inte vem han brås på riktigt, en annan har ju lärt sig dra in tungan & sitta still...inte slänga sig över saker! Men sonen...damn, försökt i ÅR att få han andas först...men nehe...det går ju tydligen inte in. Vi gör som alla kvinns...blame the father...känns bättre nu *S*...men saken är att inte ens hans far var så, vill inte minnas att han anföll mig i dörren, slet kassarna ur händerna & stod med häcken i vädret för att undersöka påsarna?!

Fast jag minns...han klagade...amen guuuud har du handlat igen? Du har ju garderoben full, vad ska du med det här till??? Helst ville han hitta ett liknande plagg & veva med...KOLLA KOLLA du HAR ju linnen!!! Män...fnys...fattar inget, man MÅSTE ju ha flera modeller, färger & ja...man ska ju kunna matcha & mixa! Köpte man en jacka...VÄRLDENS UNDERGÅNG VAR NÄRA... jag hade ju redan 7! AND säger jag AAAAND???

Sonen är tuktad i mammas anda...när man shoppat så möjligen kan han gnälla OM jag inte köpt något åt han *S*...funkar jättebra...en sak åt mamma, en sak åt sonen, en sann demokrati.

Ah, just det...var inne hos Nina igen ...fan måste hitta länken sen...ninaweb iaf, hon skriver lite om mördare, länkar på sin sida hehe...ja, varför har man en fachination till sådant? Men det var intressant...är alltid lite sådär woho...creepy we like *S*!

Jag har blivit usel på adda länkar, men det är ju som ett mission...copy paste..logga in....in bland templates, skrolla en meter...smacka upp... hmm...och sådant gör man ju...när man inte har bättre saker för sig, tyvärr Im a lazy fuck!

Och em aka devil doll...ska oxå bli länkad en vacker dag *S* eller förlåt, en sketen dag då jag pallar trixa & fixa!

8 Comments:

Blogger Chribbe said...

Man behöver tre par skor. Ett par boots. Ett par Adidas. Ett par finskor för eventuella bröllop. Allt annat är ÖVERFLÖDIGT!!! *S*
Närå...låter frugan shoppa så mycket kläder och skor hon vill. På så sätt kan jag fylla på i DVD-hyllan i tid och otid. "Men den här filmen äääär bra de sista tio minutrarna och jag hittade den för 50 spänn, det vore slöseri med pengar att inte köpa den." *S* Dessutom har min farsa nån jävla jackfetischism. Aldrig stött på nån som har så många jackor. Han köper fan tio jackor om året - minst. Jag har knappt tio jackor totalt, hehehe. Crazy.

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

Men Chribba...du vet väl hur det hänger ihop va?!
Måste upplysa dig: Det antal skor en kvinna har, visar hur stor snorre hennes man äger!

Så... hur många skor är en stor, hur många är en liten?! Allt går att måttas på stock *ASG*!

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger Chribbe said...

Jag som trodde det hade att göra med vilken bil snubben körde. Lamborghini = socker och pincett.
Rostig Volvokombi från -89 = John Holmes släng dig i väggen.
Och på tal om nåt helt annat. I mitt nästa inlägg på min blogg ska jag skriva en skitrolig story om min rostiga Volvokombi. Den är från 1989 och storyn jag har är hysteriskt kul. *S*

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* lookin forward to read it!

onsdag, mars 29, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

*inte ens hans far var så, vill inte minnas att han anföll mig i dörren, slet kassarna ur händerna & stod med häcken i vädret för att undersöka påsarna?!

*
;o)))) ha ha ha. iihihiiii
så där gör vår illbattning också, men sen gör han som ditt ex också=
ifrågasätter varför jag köpt det och det och det.

Jag kokar och morrar, som en mamma tiger ska göra, men som vanligt har barnet teflondräkten på sig och allt rinner af.
;-)

Tyst! Hjälp...nu pratar nån här bredvid mitt i natten?
Snickarna sover över, eller så är det R som pratar i sömnen..shyyy...måste höra..vänt..
Nobody there??
Hörde igen...

Näe! Men i går så visslades samma lilla dova visselstump som jag hört här ni i flera års tid och alltid då jag är ensam eller på natten.
Det är allt liiite scary ändå va?

Kramelikramar!

torsdag, mars 30, 2006  
Blogger Chribbe said...

Fan! Skulle skriva den där Volvostoryn, men den var för lång. Den fick inte plats på bloggen. För mastig helt enkelt. *S*

torsdag, mars 30, 2006  
Blogger RedAngel said...

meh chribba...vafan, jag som väntat & väntat...*suckar högt* cutta av lite då, förkorta alla ord v= volvo i=igår *ASG*
blir bara v i g l m m o t...skitbra inlägg!!!

torsdag, mars 30, 2006  
Blogger Chribbe said...

Vissa saker går inte att korta ner...

fredag, mars 31, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home