MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, januari 29

tankar av katten...

...läste en blogg tidigare idag, råka se en bild på sd den såg rätt häftig ut sättet den va plåtad på...helt hysteriskt egentligen. Var en tjej i kanske medelåldern, coola bilder hade hon.Hon hade en länk till sin blogg, så oki spana lite på den...bara hennes presentation var en förtvivlad vanmakt om svikande killar, krossad kärlek, förintad självkänsla...lite splatter säkert om man kunde skvätta droppar i bakgrunden!Men innehållet?!

Allt handlade om hennes förtvivlan, orkade inte läsa allt, så insåg inte om hon blev dumpad eller hon dumpade.Men troligen stack han, med tanke på hur hon lät sitt blod flyta ut över sidorna.Tänkte i mitt stilla sinne, om man har blivit så sårad att man näst intill flämtar livlös...varför försöker man dejta då? Och...om man ska till att göra det, vilka typer kan man då dra till sig ifall presentationen egentligen är som ett manifest till hennes ex?!

Eller var det tänkt som en fingervisning om hur man ABSOLUT inte ska behandla henne?! Samt...lägger man då länken till sin blogg som man i månader skrivit av sig sin smärta, frustration, vinkling av ett tragiskt taskigt självförtroende?!Hmm...undrar om hon kommer att hitta han, den där healern, han med plåster och bandage i bakfickan? Med tanke på att man får mail av killar som gillar att slicka stövlar, pissa i sängen, höga drömmar att bli misshandlade/brutalt slagna av tjejer (ja...unika objekt finnes att erövra, dominera eller bara pissa på) eller folk som inte vill simma med delfiner, för de gangbangar delfinhonor enligt ett naturprogram (hörde det idag av annan sd invånare av kvinnligt kön)Strange...men det verkar finnas fler mysko personer än fullt friska?!

Eller blir man mentalfall när man sätter sig anonym på nätet? Hmm...måste vara som de beklagar i media, långa vårdköer...så istället lägger man ut sin galenskap i skydd av skärmen!
Och på tal om det...hur normalt är det med de där killarna som erbjuder en titt på msn, med cam och snorren i handen??? Seriöst... är det givande att runka anonymt på nätet?Är det DET som kallas blinddate??

Har aldrig blivit så förvånad, som via sd "den bästa datestället på nätet". Såg förresten en kille jag träffat, på TV här om kvällen i ett repotage. Med sin fästmö?! De ska gifta sig snart?! HAHAHAHA...vilket skämt, stackare!!!Dom har vart ihop läääänge, enligt deras interjuv...coolt, så jag dejta killen som hade en tjej eller förlåt mig...fästmö?! Och om jag träffat han, så lär säkert fler ha gjort det! Lustigt, han va ju sååå singel, inte ett ljud om tant på vift *ASG* vilken lirare!!!

Han ringde ofta...också när han var utomlands på sina tjänsteresor?!Han jagade mig rätt länge, men jag tyckte inte att han riktigt var så het att jag ville involvera mig mer. Och nu gick det ju upp för mig, han var en lirare...en sån som tror att hans ass är stort nog för att sitta på fler stolar än en.Tyckte det var riktigt roligt att se han & blivande frun, vilken parodi... fast kan förstå att han springer som en lös hund, för de verkade inte riktigt klaffa...eller vem vet, hon kanske kom på hans mörka hemlis & straffar han genom äktenskap?
Så hon kan plåga hans samvete för evigt?:D Ja, nu har ju jag lite humor...skulle vara fett kul om det var så. Men troligen hade de väl tjaffsat om att han inte borstat håret innan kameran slog på, eller att han inte fällt ner toalocket, klämt tankrämen på mitten?!Men tillåt mig garva lite...det är fan tragiskt, för hans blivande om han inte ändrat sig tills nu!

2 Comments:

Blogger BubbleOfBlue said...

*mörkrädd*
men fängslande blogg :)

söndag, januari 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

:) tjaa...ibland är det så man känner att det e fan mörkt där ute...men med lite ironi så kan man åtminstånde garva åt skiten!

söndag, januari 29, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home