MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, januari 25

rens i röran...

Bloggtoppen.se

Hehe...först å främst...avancerat, hajjat att man kan pinga bloggar, sätta dem på listor & massa annat! Intressant, alltid lär man sig något nytt!
Vet inte om jag lyckats med bilden ovan, men den sitter där & länken pillra jag dit så utgår från att jag iaf kan leka speciell & verry teknisk blogger. Den dag jag addar musik på min sida impar jag på mig själv hahaha!
Insett att sprays blogg suger stenhårt eller min sida fucka loss rejält såklart så jag får väl delita hela shittet den dag jag kan komma åt inläggen & kanske kopiera över dem hit?!
Men att det är ett kollektiv som spanar på varandras sidor, lägger lite komentarer....här verka det lite dött.

Kan bero på att den inte e på UNIVERSELLT språk, men shitt on that!