MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, januari 23

Projektfaser...


Varför ska man alltid ha massa små projekt? Finns 100 tals, som jag har...men AJ så motiverad man kan vara :S

Efter flytten så har jag kvar att:
  1. Tapetsera sonens rum
  2. Tapetsera sista i kök
  3. Rensa förråd, kasta småpryttlar
  4. Se till att listen, som e beställd kommer på plats
  5. Organisera mina garderober
  6. Måla klart i ateljé/förråd
  7. Beställa fotöljer (eller ens hitta de jag vill ha)
  8. Möblera om, nu står det på ett ungefär vart jag vill ha
  9. Inreda, spika upp tavlor

Sen har vi då tavlor som inte är klara och de som skall ramas...bara det är ett projekt!!!

För att inte tala om att sortera in papper i sina pärmar...så slipper man ha dem fladdrande överallt.

Se till att plugga in sista teorin, har fan provet på torsdag!!!!

Se till att hitta skruvarna å dra åt de stolar som jag klätt om, klä om de två sista...kanske vore på sin plats?!

Varför är man som en ekorre? Samla på saker, lappar, prylar som VEM vet när man ska få användning för?! Egentligen, har man inte saknat dem på 1 år så ska de arkiveras...troligen kommer man inte ha användning för dem. Fast alltid när man slängt dem...så HELT PLÖTSLIGT så visa det sig att EN sak behövde man?!

Hur styr man upp sin ekonomi? Slutar att impulsköpa saker, som man troligen har hemma i sina gömmor?! Antar att det har med sortering hemma att göra, rensa i röran...så har man säkert hälften redan i de sparade ekorrhögarna!

Fan vad smart man är, fast hur ofta följer man det ändå?! Istället går man på kycklinglänken, ber den pissa i soffan eller dunka huvudet i väggen...det är faktiskt roligare än att sortera prylar!

OCH när man släng massa skit...så tror jag att jag lyckats slänga min receptbok...den med mina skriva ÄLSKADE recept...satan, vad smart!!! Eller så kan den ligga i en fin hög med papper...sånt där man helst förtränger & tar itu med i nästa liv?!

*SUCKAR HÖGT* kanske ett tips är att släppa burken & börja raffsa i högarna? Naaah, bättre att be kyckligen ta självmord...det e roligare!!