MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, januari 13

Samanträffande?!

Man kan ju undra om det BARA är för att det är den klassiska otursdagen idag, eller om det råkde vara just en dag, då helvetet frös till is & idioterna kunde vandra fritt?!


FREDAGEN DEN 13:e DÅ TVÅ LIV VID OLIKA TILLFÄLLEN FICK SPANK?!

Incident 1. Tandläkaren...
För det första är det sällan trevligt, men ett nödvändigt ont...speciellt när det är akut. Gör upp i telefon om faktura (hey, jag hamstrar inte enkronor va speciellt efter jul/nyår) så det ska vara lungt. Steppar upp i stolen, gör min undersökning, beställer ett återbesök!
Kommer till receptionen för att hämta upp fakturan & den nya tiden...då sitter Satans Hustru uppenbarligen där, sliter sönder lappen om återbesöket, avbokar den & ifrågasätter hur det kommer sig att jag ska ha en faktura?!
Jag ska minsan INTE ha en ny tid, vem garanterar att fakturan blir betald?!

Eh, mållös för en sekund av detta utbrott & anklagelser blinkar jag. Sedan frågar jag HUR det kommer sig att jag per telefon blir lovad denna faktura om det nu är ett brott gentemot hela sveriges tandläkarförbund, hur det kommer sig att jag ska veta VEM som lovat mig det, med tanke på att jag ej arbetar på kliniken & om man nu mer ska ha med sig ett intyg från banken kanske, eller ska man ha deklarationen med sig för att understryka betalningsförmåga?
Man kanske ska lämna fingeravtryck & skaffa ngn form av transponder så dom kan scanna en att man inte lämnar landet?!

Är det så att Satans Hustru i annat fall bekostar mitt besök, eller är det inte så att man krävs på skulden på annat vis KANSKE?! Och varför utgår hon från att jag ALDRIG mer kommer betala, ens om jag har ett ÅTERBESÖK?! Jag kommer säkert ange fel personnummer vid nästa tillfälle, komma iklädd en mudering som kommer göra det svårt att säkerställa att det just var JAG som kom tillbaka, id av tänder...nä sätter lite modellera på?!
Men vad lider hon av?! Den andra sköterskan vågar knappt boka min tid, då blir jag rasande... vem fan har sagt att HON bestämer om hur jag kan betala eller inte?! Så rasande beordar jag den andra NORMALA sköterskan att visst sätta upp en tid, satmaran har INGA befogenheter eller ens rätt att neka mig.
Satans hustru skriker i bakgrunden att INGA tider ska sättas upp, när jag upplyser henne om att jag kommer anmäla henne för förtal, kränkning om hon inte sansar sig så japp...hon babblar på, sen kommer hon fram & kastar min faktura på mig....nej, men snälla nån...en rabiat klimakterie kossa som freakar är INTE något man tar med ett leende & de facto att hon utgår från att jag planerar att INTE betala. Nä fan...det var så nära att jag tog ett tag om halsen på henne, banka hennes panna i disken!

Vilken jävla bitch, sinnessjuk människa...säger bara som så en anmälan är postad & jag uppmanar ALLA att göra det, som kommer i kontakt med en sådan överdjävlig människa!!! Har adlrig i mitt LIV blivit så förnedrad!!!

Incident 2. En vän till mig blir anklagad för att ha velat någon illa?!
Genom att ordna med en överraskningsfest...ah fortsätter på den sen...nu ska jag vidare..