MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, december 25

paranormalt eller kanske psykoser

Helt seriöst...så håller jag nog på att flippa lite, eller så är jag ett offer för ghosthunters.
Härom dagen sitter jag i sonens rum & kollar på TV, han hade occuperat soffan med sitt PS2...så vad har man för val om man vill se på tv, istället för hans rallybravader.

Inte så att vi bor på BV eller ngt sådant...så det logiska går bort, trädet utanför fönstret är så ansat & det var vindstilla...så inte ens det kan det vara.
Ligger i hans säng & zappar lite...så hör jag plötsligt 2 tydliga knackningar i fönstret EHUM?! Jaha, en fasadklättrare vill bli bjuden på kaffe, eller???
Håret står rätt upp, kikar ut genom fönstret som ett mongo...vet ju att det inte kan va en knackning på sådan höjd. ÖPPNAR fönstret för att spana ut om...tjaaa vem vet...kanske ett spratt från grannen ovan eller?!
NADA där heller.
Fjant som man är...så kunde jag inte ligga ner längre, så jag satte mig upp & snegla mot fönstret hela tiden. Inget mer hände!

Ok...så morgonen efter kommer sonen i 280 infarande & väcker mig. Mamma, har du satt på duschen?! Que?? Ligger & sover ju, driver du med mig?
Steppar in i badrummet & tro på fan...duschen e på...kli kli i huvudet & tittar på min son...ÄR det DU som satt på den? Han ser rädd ut själv, så jag inser att han ej kan ha gjort detta.

Ytterligare en mysko händelse...hmmm...funderar seriöst på VAD det kan vara, ok...fönster vem vet, men duschen...det var verry veird. Har aldrig vart med om att en dusch kan dra igång sig själv, ok droppa lite....men detta var beyond det!

Så...antingen har vi lite Julspöken, eller så lever vi i en kollektiv psykos...min kid & jag?!
Vet inte vad jag ska tro...men än så länge känns det som jag inte kommer tuppa av eller ligga sömnlös för det, men skulle va intressant & veta om fler fått uppleva spontana igångsättningar av duschar?!
Men SJUKT är det!!!

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Snacka om rysare!!!
;)
Har själv bara varit med om en sån sak och det var då en mastodont-blom-kruka for i golvet inne i vårt kök då vi bodde i Bredäng.

Jag och syrran var själva hemma och satt och tittade på tv och inget korsdrag eller nånting så vi blev SÅ rädda och gick in till granntanten.

Håller på att läsa hela din blogg och vill hela tiden läsa högt för sambon och sonen för allt du skriver är så bra skrivet!!!!
:-)
Dom har lovat att lyssna vidare efter en film dom kollar på just nu.
:-)
Ha det bäst!
Ankie

söndag, januari 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

Funderar strongt på kolla med tv4 medierna vafan som händer... i förrgår drog duschen på igen?!

Det är ju så man undrar, men jag har lite "förmågor"...så jag antar att man drar till sig skit själv!

Kan misstänka det är mormor som rassla i duschen...*S* eller, det känns bättre om det är så!

måndag, januari 30, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home