MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, januari 25

mamma kan köra bil...eller INTE

Min mor...still goin´strong...skulle kunna ha hela bloggen om henne egentligen!
Hon e OTROLIG, men sann...en ren komedi

Idag...efter rens & dramat i källaren, tyckte jag att vi lasta skräpet i bilen & kör ner istället för hajka fram som tomte med alla säckar...inte precis nära

Så...happs, lasta skiten...kör ner...inser att vi har fel nyckel, så vi la säckarna utanför tills vidare och vad ser vi...en pensionärgubbe som BLÄNGER, måste vara en såndär som konstant anmäler folk!!!
Han nästan kravlar i snödrivorna för att se om han kan psyka ner oss vandaler, rentav memorisera regnummret...

Va så man hade lust att veva ner rutan å be han fucka sig, vi har mer skit att slänga så glo inte om jag inte ska placera dig under brännbart!!!

Irriterad, så ska lilla mamsen backa...ta mig fan att det är ett mission...hon vill klämma sig mellan en snödriva och en van. Säger att det GÅR inte, BACKA!!!

Så får hon spader, sådär som blondiner kan få...det går inte att backa! Nähe, för att??? Ja men, det är halt?! AND?! Säger att det e bara kolla backspeglarna, ta det lungt och antingen backa hela vägen, alternativt köra in i parkeringsfickan, backa rakt bak...vrida på rattjäveln och köra?!

Naah, backspeglarna kan hon inte kolla i för att hon är för kort?! (Never heard about STÄLLA IN DEM?!) Asså kvinnan driver mig till vansinne...jag har inte körkort (än) MEN kan förfan fatta hur man backar.

Biter mig själv i läppen för att inte strypa henne, kasta ut henne & backa själv (har hänt förut...inget ovanligt när jag blir förbannad, tar komandot & styr upp virrpannan & bilen)

För att riktigt ge en bild av hur man som blond kan bortförklara saker:

Mamma skulle köra ut ur ett garage, där man ryckte i snöre för å öppna porten...mamsen stänger rutan & PANG så sprängdes den! Varför? Enligt henne säkert sabotage, fel på snöret!
Enligt mig...se till att snöret inte fastna i rutan när du veva, INNAN du kör!

Mamma ska backa ut ur en parkering, trång & med betongpelare....
PANG...ingen backspegel kvar...
Hon förklara: Asså, hur fan bygger dom?! Sjukt! Den stod för nära?! Efter lite utskällning: jag blev stressad, va en bil som kom samtidigt, han blängde på mig!

Min åsikt: Andas, backa...pissa på den som stirrar, det tar den tid det tar & billigt blir det, inga skador & spegeln på plats!

Mamma missar avfart: Det gick inte att svänga!!!! Min åsikt: Efter upplyst henne ungefär 10meter innan, att hon ska svänga höger...förvånas jag att det inte gick?!
Efter utskällning: jag blev stressad....

Hon är orginal...otrolig...sanslöst rolig att iakta, fantastisk förmåga att trassla till sig...men hon är min galna mor, en vacker dag drar jag till hollywood å lämnar filmmanus: Min sanslöst Blonda Galna mor eller kanske nöjer mig med att skriva en bok om alla dråpliga situationer med henne i släptåg!