MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, januari 26

ett tecken från ovan...

Efter ha panikpluggat lite...så inser jag att reaktionssträckan är 2x Hastighet = 2x reaktion... mao man räknar i kvadrat!

En resa på 32mil i 80km/h är cirkus 4 tim & lågt kultryck så blända halvljuset! Skitbra... så nu har man väl det under kontroll....förhoppningsvis så minns man det imorgon...

Happ...kände mig nöjd... funka skitbra ...

Så, tänkte ta min vän hårbollen på en liten promenad...skönt sådär på kvällen, när det e lungt & tyst i hoodsen.

Hon roa sig med sitt, jag oroar mig för mitt...funderar på alla frågorna, checka att jag kan/kollat upp svaren & tänker ah det går nog bra (har bra minnesnotering i skalleponken) så plötsligt bejlar jag...rätt ner på knäna *ASG*...Ner på knä din dumma gås...dina prövningar är större än dina övningar hahaha...dammar av min snön, inser att skosnörena hakat tag i haken på andra kängan, så där satt man med fötterna ihopbundna i en snödriva...hunden vänder sig om å tittar på en...man kan nästan se hennes tankar i ögonen, medans hon iaktar spektaklet att trassla loss skosnörena "...och den DÄR håller i kopplet & ska dominera mig...hon som fan inte ens kan gå upprätt *FNYS*"

Människan...hundens bästa vän, eller hur var det nu?! Så...nu har man iaf lärt sig att det e nog rätt så bra att knyta skosnörena innan man går ut med hunden...ja, om man nu inte gillar att tillbe snöhögar & trottoarer

Naah...nu ska man bädda ner sig i dunet, så man inte missar tiden...kommer okammad & får en förevigad look a la Rudolf med röda mulen på kortet!!!

Kalla mig KAOS...