MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, januari 25

när jag ändå e på hugget...

...har ju avslöjat min mor...så nu kan vi fortsätta DNA analysen genom att lysa upp tillvaron med min far...

Om min mor är en förvirrad blondin, så är min far hennes motsats... han är ett livs levande lexikon...

fast så där äckligt jobbig...säg att man frågar...vart maldiverna ligger, då börjas det...longitud, latityd, befolkning, nationalekonomi och annat onödigt vetande, såvida man inte vill skriva en uppsats om ämnet!

Man kan banne mig inte fråga & få ett enkelt svar, det är historia, politik & gud vet mer vad som kan drypa ur han.

Man skulle kunna släppa han mitt i skogen & han hittar hem, skulle man släppa mamma i skogen...så skulle hon istället för att ringa som han på telia reklamen...lite småspeciell, skulle hon ringa massmedia & ifrågasätta hela svenska samhället om hur fan de planterar träd & varför det inte finns mysiga små rosa lampor så man ser vart man sätter fötterna & vem som bär ansvaret för hennes död egentligen, får det gå till såhär?
Sen skulle hon kontakta ett juridiskt ombud


För mig är det ett mysterium, hur de kunde gifta sig...tror hennes förklaring är han va snygg, muskulös & jobba extra som dörrvakt, hans är...hon va smal & hade stora tuttar, blond ... om vi ska vara helt ärliga!

Han kan ju knappast blivit imponerad hennes geniala mind, hon är som en förvuxen 15 åring.
Eller kanske just det som roade honom? Vet inte...måste skaffa en psykolog & analysera detta, se om de kan utläsa de komplexa mönster som förde dem saman...kanske är ett genidrag som jag missat?!

Ibland kan man missa det uppenbara hahahaha...fan jag dör, dom är sanslöst roliga...

tar gärna emot komentarer...fattar du hur det hänger ihop?


och...ska adda nu...funka säkert skitbra, eller så går det åt helvete...men här kommer det:



BlogRankers.com


Börjar känna mig som mamsen...lätt förvirrad ska blondera mig snart, eller nått...

BlogRankers.com Webring

Join Ring Hub Random Prev Next

1 Comments:

Blogger RedAngel said...

hahaha..tror fan jag inte e så jävla blond ändå, sorry morsan...liknar nog paps mer trots allt :)

onsdag, januari 25, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home