MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, januari 27

twinkle twinkle little star I wonder WHO D F*** YOU ARE...

Bloggtoppen.se

Då va man tillbaka då...
asså folk stör mig...eller snylters...nu när jag står vid avgrunden & håller på kasta mina cigg, så har jag lagt upp ett väldigt avancerat schema över hur, var, när & varför. Om då folk nallar ur paketet så rubbas allt...the pathern is lost for ever (eller jaja tills man ladda på en nytt pak då) men det STÖÖÖÖR MIG!!!
Och kids på gatan som drar i en & vill man ska köpa cigg åt dem...jahapps nu e man en dealer eller?! Pfft... säger bara har man inte råd, eller inte kan köpa cigg, då ska man fan inte röka heller!!!

Och när de ändå ser ut att vara i min sons ålder...så GLÖM Å DRÖM!!!
E ju lite kul att se de där kidsen röka, sådär lite laydback med ena ögonlocket lite halvsänkt, andra ögonbrynet upp...kravlat sig upp i en halvcool pose på bänken...dom är IT, THE ONE...polarna står avis, i en liten ring & sniffa utblåset.
Man hör deras tankar...ouff fett cool snubbe, jag vill oxå, respect asså!!! Tills man passera med hunden, den coolaste killen ska blåsa ut röken...något går fel, han börja hosta som en dåre, tårarna sprutar. Det går en våg av panik i gänget å shitt va hände mannen...topdog är vid det här laget GRÖN i ansiktet, spyr nästan...

Va gör man...man asgarvar & går vidare, så kan det gå din dumme fan, vore grymt roligt om mammorna skulle råka komma förbi i samma ögonblick... skulle bli ramatjut & tumult och kom ihåg...INGEN av dem rökte nej nej... tuggumina skulle flyga över trottoaren & man skulle få en mint överdos, en frisk fläkt från de små "tuffa" killarna.

Roligaste är när man får sina flaschbacks från sina egna coola glansdagar, när man själv 15 bast hängde i trapphus & smygrökte, livrädd för att morsan skulle ana (hon hade slagit sönder mig). Vi hade kodord för cigg oxå, för att inte lärarna skulle fatta vad vi planera att göra, eller att de där skvallriga personerna skulle fatta. Pillow döptes rökandet/ciggen till...nu när man tänker efter, helt sinnesrubbat...vafan har en kudde för likhet?!

Men ändå...och det där raffsandet efter småpengar, för att få råd...man hoppades på att mamsen hade lite mynt i fickorna...hej å hå vad man myglade & ljög! En av mina yngre syrror & jag satt å snacka häromdan...så kom ordet häxblandning upp, det e ju fortvarande nästan som magen vänder på sig & man ryser över HUR äckligt det var!!!

Alla idiotknep för att bli aspackad: ta en treo mellan tänderna & drick....man blir aspackad på en lättöl (as IF)
inte dricka från glaset, ta ett sugrör...då blir man packad snabbare...eh eller var det kanske bara ett knep att få näsan så långt bort ifrån galset, så man inte trilla baklänges?!
Kir Royal...det va poppis då (ASÄCKLIGT), billigt som fan, Carlifornia White va partydryck som man kunde tvinga en alkis att köpa ut, billigt & bra! Nä fy fan va man är glad att man nu kan både köpa & blanda godare drinkar...

Och efter att man krängde drinkar på bar, har ju gjort en till en fena bland isbitar, sockerlag & muddlade citrusar

Dom säger livet va bättre förr, jag säger...ligger på topp nu hellre än att blicka bakåt!!!!

And btw...teoriprovet gick åt fanders, kom frågor jag aldrig ens läst...so I was screwd helt enkelt, men tacka fan för det...om man ändå får 47 utan att ha pluggat, så e man nog rätt cool nästa gång sätter jag iaf de 5 som man måste ha annars KILL ME NOW!
Och fotot va så jävla uggly att jag snarare är lättad, tills nästa gång är jag förmodligen befriad från förkylningen...så man ser NORMALISH ut istället!!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

*garvar*
du måste vara samma ungefär samma årgång som jag... Kir - fy faaaan säger jag bara!

Jag tror det är därför jag inte kan dricka NÅGOT som smakar körsbär idag *rys*

Bra skrivet om knatterökarna!
men fan ta dom om dom hittat på 18 års gränsen på rökat när jag var 13..

måndag, januari 30, 2006  
Blogger RedAngel said...

*L* troligen...eftersom du lider av samma traumatiska minnen av Kir Royal.

Du, vi hade nog vart uppfinningsrika ändå...men kanske hade det tagit slut tidigare. Då kunde man hävda att man shoppa åt morsan va hehehe

måndag, januari 30, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home