MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, januari 29

puppyego en genväg till förfall, egenmäktigt förfarande eller särstudier


Naah...hade en sprayblogg som flippade...så kör över lite stuff därifrån innan jag stänger ner kontot...tyckte de sög röv (urs. uttrycket men man får lätt tourettes syndrom av saker som inte funkar som de ska)


Inta advanced mood...PINGDING!!!
Kategori: VÄS / Känsla: Arg
Publicerad: 2006-01-24 06:51Men det verkade ju såååå enkelt... skulle hotta upp bloggen lite, leka lite high tech...pinga den hit & dit, skulle sätta en räknare, hooka upp den till någon bloggtopp.
Det är ju alltid kul om man kan göra specialstuff, men jag tror bestämt att det enda speciella jag lyckats med...är att fundera på vad de menar egentligen?!
Så någon bloggtopp lär du ju knappast bli, lär väl va ett ras utan dess like På vissa sidor pinga man, som om man aldrig gjort annat...sen kom de där JOBBIGA typerna, som skulle skicka felmeddelande, ha en såndär attityd "du har väl läst" "pinga inte fronten" (eller ngt sådant) jag pinga väl vad jag vill...skit i det du!

Sen var det ett jobbigt ställe...HELT plötsligt hade man tunnelbane kartan framför sig??? WTF?! Vart är du?? Ja, det ska du skita i, din frågvise fan...Kan väl lika väl hänga ut en skylt på balkongen, skriva PING THIS SHITT: www.puppyego.sprayblog.se

MEN..jag hade ju valt en jättefin räknare...*ASG* vart den nu tog vägen, eller vad jag skulle göra med koden är ett mysterium! Hmm... kanske ska ta fram spritpennan oxå, markera alla besökare, grannar som glor och passerande på gatan!(=/ hmmm...dax att ta ledigt från jobbet?! kan man tjäna pengar på det?! ny IT karriär i sikte, damn Im good)Kanske det som är meningen...koda inte för mycket, för då är du pingad inom snar framtid...pingad in HELL!!!
Känner att jag ska köpa lite hubbabubba idag, rosa...sen ska jag hitta lite vätesuperoxid (eller vad det heter) och fräta skallen!!! Sen kan jag blinketiblinka medans jag kvävs i vinddraget, eftersom jag inte kan stänga munnen i tid!!!!
Aha, hitta en ruta för lite pingpong här nere...testar att hooka min räknare där, undrar om det funkar eller om jag är så vilse att jag kan besöka fonus för rådgivning?!Men va fan...ÅH...lyckats finta bort koden...nu är jag på hal is!!!
Take cover, Bambi halkar snart på isen!!!