MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, januari 30

nattsudderi...

Suttit & "bläddrat" lite i tidningar...på nätet & i soffan... kom å tänka på en sak.
När man dunkar runt med t banan, brukar jag liksom fler roa mig med metro eller city... sen när man läser smsen där, börja man fundera ännu mer.
Seriöst, alla dessa special kodade superhemliga meddelanden till typ "röda jackan jkb1400 jag mitt emot, fika?" Eh...är det många som känner sig träffade?!
Och...om jag tänker hur jag själv är, skulle det dyka upp en kodning som de som brukar komma där...lovar, skulle inte ens fatta att det var mig det var riktat till *S* för om jag ens har minnesfunktioner på morgonen...naah, finns sällan förrens vid lunchtid! Och kommer ändå sällan ihåg när jag gjorde vad hahahaha...

Fast...om man ser till flertalet anonyma sms, så kan de ju iofs passa in i vissa situationer. Frågan är snarare...om man ser en pudding på t banan, eller stan...är det inte enklare att grabba tag i denna person.
Lägga en tydlig flirt, sticka dit sitt nr på plats istället för att tråna om gröna jackor, du med skorna eller mössor & halsdukar?!
Om man är sur på någon, så finns det något som heter telefon eller kanske straight in the face???

Kan iofs förstå den debatt som börjades om svenska män där vs utländska. Om vi tex tar flirtbiten så är de utländska mer uppenbara i sina flirtar. Har sydlänskt påbrå...så åka buss där jag kommer ifrån, lovar att man har minst 3 visslingar, samtal eller telnr innan man nått sin hållplats!

Här hemma på krogen...man blir mer irriterad än smickrad av killar som snubblar in på en vid baren, för att bröla en i örat. Eller skicka fram sin packade polare & sedan "rädda" en...eller klassiker, man går från bar mot dansgolv...en kille kliver ut mitt i vägen för en och...det är en sk. uppenbar flirt?! Eller drar en i armen när man passerar?! Hello, dagisvarning eller?!

Och skulle man råka bli bjuden på en drink, så kan det ibland tolkas som man ska vakna upp med herrn som bjöd?! Är det en investering att bjuda på en drink? En säker väg till ett knull??? Sorry, säljer inte min kropp för en drink...har råd att pröjsa mina själv OCH bjuda vänninorna...utan baktankar givetvis!

Man kan ju undra ibland, vad som rör sig under skalleponken på herrarna i hagen, när de laddat halva kvällen med alkohol för att våga säga Tjeeeenare tjeeeeena bruden!

Och råkar man själv va rakt på, säga me like & ge nummer...då är man genast framfusig tjej, som säkert alltid får som hon vill ha?! Sen läser man i tidningar om att killar drömmer om tjejer som ragga på dem... ja ja i deras trekantsdrömmar kanske hahaha...för vad jag har märkt pissar de på sig av skräck om man vänder på steken?!

Vafan vill ni killar??? Snacka klartext & våga vara vilda när ni är nyktra oxå, det enda ni kan få är ett nej tack...det är väl förfan inte ett socialt kamakaze uppdrag att stöta på tjejer?!