MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, januari 30



Kollat på det här att ställa ut sina alster...verkar vara ett mission utan dess like, för att peta in foten där. Men funderar ändå på att ta steget. Måste bara färdigställa & rama fler alster innan dom är i presentabelt stadium!

Sen såg jag en länk på en viss http://ankies.blogspot.com/ till något som heter konstbolaget (http://www.konstbolaget.se/browse/1) verkade lite intressant, måste sätta mig in i det sedan & se hur det fungerar. Man kunde köpa konst via galleriet eller buda på dem...lite kul tanke!

Om man vill ställa ut på gallerier, så vet jag att man först måste haft en utställning eller fler. Och gratis så kan man ställa ut på biblioteket, tex vissa caféer i stan har utställning/försäljning! Men...ska spana mer på det! Hittat en infosida om att ställa ut, som rookie!

Men...finns det folk som passerar min sida i denna högteknologiska fil & vet mer om sådant, egna erfarenheter good or bad...feel free att lämna mess om det!

Tada....nu ska jag kolla prisonbreake & dregla över en kopp java...