MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, oktober 7

Nä om man kanske skulle låsa in sig på psyket snart kanske?!

Ja, jag börjar fundera på om jag är vrickad på riktigt eller bara på låtsas?! Det börjar liksom bli okul att bo i den här lägenheten. Ja ni vet ju mina duschar drar ju på i tid & otid och min stereo lever sitt egna labila lilla liv och massa annat crap!

Bästa av allt, lägger lillen i sin säng då han äntligen somnat...så går jag ut till köket...mnjaha ja, så drar den där spelmobilen igång i hans säng?! Hmm...jaha?! De små djuren snurrar inte, bara ljudet klingar?! Har fanstyget gått sönder eller? Och vem fan drog upp speldosan? Den e ju liksom 4 månader gammal...varesig innan eller efter har den kört en spontan trudilutt av sig själv?! Skitleksak...ska kasta den om den gör om det *S*!

Går tillbaka lätt fundersam till köket och ska raffsa till lite kaffe, då åker en sked liksom "runt" i bestickstället (ja ni vet dom där sakerna man langar bestick i som man handdiskat va..). Det va ju inte så att jag sprang in i diskbänken eller ens dunkade med något där...stod på andra sidan spisen och ser skeden köra sitt varv...för övrig har den legat där en vecka utan att dansa runt...eftersom man numer kör diskmaskin så har den blivit kvarglömd då jag glömt att köpa maskinmedlet & tvingade handdiska HUVALIGEN)?! Ibland blir jag väckt av att någon väser i mitt öra eller säger nått, helst ska det ske när man sover själv...jag menar okej om någon annan sover i ens säng, då kan man ju förstå om de rullat nära mitt öra för att andas/snarka/snacka i sömnen...det kan jag liksom köpa, sånt händer!

Misstänker väl att det e morfar som har askul...natten då han dog vakna jag av att en stor "tumme" petade & buffade mig på axeln ända tills jag asförbannad vakna & tänkte ha ihjäl den som envisats att väcka mig...sov i syrrans soffa så jag misstänkte att hon inte kunde sova eller kidsen inbilla sig det var morgon & skulle titta på tecknat?!

Etiketter: , ,

4 Comments:

Blogger Suntui said...

Låter som att du borde dra dit någon som snackar lite med morfar din. Även om han låter rätt snäll som pysslar med lillen din. Men risken är väl att man tror att man är galen till slut.

Själv tror jag inte att du är galen:)

tisdag, oktober 09, 2007  
Blogger RedAngel said...

Ja, jag funderar å funderar...vart hittar man nån som kan spanka spöken å sånt? Vill ju inte ha tv team & intervjuver helst...I like my privacy liksom hehe!

onsdag, oktober 10, 2007  
Blogger Unknown said...

Ring Malin Berghagen..;)

DÅ försvinner nog morfar snabbt om han hör att HON kommer dit..

Ja shit vad läskigt...Och nej du är inte tokig..
En av morsans hundar spökade..Skitläskigt..
Och min morfar hör jag lite titt som tätt...man hör raspandet av en blyertspenna och då vet man...Morfar is around med ett korsord..

onsdag, oktober 10, 2007  
Blogger RedAngel said...

ööh...kan HON sånt?!
Vad vet vi...då kanske han följer med henne hem & busar med hennes mor istället hehe, kanske inte så illa!

Ja...jag börjar bli lite less, men jag vågar inte "prata" med dom små dimmorna, jag bara ser hur det flyger & far skuggor i mörkt eller ljust i hallen eller köket.

lördag, oktober 13, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home