MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, augusti 14

Är det så elle?!

Får ju en massa saker i mailen, nu när man är übersocial konstant eller så...så jag tänkte ju bjussa på lite crap, saxat & klart ;)

Grillning -den enda formen av matlagning som "riktiga" män gör.
När en man ska grilla, händer följande:
1. Kvinnan handlar
2. Kvinnan gör sallad, tillbehör och efterrätt.
3. Kvinnan förbereder köttet för grillning, lägger den på ett fat tillsammans med grilltången och går ut med den till mannen som "hänger"vid grillen med en öl. (helst tar hon med sig en extra öl till honom)
4. Mannen lägger köttet på grillen
5. Kvinnan går in och dukar samt kontrollerar tillbehören
6. Kvinnan kommer ut för att berätta att köttet snart bränns vid.
7. Mannen tar upp köttet från grillen och räcker den till kvinnan.
8. Kvinnan tar in maten och ställer fram på bordet.
9. Efter maten dukar kvinnan av och diskar.
10. Mannen frågar om kvinnan tyckte att det var skönt att få ledigt från matlagningen en kväll.... När han ser hennes irriterade min tänker han att det finns kvinnor som aldrig är nöjda, hur han än försöker!!!

Och förresten så kan man ju passa på att checka av sina points som verry vuxen ;) jag kollade & inte fan var jag en fjortis...nä, min ålder blidde sköna 33,3?!
Kolla själv http://www.vuxenpoang.com

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ankie says som anonym i dag.
Det där har faktiskt hänt här hemma och nu dör jag av längtan att få läsa upp detta för sambon då han kommer hem strax.

Oj! Han är lite sen.:-(
Brukar vara hemma redan vid 7.
Blir jämt skraj att han krockat då han kommer typ mer än fem över sju...
Måste ut å kolla.

Kaffet är laddat.:-)

torsdag, augusti 16, 2007  
Blogger Unknown said...

Hahahaha Jag blev 38..OCh jag som bara är 25..Ehum..32..

Ja känner igen igen det där med Grillningen....

fredag, augusti 17, 2007  
Blogger RedAngel said...

*S* Samma här tjejer, brukar heta att herrarna är "grill masters"...

Och mary...då e jag allt äldre än dig ;) öööh..asså irl!

lördag, augusti 18, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home