MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, juli 30

När Sluggo singlar slant med känslorna...

Det blir ju ett lesbiskt drama här...men vafan, det händer ju inte precis något dramatiskt i mitt liv just nu, eller vill ni verkligen läsa om hur gullig bebisen är? Att han rapar som en hel karl? Att han hittat sina händer?? Nä...eller hur...vi vill ha drama, action & farliga förbindelser!!!

Så nu...ett lesbiskt KK förhållande går åt fanders...eller...vi signalerar visst fel?!
Börjar med att Sluggo e horny & inte så kräsen längre, deperat som hon är så vänder hon sig till miss "Kvidivitt" en gammal flamma..eller kanske ett läspande lesbiskt O.N.S (one night stand) som hon tidigare dissat eftersom hon A) Läspar B) Är trög som få C) Sjunger verkligen kvidivitt och är totatl tondöv så till och med kvidivitt sjungs falskt (hur detta nu är möjligt) Syrran vill dock pointa ut att bruden är inte helt waisted...hon har åtminstånde snygg kropp (ja...visst fan låter hon som en karl "hon har snygg kropp" let´s fuck it anyway).

Och...när vissa personer blir desperata så drar de sig inte heller för att dundra ut i svea rikes utkanter...för att träffa denna donna!

Syster åker dit & får jackpot...det rummlas runt i halmen minsann och överenskomelsen är ett faktum...ja, låt oss bli "myskompisar" aka KK! Sluggo har aldrig vart gladare...en briljant idé...så perfekt...fuck and leave... nästan precis som Mc Donalds drivethru-koncept liksom! Tillfredställa hungern med snabb skit, bara för att fixa the real deal senare!

Dock dyker det upp levande ljus på bordet dagen efter...syster låtsas som ingenting och drar hemmåt till stadens dunkla ljus igen!

En vecka hinner passera & syrran vill ha mera...

Syster Sluggo börjar fundera...hon dividerar med sin trogna vän angående detta lilla romantiska stycke som vi valt att kalla Kvidivitt, en känsla mal i kroppen...vafan menade Kvidivitt med de romatiska attiraljerna sist? Sånt där tjaffs gillar vi icke! Trogna vännen säger äh vafan...screw her one more time- hon vet ju hur det ligger till, hon får skylla sig själv!

Plötsligt dyker Romantiska Kvittret upp, hon ska till stora staden & tänkte "mysa" lite. Fine skriar syrran & inviterar fågelblå...pang på rödbetan och sen fick hon vackert åka hem! Syrran log som katten som svalt Kanariefågeln once again!

Några dagar senare & benen är lenare...let´s travel again...
Återigen så slår syrran till i saken, packar asset ner igen för att leka sensuell...hon har grymt sex med kvittret och dagen efter briserar bomben...Kvidivitt vill ha mer...det känns konstigt att träffas så här(...ouiiii fuck it...hon e visst kär!) Syster ryggar bakåt stel av skräck?! WTF du va ju bara min häck...min stund i gröna lund...inte fan sa vi så här, du va ju INTE kär! Vi hade ju en deal!!!
Kvidivitt går bitter till sängs....Syster Sluggo hittar till MSN och raggar på nästa höna...och se där de cammar med varandra medans fågelblå sover stött!
Jag garvar då jag får desperata HELP ME sms från syrran, frågar henne om hon vart blind eller? Bilden på bruden från sista festen som jag sett...blicken tindra som en kär liten klockarkatt...vaddå KK understanding?! No way José! Systers tankegång va: Inte mitt prob liksom...jag får nuppa...so what?!
Jag asgarvar och kallar henne Horbocken...sitta där på msn med nästa böna & lilla hönan sovandes bara någon meter ifrån?! Vad är detta för stil?? Vilken biyaaach?! Värre än en karl förfan...jag sa jag skulle bitchslappat henne om jag var fågelblå...vaddå sitta på min data & messa med andra höns?!
Så bra funkar KK förhållanden även hos lebbelinor...så mao inte ens där så är det en succé?! Alltid någon som trillar i fällan...men syrran hon...hon...hon förvånade mig, bete sig precis som en karl om inte värre!

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Blogger Suntui said...

Så gräset är alltså inte grönare på andra sidan? Jag vet inte om det känns särskilt tröstande...

En kärleksrelation med mitt virusprogram känns tryggt just nu.
Han står upp för mig och skyddar mig med enda kravet att jag trycker "ok" på uppdatera knappen då och då.

/Suntui, med insikt om att inget kön är bättre än det andra vad gäller att hantera relationsproblem.

tisdag, juli 31, 2007  
Blogger RedAngel said...

*S* Eller hur, det verkar vara kört hur som haver! Snacket om kvinnor från venus & män från mars verkar taget ur luften uppenbarligen!

WOW...har du en relation virusprogram, det verkar ju simplast hahaha...klick away!

tisdag, juli 31, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home